خرید اشتراک VIP 💗
دانلود مستند Catching Fire: The Story of Anita Pallenberg با زیرنویس فارسی

دانلود مستند Catching Fire: The Story of Anita Pallenberg با زیرنویس فارسی (2023)

مدت زمان: 113 دقیقه کشور: رده سنی:

این مستند صمیمی، داستان یک راک‌نورل، بازیگر، میوز و مادری خشن را نشان می‌دهد که در دهه‌های 1960 و 1970 به شهرت رسید.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان: -
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
  • جوایز: 1 نامزدی
  • زبان: انگلیسی، آلمانی، فرانسوی

3 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB
    نظرات سایت IMDB

    آنیتا پالنبرگ نیروی طبیعت بود. رویکرد بی باک روح آزاد او به زندگی برای همه کسانی که با او در تماس بودند، از جمله رولینگ استونز، جذاب بود. چیزی که او را جذاب می کرد او را خطرناک نیز می کرد. این فیلم به زیبایی بیننده را به سفری از پستی و بلندی های آنیتا می برد و در عین حال با تمام افراد درگیر با وقار رفتار می کند. تصاویر آرشیوی فراوان تماشای این را لذت بخش می کند. چه کسی می دانست که کیت ریچاردز طرف خانواده مردی دارد و یک دوربین 8 میلی متری در اطراف خود حمل می کند؟ این مستند با تدوین عالی، بسیار قابل تماشا است و از تله های ملودراماتیکی که به راحتی می توان در حین روایت چنین داستان دراماتیکی گرفتار شد، اجتناب کرد.

  2. نظرات سایت IMDB
    نظرات سایت IMDB

    از زمانی که آنیتا پالنبرگ را سالها پیش در فیلم کالت «پرفورمنس» دیدم، درباره آنیتا پالنبرگ زیاد بخوانید. در مقالات و کتاب‌ها از او به عنوان فردی بسیار تأثیرگذار در تاریخ استونز یاد می‌شود. سنگ پنجم. البته او بیش از این بود. در طول سال‌ها، من تصویر بزرگی از او را گیج کردم. بسیاری از اطلاعات گم شده بود، سازندگان فیلم نیز از این موضوع پشیمان شدند. من این فیلم را با اشتیاق تماشا کردم زیرا از شنیدن این که دوستان نزدیک و خانواده در ساخت آن نقش داشته اند خوشحال شدم. پس هیچ احساسی. نیمه دوم زندگی او به صورت بصری همراه با عکس ها و فقط کلیپ های کوتاه بود زیرا بیشتر عمر خود را در خلوت گذراند. توجه به سازندگان: ?لطفاً تمام مطالبی را که برای یک فیلم بلند استفاده نکردید روی DVD اضافه کنید. و بله، لهجه آمریکایی در ابتدا آزاردهنده است.

  3. نظرات سایت IMDB
    نظرات سایت IMDB

    هر کسی که بگوید او فقط به دلیل لوکسش وارد آنجا شده است، نکته المپیکی را که او از صف طولانی هنرمندان آمده بود، از دست می دهد. پدر بزرگ او آرنولد بوکلین بود پدرش یک موسیقیدان کلاسیک و غیره بود. او چهار زبانه بود. “هیک های لندن” که رولینگ استونز را تشکیل می دادند بسیار خوش شانس بودند که او را داشتند. کیت ریچاردز همینطور می گوید. می توانید ببینید که همه آنها 3 نفر بودند. میک برایان و کیت کاملاً از او می‌ترسیدند. طلسم شده. هرکسی که اجرای او را در فیلم اصلی Mord und Totschlag (1967) دیده باشد، کاملا متوجه خواهد شد. او همچنین در پرفورمنس (1970) یکی دیگر از فیلم‌های عالی بود که او را می‌توان به عنوان یک زن واقعاً مدرن توصیف کرد. از بسیاری جهات یک پیشرو راه روشن تر برای زنان است، همانطور که اکنون در دهه 2020 هستند. و او همه این کارها را 20 سال پس از پایان جنگ انجام می داد. جالب است بدانید که او از نظر قومی 100٪ آلمانی بود. اگرچه او خود را ایتالیایی تعریف کرد. از آنجایی که او در واقع در رم به دنیا آمد و بزرگ شد، از نظر فرهنگی ایتالیایی بود. بنابراین در واقع در اینجا دوباره مانند یک ساکن واقعی اتحادیه اروپا قبل از وجود اتحادیه اروپا مدرن است. لازم به ذکر است که ماریان فیثفول نیز در مورد خود اتریشی آلمانی بود. 20 سال بعد از جنگ، پسران دپتفورد تلخ نبودند… ?? در مورد روشی که همه در اینجا به هم دوخته شده اند. من واقعاً توسط صداپیشگی überAmerican برای خواندن خطوط زندگینامه از نوشته های منتشر نشده آنیتا مجبور شدم. آیا آنها نمی توانند یک خواننده انگلیسی با رنگ آلمانی در صدا پیدا کنند. خیلی کمتر نگران کننده بود این واقعا تنها ناراحتی من در اینجاست. جدای از آن فیلم بسیار جالب است. تعداد زیادی Super8; فیلم پرو را می پرستید ؟!؟! و مراکش در تعطیلات او یک کاتالیزور، میوز، هنرمند واقعی بود و آنها در اینجا نشان می دهند که چگونه تعداد زیادی از آهنگ ها توسط او یا حتی درباره او ایجاد شده است. هنگامی که او پرفورمنس (1970) را فیلمبرداری کرد و در نهایت با میک خوش و بش کرد. می گوید که هرگز واقعاً عاشق او نشد. کیت دور بود و Gimme Shelter را نوشت. بعداً در پرو، میک می‌نویسد: «همیشه نمی‌توانی دریافت کنی…» گفته می‌شود که چیزی که او نتوانسته به دست بیاورد، او بوده است. تا اینجا بسیار خوب است (به غیر از صداگذاری اشتباه) هه، پس متوجه شدم که صدا، اسکارلت جوهانسون است، یک نیویورکی بسیار درخشان، بله اولین انتخاب برای یک آلمانی-ایتالیایی نیست، اما من حدس می‌زنم که این صدای کوچک،

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید