خرید اشتراک VIP 💗
دانلود مستند Faye با زیرنویس فارسی

دانلود مستند Faye با زیرنویس فارسی (2024)

مدت زمان: 91 دقیقه کشور: رده سنی:

فی داناوی به زندگی خود می پردازد و به صراحت درباره پیروزی ها و چالش های حرفه ای درخشان خود صحبت می کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • جوایز: 1 نامزدی
  • زبان: N/A

3 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    Faye Dunaway یکی از بازیگران مورد علاقه من بود که او همیشه هر نقش را به گونه ای باکلاس و ظریف و بسیار سکسی بازی می کرد. این مستند «HBO» به نام ساده «فی» برای هر یک از طرفدارانش لذت بخش است، زیرا با داناوی مصاحبه می شود و او در مورد زندگی خود و تربیت فلوریدا تا سفر خود از طریق صحنه به استودیو فکر می کند، زیرا او تبدیل به یک بازیگر خوب می شود. . این فیلم قدیمی است و خاطرات را برای همه دوستداران فیلم و طرفداران Faye زنده می کند، زیرا در دهه 70 او ملکه صفحه بزرگ بود. مطمئناً اوج‌های او «بانی و کلاید»، «محله چین» و «شبکه» بود و داناوی بسیار صریح درباره دوران خوش ستاره شدن صحبت می‌کند. با این حال، زمان‌های بد مانند او در بهترین انتخاب‌های او هنگام بازی «مامان عزیزترین» ذکر شد، این ثابت می‌کند که زندگی بازیگری آسان نیست. یکی از جنبه‌های آشکار زندگی شنیدن از لیام، پسر Faye است که در میان عکس‌های خانوادگی قدیمی، تاثیرگذار و به یاد ماندنی بود. در طول مسیر، زندگی داناوی بدون گل رز بود، زیرا او با مسائل مربوط به سلامت روان سروکار داشت. با این همه، این سند ثابت می‌کند که درد و فراز و نشیب‌ها چیزی بود که فی را فوق‌العاده خوب و عالی کرده بود و هر طرفدار قدیمی فیلم باید تماشا کند.

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    این یک پرتره نابخردانه، غیرصادقانه، گهگاهی عجیب و در نهایت رضایت‌بخش از فی داناوی است. همچنین، کاملاً آشکار، تلاشی حزبی برای احیای شهرت اوست که در طول سالها متحمل بیش از چند ضربه شده است. اما اگر می خواهید آن کلیپ بت دیویس را در آن بگنجانید که به جانی کارسون می گوید که فی تنها بازیگر هالیوود است که دیگر هرگز با او کار نخواهد کرد، واقعاً باید به درستی به اتهامات دوگانگی در سطح هیولا بپردازید. این سند فقط به طور گذرا اشاره می کند. پاسخ کامل فی به داستان هایی در مورد دشوار بودن او این است که – فلش اخبار – او دوقطبی است. از آنجایی که قبلاً هرگز به این موضوع اشاره نشده است، به نظر می رسد که این یک تشخیص بسیار دیررس باشد و فی به طرز عجیبی در مورد جزئیات مبهم است. با این وجود، او دوقطبی بودن را مانند کارتی برای رهایی از زندان به کار می‌گیرد تا به همه آن اتهامات سخت، غیرحرفه‌ای، غیرمنطقی و خشم‌آمیز رسیدگی نکند یا رد کند. اما از آنجایی که این رفتار حرفه ای او را تا حد زیادی از بین برد، این فقط یک حفره بزرگ در داستان زندگی او باقی می گذارد. برای اینکه این فیلم واقعاً تصورات را در مورد داناوی تغییر دهد، باید عمیق‌تر کاوش کند و کمی بیشتر از فی بخواهد. خوب، پس او رفتار بدی داشت، زیرا بداخلاق بود. اما او در مورد آن چه احساسی دارد – در مورد عواقب آن برای او، و در مورد تأثیر آن بر دیگران؟ همچنین باید گفت که این گزیده ای عجیب و متنوع از دوستان و همکارانی است که برای صحبت از طرف فی انتخاب شده اند. روتانیا آلدا وجود دارد، که قبلاً برای هر کسی که در حالت دیوا در Mommie Dearest در مورد Faye سوال کرده بود، غذا می خورد. پروفسور همیشه آزاردهنده فیلم کلمبیا، آنت اینسدورف، وجود دارد که به همان اندازه که تاکید دارد، بی‌حوصله است. تعدادی از بازیگران و مدیران استودیو وجود دارند که هرگز نامشان را نشنیده اید. و شارون استون، که حداقل بینشی نسبت به اتفاقاتی که برای بازیگران زن هالیوود بالای 40 سال می‌افتد دارد. در بهترین حالت، فی یادآور این است که داناوی چه بازیگر مغناطیسی و جذابی در دوران اوج خود بود. اما به محض ورود به Faye چه اتفاقی افتاده، تصویر به سرعت تار می شود؟ سالها، شبکه پست. در پایان، ما فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که برخی از مستندسازان آینده جرأت داشته باشند که با دیدی روشن‌تر و جرات بیشتری به «افسانه فی داناوی» بپردازند.

  3. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    این یکی از بهترین مستندهایی است که در مدت طولانی دیدم. به نظر من یک مستند خوب باید صادقانه، روشنگر و سرگرم کننده باشد. همه اینها را می توان در اینجا یافت.

    حرفه Faye Dunaway طولانی و غنی بوده است. او ممکن است برای بسیاری از سینمادوستان جوان ناشناخته باشد. چند سالی است که او یک ستاره فعال سینما بوده است. این فیلم عظمت او را به همه ما یادآوری می کند. و اینکه در اوج کار خود در برخی از بزرگترین و مهم ترین فیلم های دهه 70 مانند شبکه بازی کرد.

    نقطه قوت مستند این است که خود فای راوی است و به طور فعال در طول فیلم مشارکت می‌کند، جایی که او با جزئیات به ترتیب زمانی درباره مهم‌ترین فیلم‌هایش روایت می‌کند، زندگی خصوصی همیشه با حکایت‌های هیجان‌انگیز. در این مستند، او از پسر خود، همکارانش در صنعت سینما و روزنامه نگارانی که بینش عمیقی در مورد کار او دارند کمک می گیرد. بنابراین، در مجموع، این فیلم بسیار جالب و باورپذیر می شود.

    پس از دیدن فیلم، می‌خواستم بسیاری از دستاوردهای بزرگ او را در صفحه نقره‌ای بازبینی کنم و فکر می‌کنم با بانی و کلاید شروع کنم، که در اینجا بررسی کاملی دریافت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید