خرید اشتراک VIP 💗
دانلود مستند Anselm با زیرنویس فارسی

دانلود مستند Anselm با زیرنویس فارسی (2023)

مدت زمان: 93 دقیقه کشور: رده سنی:

آنسلم کیفر یکی از بزرگترین هنرمندان معاصر است. گذشته و حال او مرز بین فیلم و نقاشی را پراکنده می کند، بنابراین یک تجربه سینمایی منحصر به فرد ارائه می دهد که عمیقاً در آثار یک هنرمند فرو می رود و مسیر زندگی او را آشکار می کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
7.2 /10
83
98%
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی
  • جوایز: 4 برنده و 8 نامزدی
  • زبان: آلمانی، انگلیسی
  • نویسنده: Wim Wenders

2 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB
    نظرات سایت IMDB

    کلاه هایدگر یا سلان روی کارش هم واقعاً برای من واضح نبود. به عنوان یک فیلم هنری: عمدتا کیفر بود که در استودیو و نمایشگاه های خودش قدم زد. در مجموع، به نظرم خیلی شبیه یک فیلم تبلیغاتی ساخته شده بود. عکاسی و تدوین البته زیبا بود، اما از نظر محتوا، کل فیلم نسبتاً متوسط ​​بود، در حالی که می‌توان انتظار تجربه بیشتری داشت. قسمت آخر در مورد ونیز این تصور را ایجاد کرد که وندرس در حال فکر کردن است: من فقط 75 دقیقه مواد باقی مانده است و 90 دقیقه نیاز دارم. شاید انتظارات من برای این همکاری بین کارگردان و هنرمندی که هر دو بسیار از آنها قدردانی می کنم بسیار زیاد بود.

  2. نظرات سایت IMDB
    نظرات سایت IMDB

    تصور کنید که چشم انداز و ابزاری برای ساختن دنیای کوچک خود دارید، دنیایی که منعکس کننده حساسیت های فلسفی، هنری و شخصی شما باشد. اگر هنرمند چند رسانه‌ای آلمانی آنسلم کیفر هستید، این نه تنها کاملاً ممکن است، بلکه کاری است که به نظر می‌رسد به وجود آمده است، همانطور که در این مستند شاعرانه جدید از فیلمساز ویم وندرس دیده می‌شود. این نگاه مبتکرانه و صمیمی به زندگی، کار و باورهای این نماد هنری، بررسی می‌کند که چگونه تربیت و تأثیرات عمده‌اش، شخصی را شکل داد که کیفر در نهایت به یکی از پرکارترین، متنوع‌ترین و چالش‌برانگیزترین خلاقان قرن بیستم تبدیل شد. از طریق مصاحبه با این هنرمند، آرشیو و تصاویر معاصر از آثار او، و بازنمایی تفسیری از کیفر به عنوان جوانی بسیار کنجکاو و به عنوان یک مبتکر جسور در بزرگسالی، بینندگان شاهد هستند که چگونه او به عنوان یک نیروی قابل محاسبه در دنیای هنر ظاهر شد. در ماهیت، محتوا و پیام های خلقت او. این فیلم بینش‌های اسطوره‌ای، متافیزیکی و فلسفی او را به همراه اشتیاق بی‌وقفه‌اش برای به تصویر کشیدن هنرمندانه نقش آلمان در جنگ جهانی دوم بررسی می‌کند، تلاشی که بسیاری از هموطنانش آن را بی‌اهمیت می‌دانستند، اما او اصرار داشت که نباید فراموش یا نادیده گرفته شود. افکار عمومی گسترده برعکس. سپس تأسیس Gesamtkunstwerk او – یا “اثر هنری جهانی” – در مجتمع 35 هکتاری او در Barjac، فرانسه، تلاشی برای جلوه دادن یک اثر هنری که تا حد امکان انواع مختلف خلاقیت را در خود جای داده است، واقعاً جهانی برای خود است. همه اینها از طریق روایتی انجام می‌شود که بیشتر به صورت موضوعی هدایت می‌شود تا روایتی که فهرستی از دستاوردها را ارائه می‌کند. به همین دلیل، تماشاگرانی که با آثار، تاریخ و تأثیرات کیفر آشنا نیستند، ممکن است گاهی دنبال کردن فیلم تا حدودی دشوار باشد، اما این با فیلمبرداری خیره‌کننده وندرس، به‌ویژه استفاده درخشان آن از فناوری سه‌بعدی، که عملاً شنیده نشده است، بیش از آن جبران می‌شود. در کارهای مستند با توجه به ماهیت غیر متعارف «آنسلم»، این تصویر به وضوح برای همه، از جمله کسانی که شیفته فیلم های مستند هستند، جذاب نخواهد بود. با این حال، برای کسانی که به دنبال چیزی متفاوت، الهام بخش و زیبا هستند، این یکی برای شما ساخته شده است.
    بستن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید