خرید اشتراک VIP 💗
دانلود مستند Nasty با زیرنویس فارسی

دانلود مستند Nasty با زیرنویس فارسی (2024)

مدت زمان: 103 دقیقه کشور: رده سنی:

1972 نقطه عطفی در حرفه ایلی ناستاسه بود: قهرمانی در US Open، رسیدن به فینال های ویمبلدون و دیویس کاپ. پیروزی‌ها، جنجال‌ها، شخصیت سرکشی که هنجارهای تنیس را به چالش می‌کشد و تأثیر او به‌عنوان یک سرکش تنیسور را به تصویر می‌کشد...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • جوایز: 3 نامزدی
  • زبان: انگلیسی، رومانیایی، فرانسوی، اسپانیایی
  • نویسنده: Tudor Giurgiu, Cristian Pascariu

2 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    ایلی نستاسه اولین قهرمان تنیس من بود. من هنوز می توانم به یاد بیاورم که وقتی او در فینال ویمبلدون 1972 به استن اسمیت آمریکایی شکست خورد، ناامید شدم و حتی بیشتر از آن زمانی که او در فینال 1976 بسیار ساده به بیورن بورگ باخت. او با موهای موج دار، ظاهر کیوانی و سبک بازی سرگرم کننده خود، مسلماً اولین سوپراستار جدید دوران اوپن بود. با حرکات عالی در اطراف زمین و طیف گسترده ای از شوت ها، او در تنیس دونفره به همان اندازه موفق بود و تا زمانی که ستاره های جوانی مانند بورگ و کانرز ظاهر شدند، احتمالاً بزرگترین نام بازی بود، که امضای اولین قرارداد لباس ورزشی او با نایک نشان می دهد. قبل از این که به یک اتفاق روزمره در ورزش تبدیل شود.

    اما او را بیخود صدا نمی زنند. در حالی که بسیاری از شیطنت‌های او در زمین بازی سرگرم‌کننده بودند و برای تضعیف هیبت تنیس به کار می‌رفتند، او بدون شک گاهی اوقات زیاده‌روی می‌کرد، زیرا می‌بینیم که او هنر تاریک بازی‌سازی را تمرین می‌کند، به‌ویژه در آرتور اشی که معمولاً آرام است. او همچنین بیش از یک بار به خاطر اظهارات بسیار نامناسب خارج از دادگاه، لقب مستعار به اش را به شیوه ای تحقیرآمیز نژادپرستانه در حین بازی و سال ها بعد به سرنا ویلیامز در دوران بارداری اش مقصر بود.

    این مستند تقریباً دو ساعته از زندگی و زمانه او به جزئیات سالهای کودکی او نمی پردازد. به ما چیزی در مورد پدر و مادرش یا نحوه تربیت او با داستانش گفته نشده است که واقعاً زمانی شروع می شود که او با شریک دو نفره بلندمدت خود، یعنی یون تریاک بسیار مسن تر، جفت می شود و در هر دو رشته دونفره و به خصوص تک نفره پیشرفت می کند. نمونه‌های زیادی از درخشش او در دادگاه می‌بینیم، اما همچنین تعدادی از دعواهای او قبل از مک‌انرو با داوران و مدیران بازی.

    مطمئناً بازیکنان بزرگی از گذشته و حال کم نیستند، که بیشتر برای ادای احترام به شیوه‌های نابخردانه او صف می‌کشند، از جمله معاصرانی مانند اسمیت، بورگ، کانرز، مک‌انرو و بیلی-جین کینگ و ستاره‌های بعدی مانند متس ویلندر. بوریس بکر و رافا نادال به ویژه، او دوستی محکمی را با جیمی کانرز، سوپراستار آمریکایی، که به گرمی از دوران با هم بودنشان در مدار صحبت می‌کند، برقرار کرد و شراکت دوگانه‌ای را به دست آورد.

    در حالی که من با برخی از شیرین کاری های غیرورزشی که او گهگاه انجام می داد و مطمئناً تعدادی از چیزهای ناخوشایندی که او در خارج از زمین گفته بود موافق نبودم، غیرممکن است که توسط این فرد گاه خشمگین اما هرگز کسل کننده نتوانم برنده شوم. این نکته در همه جا ذکر می‌شود که Nastase از آن دسته بازیکنانی بود که بر روی صندلی‌ها دست و پا می‌زد و افرادی را به بازی علاقه‌مند می‌کرد که در غیر این صورت ممکن بود از آن عبور کنند.

    من می‌توانستم بدون سبک به‌ظاهر متعارف رفت‌وآمد در زمان انجام دهم و کمی بیشتر از پیشینه شخصی او، نه تنها دوران جوانی‌اش، بلکه به زندگی شخصی رنگارنگ‌اش که پنج بار ازدواج کرده بود، قدردانی کنم. با این حال این مفهوم جالب است، زمانی که ما شاهد برگزاری جام دیویس 1972 و بوخارست زادگاهش در برابر آمریکایی ها هستیم. ما همچنین بینش هایی در مورد زندگی عاشقانه درهم تنیده او دریافت می کنیم، اما به نظر می رسد او می تواند بیشتر بداند که در برابر یک زن زیبا مقاومت کند و آنها می توانند در برابر او. پر از حکایات و خاطرات نوستالژیک فراوان، تصویر فردی پیچیده در داخل و خارج از زمین ظاهر می شود، اما فردی که در مقایسه با خودکارهای فوق العاده مناسب بازی امروز، مطمئناً به بازی قدیمی اغلب کپک زده و ممتاز جان بخشیده و مطمئناً کمک کرده است. بهتر یا بدتر برای آغاز دوره مدرن.

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    من از این مستند بسیار لذت بردم. من چیزهای زیادی در مورد ایلی نستاسه فهمیدم. من هیچوقت نمیدونستم اون چه جور آدمیه! خیلی زنده! خیلی الهام بخش! می تواند یک بازی تنیس را به سرگرمی تبدیل کند.

    بسیار شگفت انگیز بود که فهمیدم او اولین نفر در رتبه بندی ATP است و الهام بخش بسیاری از افراد است. من خودم کمی از نحوه بازی او الهام گرفتم. او سعی نمی کرد در ذهن خود محاسباتی در مورد نحوه بازی کردن، نحوه برنده شدن انجام دهد. او فقط از بازی کردن لذت می برد. او در آن لحظه بود.

    من شخصاً دوست دارم فیلم های آرشیو شده بیشتری با او داشته باشم. چند نفر بودند که از او داستان می گفتند. دوست داشتم آن لحظات را هم فیلمبرداری ببینم. با این وجود، لحظات عجیب و غریب زیادی گنجانده شد.

    من این مستند را کاملاً توصیه می کنم!

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید