خرید اشتراک VIP 💗
دانلود مستند All the Beauty and the Bloodshed با زیرنویس فارسی

دانلود مستند All the Beauty and the Bloodshed با زیرنویس فارسی (2022)

مدت زمان: 113 دقیقه کشور: رده سنی:

زندگی هنرمند نان گلدین و سقوط خانواده ساکلر را دنبال می‌کند، سلسله داروسازی که تا حد زیادی مسئول تلفات بی‌شمار همه‌گیری مواد افیونی بود.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
7.5 /10
90
95%
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • جوایز: نامزد 1 اسکار. 35 برنده و 52 نامزدی در مجموع
  • زبان: انگلیسی

3 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB
    نظرات سایت IMDB

    All the Beauty and the Bloodshed می توانند به Fire of Love در کلوپ مستندهای نامزد اسکار از سال 2022 بپیوندند که برندگان شایسته تر از ناوالنی بودند. مسلماً این یک باشگاه کوچک است، اما احساس می‌کنم هر دوی این فیلم‌ها لحظاتی دارند که ساخت فیلم مستند را به بهترین شکل نشان می‌دهند.

    در مورد All the Beauty and the Bloodshed، احتمالاً 15-20 دقیقه پایانی است که بیش از همه می درخشد. این می‌تواند در برخی نقاط مستندی آرام و تا حدودی ناهموار باشد، اما به صحنه‌های پایانی فوق‌العاده و از لحاظ احساسی سخت می‌انجامد. مابقی مستند همچنان بیشتر از آنچه که از دست می‌دهد به نمایش درمی‌آید، اما من این احساس را داشتم که ممکن است کمی بیش از حد طولانی باشد، و با وجود اینکه به این انتخاب که دو روایت اصلی آن را به‌طور واضح‌تر به هم مرتبط نکنم احترام می‌گذارم. از من منتظر بودم تا آنها در نقطه ای مستقیم تر با هم برخورد کنند. با این حال، واگذاری بخشی از آن به بیننده احساس یک انتخاب عمدی است و من می توانم به آن احترام بگذارم.

    این فیلم نان گلدین را دنبال می‌کند که هم داستان زندگی او را از دهه 1950 تا 1990 بازگو می‌کند و هم فعالیت‌های او علیه خانواده ساکلر و نقش آن‌ها در اپیدمی مواد افیونی در دهه 2010 را شرح می‌دهد. دومی ممکن است از نظر روایی جالب‌تر باشد، اما اولی نمایش جالب‌تری دارد، چون گلدین را یک هنرمند/عکاس کارکشته می‌دانیم، و مستند اغلب بر کار او تکیه می‌کند تا به عنوان تصویر بصری عمل کند.

    این یک مستند سنگین و اغلب غم انگیز است که به بیماری های روانی، اعتیاد، فساد، سانسور، بحران ایدز، تبعیض و خشونت خانگی می پردازد. در نتیجه ممکن است برای برخی از بینندگان ناراحت کننده باشد، اما من فکر می کنم بهتر است که مشت نزنیم (تا زمانی که مردم قبل از تصمیم به تماشای آن بدانند در چه چیزی هستند). این یک مستند تا حد زیادی قدرتمند است که فکر می کنم با من خواهد ماند. کامل نیست، اما سکانس های شگفت انگیزی دارد که بسیار چشمگیر و تکان دهنده بودند.

  2. نظرات سایت IMDB
    نظرات سایت IMDB

    واقعاً دو مستند در یک، گرچه این‌ها به‌طور جدایی‌ناپذیری به هم مرتبط هستند نه صرفاً به خاطر شخص در مرکز، بلکه به خاطر زندگی نان گلدین، اینکه چقدر خودش را باز کرده است (از طریق تحریف‌های بصری، اما گاهی فقط با حقیقت کامل و وحشیانه در عکاسی) و او چقدر فداکار بود و هست، به عنوان فردی که یک نیروی محرکه اصلی در مبارزه با ساکلرها بود، به ویژه با تمبر سبک تمام پول در جهان بر موزه‌ها و مکان‌ها. اما مهمتر از همه، این یک فیلم عالی (مستند یا غیره) درباره جامعه است – فیلمهایی که گلدین به عنوان یک هنرمند جوان، به عنوان یک سازمان دهنده هنری در سال 1989 با نمایشگاه AUDS و سپس در چندین سال گذشته علیه Sacklers در آن حضور داشت.

    این فیلمی است که می‌توانست به تنهایی داستانی هولناک از این گروه باشد که این اعتراضات را به نمایش می‌گذارند (با تاثیر مستقیم اعتراضات Act Up در اوج بحران ایدز). چیزی که این احساس را بسیار مهم و منحصر به فرد می کند این است که پویتراس چگونه دوران اخیر گلدین را می بافد و چقدر برای افراد گروه وحشتناک و وحشتناک می شود (ویران کننده، Sackler ها در حال جاسوسی از گلدین و دیگران بودند)، با داستان او که از طریق هزاران نفر روایت شده است. از عکس هایی که در طول سال ها گرفته است. فقط استفاده از صدای آن پروژکتور اسلاید با آن صداها شما را در خاطرات او غرق می کند و داستان های غنی، جسورانه، شگفت انگیز و گاه بسیار غم انگیزی که او از کسانی که می شناخت (به ویژه کوکی مولر، همکار جان واترز) داشت.

    این یک پرتره به همان اندازه الهام‌بخش و ویران‌کننده از زندگی است – در میان زندگی‌های دیگر – که تقریباً راهی جز خلق کردن و یافتن صدایی از طریق بیان هنری وجود نداشت. طولی نمی‌کشد که آدم با داستان سرایی‌اش، نه فقط داستانش، آشنا می‌شود، و چون پویتراس در استفاده از موسیقی و قطره‌های سوزن مراقب است، مانند آن‌ها، اما برای تأکید بر زمان یا مکان خاصی مانند «صبح یکشنبه» استفاده می‌شود. در طول فیلم‌های وینستاون در دهه 70، صمیمیتی دارید، مثل اینکه با او در اتاق هستید و این اسلایدها را می‌بینید و کل دنیایی را می‌بینید که البته اکنون بیشتر مورد توجه قرار گرفته است (آنچه هیپستر یا هیپستر مرزی نگفته است “لعنتی ای کاش من می توانستم در دهه 70 و اوایل دهه 80 در نیویورک زندگی کنم)، اما پس از آن به گونه ای بود که، همانطور که گلدین می گوید، آنها به عنوان افراد خارجی دیده می شدند، اما آنها هنجارهای جهان را مانند افرادی خارج از دنیای خود می دیدند.

    چیزی که بسیار عالی است این است که چگونه خط داستانی اعتراضات Sackler/Opioid و کل آن کمپین – که موفقیت آمیزی داشت، متاسفانه پوردو و Sacklers راه زیادی پیدا کردند و دیدن آن ناامید کننده است (اینطور نیست فیلم را ناامیدکننده کنید، در واقع خوب است که هیچ چیز قندی نباشد و در نهایت، نتیجه حذف نام‌هایی مانند Met و Louvre به همان خوبی است که ممکن است انتظار داشته باشند – به چگونگی پیدا کردن او توسط گلدین کمک می‌کند. صدایی که به‌عنوان یک فعال، صرفاً با عکاسی هنری/شهوانی‌اش، وارد آن نمایشگاه شد که کوهی از جنجال‌ها را برانگیخت. چندین شخصیت فرعی مهم، مانند روزنامه‌نگار و زنی که در پرونده ساکلر نقش اساسی دارند، گلدین هرگز به عنوان سوژه گم نمی‌شود.

    این یک فیلم مستند پر شور است زیرا ما را از نظر موضوعی، سیاسی و شخصی و عاطفی جذب می کند. این داستان قهرمانی است که همیشه در سال‌های اولیه زندگی خود نبوده اما همیشه شاهد آن بوده است. و من مطمئن هستم که گلدین به هر کسی که او را اینطور صدا می‌کرد، هول می‌کرد، اما او درد و رنج زیادی را پشت سر گذاشت (و اعتیاد و انزوا) و این نمی‌تواند به عنوان حماسه‌ای از آنچه در آمریکا (علیه) امکان‌پذیر است، احساس کند. چیزی که بسیاری از قدرت‌ها می‌خواهند در هنر، فرهنگ یا قربانیان اعتیاد ببینند یا بدانند). من اطلاعات کمی در مورد ورود او به خانه داشتم و گمان می‌کنم خیلی‌ها مثل من جذب خواهند شد. علاوه بر این، ممکن است خود را متاثر از دلشکستگی هایی که این خانواده ها در مقابل Sacklers در دوربین نشان دادند، بیابید. یا اگر نه، کاتارسیسی که گلدین در مورد خواهر و والدینش به آن دست می یابد.

  3. نظرات سایت IMDB
    نظرات سایت IMDB

    خانواده‌ای هستند که اعتیاد را قانونی کرده بودند، محصولات خود را برای مدیریت مصیبت‌های بیشتر تحت فشار قرار دادند، وقتی در دام افتادید ترک کردن آن سخت می‌شود، احتمال زیادی وجود دارد که غمگین شوید، اگر کسی را بشناسید، او به چیزی بیش از دعای خیر نیاز خواهد داشت.

    یک قطعه فوق العاده از داستان سرایی واقعی حول محور پیگیری عدالت و پاداش نان گلدین برای کسانی که درمانده به اکسی کانتین گیر کرده بودند، دارویی که بدون پشیمانی توسط افرادی که فکر می کردند فراتر از قانون هستند فروخته می شد. این فیلم همچنین با جزئیات زندگی نان، حرفه او به عنوان یک هنرمند، شخصیت های وحشی و رنگارنگی که در نیویورک با او آشنا شد، و کارهای اغلب دیوانه کننده ای که او انجام می داد، و همچنین زندگی او در کودکی و خواهرش را از دست داده

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید