خرید اشتراک VIP 💗
دانلود مستند American Pain با زیرنویس فارسی

دانلود مستند American Pain با زیرنویس فارسی (2022)

مدت زمان: 106 دقیقه کشور: رده سنی:

American Pain ظهور و سقوط بدنسازان دوقلو از فلوریدا را دنبال می کند که به شاهان بزرگترین شبکه قاچاق اکسی کدون در تاریخ ایالات متحده تبدیل شده اند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
7.2 /10
72
89%
بازیگران: Mia Rivera -
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • زبان: انگلیسی

3 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    این مرا درگیر کرد و عصبانیم کرد. این مردها آدم های بد و بدی هستند. خود مستند در بیشتر موارد به خوبی ساخته شده است. واقعاً از گنجینه ضبط‌های استراق سمع سود می‌برد. بدون آنها بیان یک داستان قانع کننده دشوار بود. برادران به طرز غیرقابل وصفی بد هستند. تماشای مصاحبه با پدر سخت است. بدیهی است که این پسران جنایتکار بزرگ شده اند. به نظر می رسد که پدر به سوابق جنایی نوجوانان و توانایی خود در خلاصی از آنها بدون عواقب به دلیل پول و نفوذ خود به عنوان یک پیمانکار مشهور افتخار می کند. پایان سخت ترین قسمت برای تماشا است، کریس 7 سال زودتر از زندان خارج می شود و مشتاقانه منتظر شروع یک تجارت جدید است. او معتادان را مقصر اعتیادشان می‌داند، مرگ آنها را خنده‌دار می‌داند و به آنها توصیه می‌کند که مسئولیت شخصی خود را بپذیرند. خشمگین است اما به طرز عجیبی جذاب است. از بهشت ​​تشکر می کنم برای مادرم که در سنین پایین به من هشدار داد که از پسرهایی که اینطور به نظر می رسند دوری کنم.

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    فیلمی است که به خوبی تدوین شده است. نمی توانم از نگرش شاد و شادی که پدر بیولوژیک در طول مصاحبه هایش داشت به شدت آزرده خاطر شوم. همه این افراد چنین تغذیه کننده های پایینی هستند. آیا چیزی در آب در فلوریدا است؟ این فیلم در مورد خاستگاه اجتماعی این دو برادر بسیار توضیح داد. نحوه رفتار آنها منحصر به آنها نیست، اما این واقعیت که تولیدکنندگان مواد مخدر توزیع غیرضروری گسترده خود را تداوم بخشیدند عامل جرم و جنایت است. فقط منزجر کننده است که مردم چقدر از این داروها ناامید هستند. این بازتابی از مارپیچ رو به پایین بشریت است. در اینجا امیدواریم که این شرکت های داروسازی تعطیل شوند.

  3. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    فکر می‌کردم همه چیز را درباره اپیدمی مواد افیونی می‌دانم، از خانواده ساکلر گرفته تا کارخانه‌های قرص‌سازی و اثرات مخرب اعتیاد بر خانواده‌ها و کل جوامع. چیزی که من نمی دانستم نقش عظیم دو برادر فلوریدا بود که در این مستند بازی کردند. فیلمی خوش ساخت که انگار به اواخر دهه 2000 برمی گردد. سازندگان فیلم نقطه‌ها را به هم متصل می‌کنند و به شما تصویر کاملی از نحوه آلوده کردن کلینیک‌هایشان به کل کشور می‌دهند و سوختی به آتش سوزان مصرف مواد مخدر اضافه می‌کنند. دقت زیادی به توضیح نحوه عملکرد آنها در چارچوب قوانین داده شده است، اما آنها را فراتر از آن چیزی که هر جامعه یا حوزه قضایی منطقی باید تحمل می کرد، خم کرد. همه طرف‌ها از بیماران، خانواده‌ها و فروشندگان گرفته تا مجریان قانون که نبرد سختی برای بستن آنها داشتند، نمایندگی می‌شوند. یک فیلم چشم باز که هم شما را منزجر می کند و هم شما را روشن می کند که مردم تا کجا برای دلار بزرگ پیش خواهند رفت در حالی که هیچ وجدانی برای آسیبی که وارد می کنند ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید