خرید اشتراک VIP 💗
مستند Albert Brooks: Defending My Life

مستند Albert Brooks: Defending My Life (2023)

مدت زمان: 88 دقیقه کشور: رده سنی:

مستندی درباره آلبرت بروکس کمدین و فیلمساز که شامل مصاحبه هایی از شارون استون، لری دیوید، جیمز ال بروکس، کانن او براین، سارا سیلورمن و جونا هیل است.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • جوایز: 3 نامزدی
  • زبان: انگلیسی

3 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    آلبرت بروکس همیشه از نظر جنایی دست کم گرفته شده است، ابتدا به عنوان یک کمیک استندآپ، سپس به عنوان یک فیلمساز و خود را به عنوان مرد اصلی و در نهایت به عنوان بازیگر شخصیت در فیلم های دیگران (“اخبار پخش”، “درایو”). جسارت بی‌نظیر و حس بی‌نظیر او از پوچ بودن، همه را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد، اما او توسط کمیک‌های همکارش مورد احترام است و آن‌هایی که ما با شوخ طبعی لیزری او خیره شده‌ایم. این هوشمندانه بود که بهترین دوستش راب راینر در این مستند ناوگان اما ارزشمند 2023 کارگردانی و با او مصاحبه کرد. رابطه گاه به گاه آنها نه تنها به خنثی کردن برخی از نظرات متعصبانه طرفداران مشهور او کمک می کند، بلکه زمینه روشنگری را برای به یاد ماندنی ترین لحظات زندگی حرفه ای او از جمله دو فیلم مورد علاقه من، “گمشده در آمریکا” و “دفاع از زندگی خود” فراهم می کند. آنها همچنین به دوران کودکی پر ستاره و جذاب او می پردازند، زمانی که پدر کمدین موفق او در یک کباب Friars برای Lucille Ball و Desi Arnaz درگذشت. این باعث شد فکر کنم که آیا این ایده بروکس بود که کاراکتر او در لحظات ابتدایی «سرباز بنجامین» بمیرد، زمانی که داماد غیورش در شب عروسی در حین داشتن رابطه جنسی با گلدی هاون دچار کرونری کشنده می شود. به هر حال، او در کمترین موقعیت ها شوخ طبعی پیدا می کند.

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    سلام کردن دوستتان به مخاطب خطر دارد. به خصوص زمانی که تحسین خود را به فیلم اختصاص می دهید. و سپس آن را برای نمایش به توده ها بفروشید. من به نوعی آلبرت بروکس را پیشروی بهتر برای لری دیوید می بینم. او دلخوری و ناامنی را به یک هنر تبدیل می کند.

    اما به همان اندازه که ممکن است در روزهای ابتدایی کارش اصیل بوده باشد، اغلب در فیلم های کارگردان دیگر مانند راننده تاکسی و اخبار پخش بهتر عمل می کرد.

    این فیلم بیشتر یک گفتگوی دوستانه بین دوستان طولانی مدت است تا بررسی جدی تأثیر بروکس در کمدی. راستش را بخواهید، برخی از کارهایی که بروکس در کودکی انجام داد، دوستان پدر راب را کشت، اما من را در لحظاتی تحت تاثیر قرار داد که «باید آنجا باشم».

    در مجموع، این یک مستند وحشتناک نیست، اما مگر اینکه اهل طنز نباشید، کمی کسل کننده است.

  3. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    این فیلم که از راب راینر درباره آلبرت بروکس می آید، یک ناامیدی بزرگ است. دو فیلمساز فوق‌العاده به جای نمایش، می‌گویند.

    این یک مستند نیست، بلکه یک مکالمه فیلم‌برداری شده است که با عکس‌ها و ویدیوهای آرشیو نشان داده شده و گهگاه با تمجیدهای کوتاه طرفداران مشهور و تعداد کمی از همکاران واقعی قطع می‌شود.

    به امید روزی که بخشی از این مطالب در یک مستند واقعی درباره آلبرت بروکس استفاده شود. مستندی که بیش از بازیافت تکه‌ها و تکه‌هایی که قبلاً دیده‌اید، انجام می‌دهد.

    رینر نمی تواند نبوغ دوست همیشگی خود را به ما نشان دهد. درعوض، او به ما پیامی بی پایان، بی انگیزه و قابل پیش بینی می دهد. در ترکیب با تصور بودجه تولید بسیار محدود، می توان تصور کرد که این پیش نویس برای یک فیلم با عجله زیادی ساخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید