خرید اشتراک VIP 💗
دانلود مستند Alex’s War

دانلود مستند Alex’s War (2022)

مدت زمان: 135 دقیقه کشور: رده سنی:

الکس جونز کیست؟ با نگاهی به کاریکاتور گذشته و با مطالعه شخصیت انسانی، دسترسی بی‌سابقه‌ای برای بررسی حرفه‌ی ترن هوایی بدنام‌ترین، کاریزماتیک‌ترین و تفرقه‌انگیزترین چهره عمومی آمریکا استفاده می‌کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
بدون زیرنویس
  • زبان: انگلیسی

3 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    الکس جونز. ممکن است دوستش داشته باشید یا از او متنفر باشید، اما نمی‌توانید انکار کنید که چه خوب و چه بد، روی میلیون‌ها نفر در طول سال‌ها تأثیر گذاشته است. آیا می خواهید او را وقتی که او روی آنتن نیست ببینید؟ آیا می خواهید ببینید واقعاً در 6 ژانویه چه اتفاقی افتاد؟ اگر چنین است، پس این همان فیلمی است که باید ببینید.

    «جنگ الکس» اولین مستند درباره جنگ‌های اطلاعاتی نیست، اما اولین مستندی است که کاری را انجام می‌دهد که هر مستندی باید انجام دهد: به سادگی با الکس و چند تن از دوستانش مصاحبه کنید و به مخاطب اعتماد کنید تا نظر خود را درباره آنها بنویسد.

    این مستند بر اساس دو خط داستانی ساخته شده است که اغلب با یکدیگر همپوشانی دارند: زندگی الکس و فعالیت های او در زمستان 2020-21. به مدت دو ساعت، به آرامی فتنه ایجاد می‌کند و به ما از ارتباطات الکس و توانایی او در پیش‌بینی غیرعادی رویدادهای جهان مانند بمب‌گذاری‌های اوکلاهاما سیتی، 11 سپتامبر و بیماری کووید می‌گوید. در نهایت، زمانی که فیلم سندی هوک را پوشش می‌دهد، به اوج شدیدی می‌رسیم و نزدیک به پایان، 6 ژانویه.

    نظر شما در مورد سندی هوک هر چه که باشد، این فیلم حداقل باعث می شود که سوال بپرسید و اطلاعاتی از هر دو طرف به شما بدهد. این فیلم همچنین تصاویر اختصاصی 6 ژانویه و اقدامات واقعی الکس در آن روز عجیب را نشان می دهد.

    جنگ الکس چند نقص در ارزش تولید خود دارد. ده یا چند دقیقه از فیلم می‌توانست قطع شود، و برخی از لوگوهای InfoWars/Alex Jones Show بارها نشان داده می‌شوند.

    با این وجود، من با افتخار اعلام می کنم که جنگ الکس یکی از بهترین مستندهایی است که تا به حال دیده ام. اینکه سازندگان فیلم توانسته اند چنین فیلم جذابی درباره فردی بسازند که حتی با او هم عقیده نیستند، برای من شگفت انگیز است. اگر شما عاشق الکس جونز هستید، این فیلم نشان می دهد که او به اندازه من و شما خطاپذیر است. اگر از الکس جونز متنفر هستید، نشان می دهد که او به اندازه من و شما انسان است. و اگر شما هم مثل من هستید و هنوز نمی توانید درباره او تصمیم بگیرید، پس این مستند برای شماست.

    اخطار محتوا: حدود 20 کلمه حرف زده شده است.

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    از همه 1- نقد افرادی که فیلم را ندیده اند. این نظر هیچ کس را در هر دو طیف سیاسی فعلی تغییر نخواهد داد. آنهایی که در سمت راست و چپ قرار دارند از قبل حقیقت را “می دانند”. این فقط یک سند است که از کلیپ های واقعی شکست الکس (ساندی هوک) و موفقیت در زمان منتهی به 9-11 تشکیل شده است. این فقط کلیپ هایی از انسان بودن این مرد است. هیچ کمالی پیدا نمی شود.

  3. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    من اطلاعات زیادی در مورد جونز ندارم، بنابراین تصمیم گرفتم این فیلم را تماشا کنم زیرا او در اخبار است. شما واقعاً از این فیلم چیز زیادی نمی گیرید. فکر می‌کنم قرار است این یک داستان موفق باشد، اما برای من کار نمی‌کند. ما فقط از رویداد نیمه متصل به رویداد نیمه متصل می پریم.

    همچنین من هیچ احساسی از دنیای جونز نمی‌کنم، مثل اینکه آیا او دوستان یا هم‌دستانی‌هایی دارد؟ به نظر می رسد فیلم او، یک فیلمبردار، و دستیار او مدیون اوست. من احساس می کنم باید افراد بیشتری در این فیلم حضور داشته باشند.

    همچنین موسیقی اساساً برای هر صحنه بسیار بالاست و بیش از حد روی بینی است.

    به نظر می‌رسد که فیلمساز تمایلی به انجام کار زیاد نداشته است و فقط از صفحه ویکی‌پدیای جونز استفاده کرده است.

    من حدود پنج دقیقه بعد از فیلم صفحه ویکی پدیا را برای مرد مرور کردم و احساس کردم بیشتر از این فیلم از آن بهره برده ام.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید