خرید اشتراک VIP 💗
دانلود مستند 1982: Greatest Geek Year Ever! با زیرنویس فارسی

دانلود مستند 1982: Greatest Geek Year Ever! با زیرنویس فارسی (2022–2023)

مدت زمان: 165 دقیقه کشور: رده سنی:

مستندی حماسی که نقاط عطف فرهنگ پاپ سال 1982 را به تصویر می کشد، از جمله فیلم های قابل توجه، تلویزیون، موسیقی و بازی های ویدیویی آن سال مهم.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Mark A. Altman

2 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB
    نظرات سایت IMDB

    جناس در نظر گرفته نشده است – شما همیشه می توانید برای چیزی … و علیه آن ادعا کنید. اما باید اعتراف کنم، آنها در اینجا چند نقطه قوت دارند. فیلم هایی که در آن سال اکران شدند … منظورم گیک گالور است! و در حالی که برخی از دنباله ها (پیشتازان فضا) هستند، به نظر می رسد حتی آن ها نیز تغییر کرده اند. من عاشق اولین فیلم Star Trek هستم، اما به طرز عجیبی جدی بود. من فکر می کنم دنباله چیز متفاوتی را امتحان کرد.

    البته شما خیلی فیلم های دیگر دارید، مانند The Thing … برخی … چیزی که در سالی که اکران شد چندان محبوب نبود (ET ممکن است ربطی به آن داشته باشد)، اما ثابت کرده است که آزمون زمان را پس داده است. ! یکی از بهترین فیلم های تاریخ … همین یا مشابه را می توان در مورد بلید رانر گفت.

    این مستند (که به عنوان بخشی از Frightfest پخش شد) با چند نفر از آن‌ها عمیق می‌شود… به گیک‌های “مشهور” اجازه می‌دهد… خوب گیک! یا fanboy out یا هر چی میخوای اسمشو بذار. ممکن است سرعت دیوانه‌واری داشته باشد – اما حداقل بگوییم کاملاً فریبنده است … اگر گیک هستید، احتمالاً این را دوست خواهید داشت … ممکن است با همه چیز موافق نباشید، اما لذت آن همین است. .

  2. نظرات سایت IMDB
    نظرات سایت IMDB

    من فقط میتونم قسمت 1 این سری 4 قسمتی رو نقد کنم چون بقیه هنوز در دسترسم نیست ولی تا اینجاش خوبه.

    می‌توانید ببینید که این مستند بالاترین بودجه‌ای نیست که تا به حال ساخته شده است، با کارت‌های عنوان، فونت‌ها و گرافیک‌های مسطح تا حدودی ابتدایی و خانگی به نظر می‌رسد، اما در جایی که مهم است، خوب است، با مهم‌ترین چیز: مصاحبه‌های فراوان و صداگذاری با مردم. که در واقع در فیلم ها ظاهر شده اند یا در ساخت آنها نقش داشته اند، به علاوه تعداد شگفت انگیزی از نام های صنعت بازی های ویدیویی. برای مثال از دیدن نولان بوشنل از آتاری خوشحال شدم. کنسول اوایل دهه هشتاد و صحنه آرکید به طور جدایی ناپذیری با فیلم های ذهن بچه های آن زمان پیوند خورده بود که من یکی از آنها هستم.

    قسمت اول چند برش سریع دارد، گاهی اوقات عجله نظرات افراد مختلف که بیش از چند ثانیه برای هر فرد صرف نمی کنند، ممکن است کمی آشفته شود، اما می توانم ببینم که آنها سعی می کنند چیزهای زیادی را در این قسمت قرار دهند. قسمت اول به عنوان مقدمه ای بر کل ماجرا، بنابراین شاید در قسمت های بعدی اوضاع کمی آرام شود. در این قسمت، تمرکز اصلی در نهایت روی Poltergeist & E. T. قرار می‌گیرد و اطلاعات جالب و سرگرم‌کننده زیادی فاش می‌شود، از جمله بسیاری از پروژه‌های لغو شده اسپیلبرگ “Night Skies” که مستقیما بر E. T تاثیر گذاشته است، که من از آن اطلاعی نداشتم.

    مهم‌ترین چیزی که از آن حذف می‌کنید، شگفتی‌های اسپیلبرگ این فیلم و دیگر فیلم‌های سال است، زیرا اسپیلبرگ احتمالاً تأثیرگذارترین فرد در بلاک‌باسترهای ژانر اوایل دهه 80 بود، بنابراین او شایسته توجهی است که به آن توجه می‌شود. در نیمه دوم نمایش حتی با وجود اینکه خودش با او مصاحبه نشده است (در مقیاسی ساخته نشده است که بتواند با لوکاس، اسپیلبرگ و غیره مصاحبه کند)، بسیاری از افرادی که با او کار کرده‌اند و او را می‌شناختند مصاحبه می‌شوند، بنابراین کار می‌کند.

    من قطعا قسمت های بعدی را تماشا خواهم کرد و می توانم این را بدون تردید توصیه کنم.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید