خرید اشتراک VIP 💗
دانلود مستند Murder in a Teacup با زیرنویس فارسی

دانلود مستند Murder in a Teacup با زیرنویس فارسی (2024)

مدت زمان: 93 دقیقه کشور: رده سنی:

زمانی که اعضای یک نیروی کار به شدت مریض شدند، مردم محلی بر این باور بودند که یک ویروس منطقه را فرا گرفته است، اما پس از مرگ دو مرد مشخص شد که تنها ناخالصی آن یک مسموم کننده سریالی با گذشته سمی است.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • زبان: انگلیسی

2 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    وقتی منتشر شد، «راهنمای مسموم‌کنندگان جوان» را دوست داشتم و داستان گراهام یانگ غم‌انگیز اما واقعی است. این یک مستند بود تا یک فیلم و مصاحبه‌های جالبی با دست اندرکاران داشت، اما من می‌خواهم این زمان را به ارزش‌های تولید رسانه‌های بریتانیا از دیدگاه آمریکایی‌های دوست داشتنی بپردازم. من محتوای تلویزیون و فیلم های بریتانیا را به طور کلی دوست دارم. آنها ممکن است برای برخی از آمریکایی ها کمی کسل کننده باشند یا گویش هایی که گاه به سختی قابل درک هستند، اما در غیر این صورت محتوای مدیریت شده بهتری نسبت به کل ایالات متحده دارند. اما نگاه کنید ما باید در مورد ارزش های تولید حرفه ای در عصر حاضر صحبت کنیم. بریتانیایی‌ها برای پیدا کردن نورپردازی برای مجموعه‌ها از FOREVER استفاده کردند، و اغلب در گذشته به شیوه‌ای گیج‌کننده بر نور طبیعی تکیه می‌کردند که عموماً در بریتانیا کمی از آن وجود دارد. سپس قوطی‌های PAR 1000000 واتی آمدند که سوراخ‌هایی را در نوار ویدئویی و غیره در دهه‌های 80 و 90 می‌سوزانند. خوشبختانه وقتی HD آمد، دیگر جایی برای پنهان کردن نور بد وجود نداشت و به نظر می‌رسید که مردم آنجا یاد می‌گرفتند که چگونه بهتر نورپردازی کنند و ظاهر فعلی و صیقلی‌تری ببخشند. آنها فرمول قتل pr0n را دارند که اکنون خوشبختانه برای جریان محتوایی که آمریکایی‌ها آن را دوست دارند به کار گرفته شده است، اما صدای گاو مقدس در همه این موارد آنقدر بد است که داستان را خراب می‌کند. شما یا کار صداپیشگی قاتلان و قربانیان را دارید که توسط کارگران کارتون انجام می‌شود و مصاحبه‌ها نامفهوم است، زیرا پیرمردهای بریتانیایی از استفاده از عطف یا احساسات خودداری می‌کنند، بنابراین همیشه یک هواپیمای بدون سرنشین پایین است که با نشانه‌های نقطه‌گذاری مشخص می‌شود. گران‌های بریتانیایی همیشه آواز می‌خوانند و صدایی کاملاً احمقانه در وسط یک مستند قتل دارند و بدتر از همه سطوح صوتی فقط به داخل و خارج می‌شوند، مثل اینکه هیچ شیرین‌کننده‌ای به جز ویرایش‌های بالای n tail انجام نشده است. هر برنامه dsp منفرد دارای NORMALIZATION است و به شما پیشنهاد می کنم با کلیک کردن روی آن یاد بگیرید که چگونه از آن استفاده کنید. این همه کاری است که باید انجام دهید. در حالی که برای یک فنجان بیرون می روید، سطوح را ثابت می کند. فقط لطفاً توجه داشته باشید و این قسمت را برای مطابقت با براق بودن نور و جریان تهیه کنید و نظرات بسیار بهتری پیدا خواهید کرد. متوجه می شوم که خیلی ها همان حسی را دارند که من در مورد صداگذاری شخصیت ها و چقدر احمقانه به نظر می رسند. حالا فقط زمزمه ها و سطوح را درست کنید… در کل از یادگیری جزئیات واقعی زندگی او و مسیر پرپیچ و خمش لذت بردم. به آوردن این کالیبر از محتوای جالب ادامه دهید و من برخی از اشکالات تولید را نادیده خواهم گرفت.

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    متاسفم، دوست داشتم این را ببینم، اما از ابتدا شروع به کار نامرتب بود. وقتی برنامه در نهایت شروع شد، دوباره از هم گسسته و به طرز وحشتناکی کنار هم قرار گرفت.

    اگر می‌خواستم در حالی که شاهدان مهم و ضروری صحبت می‌کردند به موسیقی گوش بدهم، یک موسیقی پس‌زمینه روی الکسا قرار می‌دادم.

    موسیقی یک حواس پرتی مطلق و به سادگی غیر ضروری بود. بعد از 29 دقیقه خاموش کردم به امید اینکه بهتر بشه؟؟؟ نه ارزش وقت و تلاش من را ندارد. با توجه به موضوع و تعداد افرادی که از دست اول در مورد این جنایت وحشتناک صحبت می کردند، به سادگی به طرز وحشتناکی تولید شده و می شود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید