خرید اشتراک VIP 💗
دانلود مستند Jim Henson: Idea Man با زیرنویس فارسی

دانلود مستند Jim Henson: Idea Man با زیرنویس فارسی (2024)

مدت زمان: 111 دقیقه کشور: رده سنی:

این مستند شامل مصاحبه‌هایی با طرفداران کار جیم هنسون است که با فیلم‌هایی از آثار جیم هنسون، از جمله آگهی‌های بازرگانی Wilkins و Wontkins که قبلا گم شده بودند، در هم آمیخته است.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • جوایز: 1 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Mark Monroe

3 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    جیم هنسون فیلمسازی است که مرا وارد سینما کرد. وقتی کریستال تاریک را در پنج سالگی دیدم، دیگر هرگز مثل قبل نبودم. این زمانی بود که برای اولین بار احساس کردم که باید بدانم فیلم ها چگونه ساخته می شوند. بعدها، من به طور یکسان طرفدار Muppets و Fraggles شدم (بله، من قبل از اینکه به کرمیت برسم، حداقل از نظر ستایش، به Skeksis رسیدم) و تا به حال، هنسون را یکی از مهم‌ترین خلاقان قرن بیستم می‌دانم. .

    او روش من در هنر را تغییر داد و این کار را انجام داد و این کار را با افراد بی‌شماری در سراسر جهان انجام داد. حتی در تمام این سال‌ها پس از مرگش، او نسل‌ها را از طریق خلاقیت‌های رنگارنگش لمس می‌کند – بسیار زنده، نه، علیرغم اینکه به وضوح “واقعی” نیست. در مستند ران هاوارد، جیم هنسون: مرد ایده‌آل، بیشتر زندگی او را می‌بینیم (البته گاهی اوقات در بخش‌های کوتاه ناامیدکننده)، از دوران جوانی‌اش تا اجرای برنامه‌های تلویزیونی اولیه‌اش (مانند تبلیغات قهوه ویلکینز در دهه 1950 که در آن یک عروسک نمونه کرمیت مرتکب قتل می‌شود. بی رویه)؛ از آغاز به کار Sesame Street تا ظهور ماپت ها و شهرت با حسن نیت کرمیت و دوشیزه پیگی. از ساخت کریستال تاریک (که شامل افتتاح فروشگاه موجودات هنسون نیز بود) تا انتشار فاجعه بار هزارتوی محبوب اکنون.

    در همین حال، ما از زندگی شخصی او و روشی که او الهام گرفته است، نه فقط ما، بلکه اطرافیانش را می آموزیم. در یک لحظه قابل توجه، فرانک اوز به یاد می‌آورد که چگونه هنسون از او برای کارگردانی مشترک The Dark Crystal فشار می‌آورد، زیرا هنسون احساس می‌کرد که خودش فاقد چیزی است که در اوز دیده بود.

    این مستند هوشمندانه ارائه شده است و از پروژکتورها، استاپ موشن اینترلودها و برخی انیمیشن‌هایی که خود هنسون قبل از سال‌های ماپت خلق کرده است، به خوبی استفاده شده است. متأسفانه، اطلاعات زیادی در مورد زندگی هنسون وجود ندارد – یا فقط به سختی اشاره می کند – که باعث می شد این مستند از حالت خوب به عالی تبدیل شود. با این حال، این یک جشن ارزشمند برای ارتباط رنگین کمانی است (متاسفم) که هنسون بین همه ما ایجاد کرد.

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    «جیم هنسون: مرد ایده‌آل» مسیر و کار هنرمند انقلابی و رویایی را به ما نشان می‌دهد که به عنوان ذهن و شخصیت پشت ماپت‌ها شناخته می‌شود. این مستند با طیف گسترده‌ای از مصاحبه‌ها، مواد کمکی و تحسین بسیار از کارگردان ران هاوارد، اطلاعاتی را در اختیار ما قرار می‌دهد که بسیار فراتر از خلقت کرمیت قورباغه و گروه عروسک‌هایش است. این سفری است از طریق انگیزه، کار بی وقفه، پشتکار و استعداد فوق العاده شخصیتی که همراه با همسر و تیمش همیشه به دنبال شگفتی سازی، نوآوری و تغییر امکاناتی بود که تلویزیون ارائه می کرد.

    جیم هنسون بدون شک ستونی از خلاقیت و نگرش هنری مثبت در سال‌های اخیر است و میراث او نه تنها به دلیل ارتباط خیابان سیسم برای نسلی از کودکان یا پدیده فرهنگی که ماپت‌ها برای میلیون‌ها بیننده به ارمغان آورده‌اند، پاک‌نشدنی خواهد بود. او همچنین منبعی شایسته تحسین و الهام در جهانی است که ممکن است همه چیز از قبل تعریف شده به نظر برسد.

  3. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    وقتی دبیرستان بودم، خیابان کنجد آمد. قبل از ناهار در یک اتاق کوچک سالن مطالعه داشتم که می توانستیم برنامه را از تلویزیون تماشا کنیم. این شروع علاقه من به ماپت ها و جیم هنسون بود. این مستند نمای عالی از تاریخ هر دو است.

    گفته می شود، من در نیمه راه هستم و موسیقی آزار دهنده است. من سعی می‌کنم به صحبت‌های مردم گوش دهم، تصاویر را تماشا کنم، و موسیقی مزاحم پخش می‌شود که با صدا تداخل می‌کند.

    این موسیقی روان نیست، کوتاه و متلاطم است. این برای صحنه هایی که نیاز به اکشن دارند خوب است، اما این افراد با کلمات کوتاه و متلاطم صحبت می کنند. موسیقی زمانی که باید ظریف باشد و حواس‌پرتی را ایجاد نکند، گوش‌نواز است. موسیقی باید افزودنی به صحنه هایی باشد که دیالوگ ندارند. وقتی مردم حرف می زنند، بگذار حرف بزنند!

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید