خرید اشتراک VIP 💗
دانلود مستند Black Barbie: A Documentary با زیرنویس فارسی

دانلود مستند Black Barbie: A Documentary با زیرنویس فارسی (2023)

مدت زمان: 94 دقیقه کشور: رده سنی:

این مستند با ردیابی منشأ اولین عروسک باربی سیاه فیلمساز می پرسد که چرا باربی نمی تواند شبیه او باشد، تلاش او برای بازنمایی و تنوع را بررسی می کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • جوایز: 2 برنده و 4 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Lagueria Davis

2 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    به عنوان یک کلکسیونر BB، مشتاقانه منتظر این مستند بودم. برای کسانی از ما که BB را جمع آوری می کنیم، توجه رسانه ای بسیار کمی به اهمیت تاریخی BB داده شده است. من فکر کردم که مستند به خوبی انجام شده است، راوی ظاهراً در ابتدا از عروسک‌ها خوشش نمی‌آید و سپس گفت که آنها را دوست دارد، در پایان به دلیل مستند بودن و غیرضروری، گفت که آنها را دوست دارد. حداقل اینطوری پیش آمد. درج برخی مفسران نیز گیج کننده بود. چرا Gabourey Sidibe که هیچ تجربه ای با BB یا چیز ارزشمندی برای افزودن به مستند نداشت، گنجانده شد؟ آیا او برای آرایش ویترین آنجا بود یا تهیه کنندگان می خواستند نکته ای را بیان کنند؟ من هنوز آن را نمی فهمم. حداقل سایر مشارکت‌کنندگان می‌توانند تجربه مستقیم خود را از مالکیت یا بازی با عروسک‌ها بازگو کنند. آزمایش اجتماعی با بچه ها و عروسک ها جالب بود اما خیلی طولانی بود و باید ویرایش می شد. اگرچه صحنه گرفتن باربی سفید پوست توسط پسر سیاه پوست که ادعا می کند او زیباترین، زیباترین و غیره است، صحنه ای است که هرگز من را رها نمی کند. خدای من امیدوارم والدینش بتوانند به او کمک کنند تا بر کمبود خودآگاهی خود غلبه کند. همچنین دیدن مجموعه‌های واقعی BB از افرادی مانند من که دهه‌ها را صرف پرورش مجموعه خود کرده‌ام، جالب بود. شاید مستند را خارج از محدوده چند نفر گسترش دهید. بحث با کیتی بلک پرکینز و کارمندان ماتل جذاب بود و من دوست دارم جزئیات بیشتری در مورد عروسک های خاص، به ویژه عروسک های قدیمی از جمله نرهای سیاه پوست بشنوم. کریستی / براد / فرانسی / کارا / کرتیس. این مستند تلاش شایسته‌ای بود اما در بسیاری از زمینه‌ها فاقد آن بودم.

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    این مستند عالی را از دست ندهید. اشک از چشمانم جاری شد زیرا چالش های مهمی را که زنان رنگین پوست در احساس دیده شدن و قدردانی با آن روبرو هستند برجسته می کند. این فیلم به زیبایی نوآوری قابل توجهی را که باربی سیاه به دنیای اسباب بازی های کودکان آورد، شکستن موانع و تعیین استانداردهای جدید به نمایش می گذارد. این مستند به شیوه‌ای فوق‌العاده گیرا، از نظر بصری خیره‌کننده و عمیقاً تکان‌دهنده گرفته شده است. این به طور دقیق جزئیات مراحل پیشرونده در چگونگی ظاهر منحصر به فرد باربی سیاه و چگونگی تکامل او در طول زمان را نشان می دهد که منعکس کننده تغییرات اجتماعی گسترده تر و الهام بخش بسیاری است. تماشای این فیلم برای هر کسی که به تاریخ فرهنگی و تأثیر قدرتمند بازنمایی در رسانه ها و اسباب بازی ها علاقه دارد، واجب است.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید