خرید اشتراک VIP 💗
دانلود مستند Boblo Boats: A Detroit Ferry Tale با زیرنویس فارسی

دانلود مستند Boblo Boats: A Detroit Ferry Tale با زیرنویس فارسی (2022)

مدت زمان: 79 دقیقه کشور: رده سنی:

یک پزشک، روانشناس و متعصب پارک تفریحی با هم متحد می شوند تا دیترویت را از خرابه ها نجات دهند در این مستندی که تاریخ را با اسطوره ها در هم آمیخته است.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
بازیگران: Martha Reeves -
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • جوایز: 3 برد
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Aaron Schillinger, Jason Wehling, David Fabelo

3 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    Boblo Boats فقط یک مستند تاریخی نیست که تاریخچه قایق های محبوبی که برای رفت و آمد به جزیره Boblo استفاده می شد را بازگو می کند. قلب و روح مردمی را تسخیر می کند که هم قایق و هم پارک تفریحی جزیره را دوست داشتند و دوست دارند. عکاسی عالی است، اما این روایت داستان توسط خود قایق است که واقعاً داستان را زنده می‌کند و فیلم را از یک مستند به یک فیلم تبدیل می‌کند که تقریباً به‌طور جادویی بیننده را به داستان قایق‌ها، جزیره می‌کشاند. و مردمی که آنها را دوست داشتند.

    حتی برای کسانی که با پارک و قایق بزرگ نشده‌اند، این فیلم خاطرات دوران کودکی پارک‌های تفریحی قدیمی و تجربیات مشابه دوران کودکی را ایجاد می‌کند. فیلم فوق العاده و دلنشینی است!

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    راستش من از دیدن این مستند در قایق های بوبلو بسیار دیدنی بودم. و حالا، من به خاطر آن، آدم بهتری هستم. این فیلم خاطرات شیرین بسیاری از دوران کودکی من را بررسی کرد و من بسیار هیجان زده هستم که دوباره سوار کشتی SS Ste Claire شوم.

    تهیه کننده و کارگردان این مستند کار شگفت انگیزی انجام دادند و من مشتاقانه منتظر دیدن فیلم های بیشتری در آینده هستم!!

    اگر تا به حال بیرون نرفته اید و این فیلم را ندیده اید، حتما باید این فیلم را ببینید. برای درک کامل و لذت بردن از این فیلم حتی نیازی نیست که اهل دیترویت باشید. 100 درصد ارزش وقت گذاشتن را دارد. و همچنین یک وب سایت وجود دارد که می توانید DVD را از آن پیش خرید کنید، بسیار عالی!

  3. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    چیزهای زیادی در این مستند تمام‌قد گنجانده شده است – به اندازه‌ای که همه سنین از آن لذت ببرند! Boblo Boats: A Detroit Ferry Tale یک فیلم کاملاً شگفت‌انگیز است که بیننده را به یک سواری نوستالژیک به دهه‌های قبل می‌برد، زمانی که دو قایق بخار بزرگ مردم از هر سنی را به شهربازی جزیره Boblo می‌بردند. فیلمساز به راحتی این سرگرمی تابستانی را با گنجاندن مجموعه ای از کلیپ های فیلم خانگی از مسافران و همچنین یادآوری خاطرات طرفداران محلی بوبلو به تصویر می کشد. نه فقط سرگرم کننده، اما درام و تعلیق واقعی در این فیلم وجود دارد، زیرا شما با گروه عجیب و غریبی از افرادی که به بازسازی قایق های Boblo، با وجود موانع بزرگ، اختصاص یافته اند، آشنا می شوید.

    عکاسی مدرن و در مواقعی نفس گیر است! و روایت مارتا ریوز از فیلم با صدای ملودیک و درگیرکننده‌اش کاملاً مشخص بود. ما یک درس تاریخی مهم با این فیلم می آموزیم، همچنین اینکه “روزا پارک دیگری” وجود داشت، زنی جوان به نام سارا الیزابت ری، که حکم دادگاه عالی او زمینه را برای قانون اساسی حقوق مدنی فراهم کرد. جای تعجب نیست که این مستند حداقل سه جایزه در جشنواره های سینمایی کسب کرده است!

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید