خرید اشتراک VIP 💗
دانلود فیلم Bye Bye Tiberias با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم Bye Bye Tiberias با زیرنویس فارسی (2023)

مدت زمان: 82 دقیقه کشور: ، ، ، رده سنی:

سال‌ها پس از ترک روستای فلسطینی‌اش برای دنبال کردن حرفه بازیگری در فرانسه، هیام عباس با دخترش به خانه بازمی‌گردد، در این مستند صمیمی درباره چهار نسل از زنان و میراث مشترک جدایی‌شان.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • جوایز: 6 برنده و 6 نامزدی
  • زبان: فرانسوی، عربی
  • نویسنده: Lina Soualem, Nadine Naous, Gladys Joujou

2 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB
    نظرات سایت IMDB

    این عنوان کمی گمراه کننده است، زیرا در حالی که این مستند واقعاً رقص کارول کشف نشده در این باشگاه را پوشش می دهد، اما 100٪ روی او متمرکز نیست.

    کارول برای کسانی که نمی‌دانستند در دهه 1960 یک رقصنده برهنه و سپس بی ته بود که بر اساس این واقعیت که چندین بار توسط مطبوعات به دلیل سوء استفاده‌هایش با او مصاحبه شده بود، نیمه مشهور شد. البته بسیاری از دختران دیگر نیز همین کار را می کردند، اما او نمایه عمومی بالاتری داشت.

    یکی از دلایل معروف شدن او این بود که یکی از اولین دختران آمریکایی بود که عمل بزرگ کردن سینه را انجام داد، عملی که از دختران ژاپنی کپی شده بود تا توجه سربازان آمریکایی را به خود جلب کند. با این حال در این زمان این سیلیکون درجه صنعتی بود که به سادگی بدون هیچ فکری درباره عواقب آن تزریق می شد.

    او همچنین در تعدادی از دادگاه‌های فحاشی شرکت داشت که در ابتدا حول محور رقصندگان برهنه و سپس بی‌ته بود، چه کسی می‌دانست که در دهه 60 برخی از لباس‌های شنا زنانه هیچ تاپ نداشتند؟

    با این حال، در واقع این کلوپ شبانه هسته اصلی مستند است، تا حدی به این دلیل که کارول در اطراف نیست و برخی دیگر از کارکنان باشگاه هستند. و این باشگاه ها به همان اندازه که شما انتظار دارید شلخته بودند.

    این یک عکس فوری جالب از ظرافت دهه 60 آمریکا است، با این حال هنوز یک مزیت معاصر دارد. زیرا مانند بسیاری از زنان جوان امروزی که ترجیح می دهند بدن خود را به پول نقد بفروشند، او نیز به دلیل حرفه اش برای یافتن عشق تلاش کرد. به نظر می رسد در مورد “سرگرمی بزرگسالان” و دخترانی که آن را ارائه می دهند، خیلی تغییر نکرده است.

  2. نظرات سایت IMDB
    نظرات سایت IMDB

    یکی از بهترین مستندهای دهه 60! مثل برلین از اواخر دهه 30 بود که سی سال بعد با همه یهودیان به سانفرانسیسکو نقل مکان کرد… آزادی کامل “بیان” در هر سطحی! مارلو مک‌کنزی و جاناتان پارکر توانستند روح آن زمان را جذب کنند و بدون در نظر گرفتن اینکه چقدر اشتباه بود، احساس درستی داشت.

    رویدادهای آغازین در سال 1964 با تمرکز بر کارول دودا، که اولین رقصنده ای بود که بدون تاپ اجرا می کرد، برگزار می شد. به هر حال کارول دودا اولین کسی بود که یک “مونوکینی” پوشید. Rudi Gernreich، طراح، به تازگی لباس شنای زنانه تاپلس را معرفی کرده بود. که سر و صدای زیادی ایجاد کرد و منجر به کپی های متعدد و همچنین شکایت و دستگیری شد. پنج سال بعد، او دوباره با اجرای “بی ته” تاریخ را ثبت کرد، اما این بار در دادگاه موفق نشد.

    مصاحبه با صاحبان باشگاه، کارمندان و رقصندگان بازمانده انجام می شود. شگفت انگیز است که این مردم چقدر کارول را تحسین می کنند. غریزه شهودی او در مورد چیزهای سرگرم کننده احترام می طلبد، و جسارت او در اولین رقصنده برهنه بودن مشهود است. مصاحبه‌های او به ما نشان می‌دهد که او چقدر زیبا، جذاب و سرگرم‌کننده بود – همیشه در مورد ظاهر خوبش شوخی می‌کرد. کارول و شخصیت های دیگر نیز در رقص و آهنگی که بابی فریمن در نهایت ضبط کرد و از “شنا” الهام گرفته شد، گنجانده شده است. کارول در کنار آشنایی با تاریخچه لباس شنای برهنه رودی گرنریچ، “مونوکینی”، به تزریق سیلیکون نیز رضایت می دهد… که در پایان برای او گران تمام شد…

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید