خرید اشتراک VIP 💗
دانلود مستند Against All Enemies با زیرنویس فارسی

دانلود مستند Against All Enemies با زیرنویس فارسی (2023)

مدت زمان: 106 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلمی مستند که نقش حیاتی کهنه سربازان نظامی را در گروه‌های تندرو خشونت‌طلب داخلی بررسی می‌کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Kenneth Harbaugh, Sebastian Junger, Charlie Sadoff

3 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB
    نظرات سایت IMDB

    این فیلم نشان می‌دهد که چگونه گروه‌های ملی‌گرای سفیدپوست ایالات متحده، سربازان و پلیس کهنه‌کار/ با تجربه را به عنوان بهترین ماده برای جذب تئوری‌های توطئه خود و ایجاد عضله در زمین مورد هدف قرار می‌دهند. یورش پسران مغرور و نگهبانان سوگند به کاپیتول را به خاطر دارید؟ اینطوری اتفاق می افتد؛ این شبه نظامیان چگونه ساخته می شوند

    این فیلم به این موضوع می پردازد که چگونه این کهنه سربازان طعمه آسانی هستند، زیرا کار زیادی برای آسان کردن بازگشت آنها به زندگی غیرنظامی انجام نشده است، و آنها ممکن است از قبل به خاطر فرستاده شدن آنها به عمل، از “قدرت ها” کینه داشته باشند.

    همچنین به این موضوع می پردازد که چگونه قوانین بسیار کمی برای مقابله با چنین شبه نظامیان یا به طور کلی تروریسم داخلی طراحی شده است.

    به عنوان مصاحبه کننده، سادوف نه تنها با متخصصان، سیاستمداران و منتقدان مختلفی صحبت می کند، بلکه با چند تن از افراط گرایان سرفراز و مغرور نیز صحبت می کند. رندی ایرلند و اریک برادن، بنیانگذار شورای میهن پرستان جنوبی. این قسمت ها ترسناک هستند زیرا این افراد کاملاً دروغ های گفته شده در مورد انتخابات 2020 را باور می کنند.

    عکاسی کافی است و ویرایش بسیار خوبی دارد و علیرغم کمی طولانی بودن، تماشای آن را آسان می کند.

    بسیار ارزشمند.

  2. نظرات سایت IMDB
    نظرات سایت IMDB

    گاهی اوقات، کمی تکراری و پر حرف، اما در کل جذاب است. سگ های شکاری خبری که از 6 ژانویه داستان های مربوط به 6 ژانویه را تماشا کرده اند، خوب … 6 ژانویه، اطلاعات جدید زیادی در اینجا پیدا نخواهند کرد. آنچه جدید است، بینشی در مورد تاریخ ناسیونالیسم راست مسیحی در آمریکا است، اینکه چگونه واقعاً هرگز از بین نرفت، و چگونه (و چرا) کهنه سربازان آمریکایی در گروه های خشن جذب می شوند. چیزی که بیش از همه تعجب آور بود، این است که ایالات متحده هیچ قانونی ندارد که به این گروه ها یا اعضای آنها به عنوان تروریست محاکمه شوند. تعداد زیادی از افراد آگاه (از هر دو طرف) برای این فیلم مصاحبه شده اند (از جمله اعضای سابق و فعلی)، و نگاهی یکسان به مشکل افراط گرایی می دهد. مهمتر از همه، این واقعیت مهم را آشکار می کند، که افراط گرایی یک مشکل «خاورمیانه» نیست، یک مشکل انسانی است، و افراط گرایان آمریکایی در داخل کشور وجود دارند که به همان اندازه خطرناک هستند که ما از بیرون می ترسیم. شاید حتی ترسناک تر، زیرا برخی از آنها همسایه های ما هستند.

  3. نظرات سایت IMDB
    نظرات سایت IMDB

    با خیال راحت این را بررسی کنید: استیون دی آنتونو یک اف‌بی‌آی در میشیگان بود که مامورانش در سال‌های 2019-2020 به یک سازمان میهن‌پرست نفوذ کردند. اف‌بی‌آی طرحی را ارائه کرد و از CI خواست تا به پایتخت میشیگان حمله کند. برنامه این بود که چند وسیله آتش زا را برای بیرون کشیدن پلیس از ساختمان پایتخت و سپس یورش به پایتخت میشیگان به کار گیرند. رهبران گروه نپذیرفتند و در نهایت کنار رفتند.

    تعداد افراد باقیمانده توسط ماموران و خبرچینان FBI بیشتر بود – و FBI هزینه آموزش، مواد و حمل و نقل را پرداخت کرد. آنها به “ربودن فرماندار ویتمر” رضایت دادند و اکثر افرادی که به این دلیل دستگیر شدند به دلیل “به دام افتادن” بی گناه شناخته شدند.

    استیون D’Antuono، سپس آن را ترک کرد و به DC رفت و در اکتبر 2020، 3 ماه قبل از 6 ژانویه، مسئول دفتر میدانی FBI در DC شد.

    ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، تصویر بسیار متفاوتی را نشان می دهد. مردم اکثراً آرام بودند، تا زمانی که پلیس پایتخت به مدت بیش از نیم ساعت به آنها حمله کرد و بارها و بارها با مهمات غیر کشنده به سمت جمعیت شلیک کرد. من سعی می کنم تصور کنم که این کار با معترضان BLM انجام می شود و چیزی غیر از تحریک نامیده می شود.

    بسیاری از افرادی که برای 6 ژانویه دستگیر شده بودند در طرف دیگر ساختمان بودند و اصلاً نمی دانستند که شورش در کار است. در همین حال، بسیاری از افراد، بدون محاکمه به مدت 3 سال، به اتهامات بزهکاری بازداشت شده اند. هیچ کس به قیام متهم نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید