خرید اشتراک VIP 💗
دانلود مستند Buffalo Soldiers Fighting on Two Fronts با زیرنویس فارسی

دانلود مستند Buffalo Soldiers Fighting on Two Fronts با زیرنویس فارسی (2022)

مدت زمان: 61 دقیقه کشور: رده سنی:

داستان سربازان بوفالو را روایت می کند، نامی که به هنگ های آفریقایی-آمریکایی که در اواخر دهه 1800 و اوایل دهه 1900 در ارتش ایالات متحده می جنگیدند، داده شد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان: - -
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Dan Evans, Dru Holley, Barbara Multer-Wellin

2 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB
    نظرات سایت IMDB

    سربازان بوفالو متشکل از بردگانی بودند که اخیراً آزاد شده بودند (از قضا) که داوطلبانه برای اجرای دستورات “تبدیل یا نابود کردن” آمریکایی های بومی آمریکایی، آلاسکا، مکزیکی، هاوایی، کارائیب و جزایر فیلیپینی ثبت نام کردند که شاهد کشته شدن بیش از 15 میلیون نفر بومی بودند. آواره، یتیم، ربوده شده، تبعیض، سنت ها و زبان ممنوع، منابع و زمین به سرقت رفته، برنامه ریزی مجدد و کار کودکان… همه به دست این به اصطلاح سربازان بوفالو است.

    توسط قبایل آفریقایی به تجارت فراآتلانتیک فروخته شد و به آمریکا آورده شد، مانند میلیون ها اروپایی سفیدپوست در طول دوره زمانی، نسل کشی دسته جمعی مردم و فرهنگ بومی انجام دادند و با این حال، امروز تنها چیزی که در مورد آن می شنویم غرامت است، رفتار ویژه در همه جنبه ها. زندگی و جامعه به دلیل تخلفات تاریخی و تبعیض و غیره و غیره.

    چرا هیچ یک از اینها در این برنامه (یا هر کتاب دیگری) یا کتاب تاریخ مدرسه در مورد موضوع ذکر نشده است؟ سوال بلاغی چون همه ما جواب این را می دانیم.

    این فیلم تنها نمونه کوچک دیگری از اطلاعات نادرست منافقانه آمریکایی است که به زور به جامعه امروز ما داده می شود. منافقان سرباز بوفالو از پاسخگویی مصون نیستند!

  2. نظرات سایت IMDB
    نظرات سایت IMDB

    سلامی دوباره از تاریکی. PBS در مستندهایی که موضوع یا موضوعی را که تحت الشعاع قرار گرفته یا نادیده گرفته شده است، برجسته می کند. در ارتباط با کانال WORLD و فیلمسازان درو هالی، جروم یانگ، و جری بل جونیور، این آخرین بر روی نقش پیش از این تجلیل نشده سربازان آمریکایی آفریقایی تبار در جنگ های متعددی با قدمت بیش از 150 سال تمرکز دارد.

    برای کسانی که به لطف آهنگ باب مارلی در سال 1983 فقط با اصطلاح “سربازان بوفالو” آشنا هستند، این فیلم توضیح می دهد که چگونه افسانه به ما می گوید که بومیان آمریکا این نام را به سربازان آمریکایی آفریقایی تبار در مرز داده اند و این نام به یک نام مستعار برای همه آفریقایی ها تبدیل شده است. سربازان آمریکایی اگرچه دلیل دقیق استفاده از این نام هنوز مورد بحث است، این اصطلاح باقی مانده است و هنوز هم می تواند امروز مورد استفاده قرار گیرد.

    این فیلم یک ساعته که در ژوئن اکران می شود، نقش حیاتی سربازان آمریکایی آفریقایی تبار را در جنگ به تصویر می کشد و اینکه چگونه تمایل آنها برای جنگیدن برای کشور با حق شهروندی و پول مورد نظر آنها مرتبط است. شاید آشکارترین لحظه زمانی رخ دهد که ما مطلع شویم طوفان بدنام تدی روزولت و راف رایدرها به تپه سن خوان در طول جنگ اسپانیا و آمریکا در واقع پس از اینکه سربازان بوفالو راه را برای آنها باز کردند رخ داد. عکس معروف برای ارائه شواهدی از این سربازان بوفالو گسترده شده است.

    استفاده از داستان‌های جذاب موزس ویلیامز، ویلیام کتی و چارلز یانگ جنبه شخصی لازم را برای طنین‌اندازی داستان با شکاکان ارائه می‌دهد. ویلیامز 37 سال را در ارتش گذراند، اولین آمریکایی آفریقایی تبار بود که مدال افتخار دریافت کرد، و داستان های کتای (زنی که برای سربازی دادن به یک مرد تظاهر می کرد) و یانگ (مستقر در لیبریا جایی که سیاهان بر سیاهان بومی حکومت می کردند. ) به همان اندازه جذاب هستند.

    بیشتر تمرکز در اینجا روی جنگ هند، جنگ داخلی و جنگ اسپانیا و آمریکاست و فیلم موفق می شود حرف خود را ثابت کند: تاریخ سیاه، تاریخ آمریکاست. این قطعه‌ای از تاریخ است که بسیاری از ما قبلاً آن را افشا نکرده‌ایم و آن اشتباه را برطرف می‌کند.

    12 ژوئن از شبکه PBS و 19 ژوئن در سریال محلی، ایالات متحده آمریکا کانال WORLD پخش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید