خرید اشتراک VIP 💗
دانلود مستند MoviePass, MovieCrash با زیرنویس فارسی

دانلود مستند MoviePass, MovieCrash با زیرنویس فارسی (2024)

مدت زمان: 96 دقیقه کشور: رده سنی:

کاوش در تاسیس شرکت و فروپاشی کسب و کار توسط سرمایه گذاران خارجی که شرکت را تصاحب کردند، آن را ورشکسته و تحت بررسی قرار داد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • جوایز: 1 نامزدی
  • زبان: انگلیسی

3 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    با باز شدن “MoviePass MovieCrash” (انتشار 2024؛ 91 دقیقه)، ما با بازیکنان کلیدی مختلف پروژه اصلی MoviePass آشنا می شویم. سال 2016 است، 5 سال پس از شروع MoviePass، و این شرکت در حال انجام یک حرکت جسورانه برای افزایش تعداد مشترکین خود است: فیلم های نامحدود، در هر زمان و هر مکان، با 9.95 دلار در هر ماه. در این مرحله کمتر از 10 دقیقه به فیلم مستند رسیده ایم.

    چند نظر: این آخرین مورد از کارگردان متعلی (“کاسیوس ایکس: تبدیل شدن به علی”) است. در اینجا او دو داستان را در یک داستان آورده است: ظهور و سقوط MoviePass، داستانی که بسیاری آن را می شناسند. و سپس این وجود دارد: آیا می دانستید که MoviePass در واقع توسط دو پسر آفریقایی-آمریکایی تاسیس شده است؟ من این کار را نکردم. و چه اتفاقی برای این بچه ها افتاد؟ ما تصویر کاملی را در این مستند فاش کننده دریافت می کنیم. این مستند دو نکته مرتبط را به ما یادآوری می‌کند: اگر چیزی بیش از حد خدایی به نظر می‌رسد که حقیقت داشته باشد، احتمالاً همینطور است. و حرص و آز شرکت زنده و سالم است. مارک والبرگ به عنوان یکی از تهیه کننده ها شناخته می شود.

    «MoviePass, MovieCrash» در جشنواره SXSW امسال به نمایش درآمد که بلافاصله مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. این مستند اکنون از شبکه HBO و پلتفرم استریم آن مکس پخش می شود، جایی که روز گذشته آن را دیدم. در حال حاضر دارای 88٪ گواهی تازه در Rotten Tomatoes است و دلیل خوبی دارد. اگر در حال و هوای مستندی هستید که فراتر از ظهور و سقوط MoviePass باشد، پیشنهاد می‌کنم این را ببینید و خودتان نتیجه بگیرید.

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    MoviePass همچنان یک موضوع جذاب است. حتی اگر من هرگز مشتری یا سرمایه گذار نبودم، این سند را جذاب دیدم.

    این اطلاعات جدیدی را به حماسه اضافه می کند که من هرگز متوجه نشدم، یعنی اینکه دو بنیانگذار سیاه پوست بودند و مشکل از زمانی شروع شد که آنها مجبور شدند سرمایه گذارانی را برای ادامه تجارت خود پیدا کنند. سرمایه گذاران سفید پوست و افراد سفیدپوست برای اداره شرکت (و ادعا می کنند که آن را تأسیس کرده اند). معلوم شد که آنها ناتوان و/یا دستکاری سهام بودند، اوه.

    با این حال، داستان چیزهای بیشتری از این وجود دارد. مدل کسب و کار بنیانگذاران اولیه چه بود؟ آیا این هرگز قابل اجرا بود؟ آنها در عرض 10 سال تنها 20000 مشترک به دست آوردند، زیرا قیمت مناسبی را برای یک کارت فیلم نامحدود دریافت کردند: 50 دلار. این قابل دوام نیست، و انداختن آن از صخره تا 10 دلار مطمئناً اینطور نبود، اما آیا تا به حال یک نقطه قیمتی وجود داشت که این کار می‌کرد؟

    همچنین به یاد می‌آورم که MoviePass معاملاتی با زنجیره‌های تئاتر داشت تا آنها را به عنوان بازاریابی یا جمع‌آوری داده با MoviePass همراهی کند. نتیجه این بود که زنجیر تئاتر این ایده را دزدیدند و پاس های خود را ساختند. این اصلاً ذکر نشده است. اگر زنجیره‌های تئاتر می‌توانستند این ایده را در هر زمانی به سرقت ببرند و MoviePass را از بین ببرند، در وهله اول هرگز یک تجارت قابل دوام وجود نداشت، بنابراین این یک حذف بزرگ است.

    اکنون که MoviePass به دست بنیانگذار اصلی بازگشته است (و نه یک اسپویل؛ که در مطبوعات تجاری گزارش شده است)، او این شانس را دارد که نشان دهد این ایده می تواند کارساز باشد. این سایت چند طرح با قیمت معقول مانند 10 دلار برای 3 فیلم را نشان می دهد (تا زمانی که در نیویورک یا SoCal نباشید، جایی که قیمت آن دو برابر است!!!) بنابراین نسبت به قیمت معمولی تخفیف ارائه می دهد اما به سختی به اندازه ای است که نبض کسی را جلب کند. بالا

    طعنه آمیز این است که اکنون سینماها با مشکل جدی مواجه شده اند، زیرا تعداد کمی از فیلم های موفق اکران می شوند و سالن ها خالی می شوند. شاید اکنون زنجیره‌های تئاتر مووی‌پاس را رد نکنند، اگر راهی برای تخفیف بلیت‌ها در سالن‌هایی شود که به هر حال خالی می‌مانند.

    موضوع: 10; مستند: 6، میانگین به 8 می رسد.

  3. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    مستندی با ویرایش دقیق و آسان برای ردیابی آغاز، سالهای اولیه، انفجار محبوب و متعاقب آن انفجار یک مدل کسب و کار نوآورانه در اکوسیستم صنعت فیلم. مصاحبه‌های صریح با تقریباً همه شخصیت‌های کلیدی، داستان بسیار جالبی را به وجود می‌آورد که حماسه کاملاً آشنا را بیان می‌کند که چگونه یک پیشنهاد تجاری می‌تواند در همه جهت‌های غیرمنتظره بر اساس اهداف و ایده‌های فردی هر کسی که در آن شرکت است، تکامل یابد. سکان هدایت یک کسب و کار در هر نقطه ای از تکامل آن. کسانی که به شیوه های تجاری عمومی و/یا به طور کلی فیلم علاقه مند هستند احتمالاً بسیار درگیر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید