خرید اشتراک VIP 💗
دانلود مستند Outstanding: A Comedy Revolution با زیرنویس فارسی

دانلود مستند Outstanding: A Comedy Revolution با زیرنویس فارسی (2024)

مدت زمان: 100 دقیقه کشور: رده سنی:

یک مستند بلند بلند که تاریخچه استندآپ کمدی LGBTQ+ را با توجه به اهمیت آن به عنوان ابزاری برای تغییرات اجتماعی در پنج دهه گذشته بررسی می کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Page Hurwitz

3 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    ماه غرور آمد و رفت و من نتوانستم از این مستند دفاع کنم. هنوز هم می توانید خود را در یک پرچم رنگین کمان بپیچید و این مستند عالی را در مورد تکامل کمدی همجنس گرایان از زمان استون وال تماشا کنید. به عنوان یک کودک در دهه 70، کمدین های همجنس گرا مانند پل لیند، ریپ تورن، و چارلز نلسون ریلی را به یاد می آورم، و این مستند کار بزرگی را انجام می دهد که از دهه 60 تا امروز با پویایی های سیاسی همراه در طول دهه ها و چگونگی کمدی ردیابی می کند. واکنش نشان می دهد و جامعه را تغییر می دهد.

    من دوست داشتم دو زن فوق العاده را ببینم که حقشان را می گیرند، ساندرا برنهارد و مارگارت چو. من چندین سال است که از طرفداران ساندرا هستم و حداقل سه بار او را به صورت زنده دیدم، از جمله “من هنوز اینجا هستم… لعنت به آن!” در SF در 1998، و مارگارت در SF در “I’m The One That I Want” در سال 1999 و “Notorious C. H. O.” در سال 2002. دکتر همچنین به یکی از بازیگران کمدی، لیلی تاملین ادای احترام کرد، و من حتی در مورد چند کمیک همجنس گرا که با آنها آشنایی نداشتم، آشنا شدم. قطعا ارزش وقت گذاشتن برای تماشای آن را دارد!

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    این مستند بزرگترین گروه سرگرمی های LGBTQ را در یک مکان نشان می دهد. بسیاری از کسانی که دهه‌ها پیش برنامه اجرا می‌کردند، از ترس اینکه اگر مردم بدانند که همجنس‌گرا هستند، چه اتفاقی ممکن است برای حرفه‌شان بیفتد، اجرا می‌کردند. ما روح‌های شجاعی را می‌بینیم که در مقابل ما بیرون آمده‌اند و آن‌هایی را می‌بینیم که از قبل پذیرفته شده‌اند که روی صحنه راه می‌روند، زیرا موانعی که توسط افسانه‌هایی که پیش از آنها شکسته شده‌اند، شکسته شده‌اند.

    من با تماشای لیلی تاملین، که همه ما دوستش داشتیم، بزرگ شدم. از اولین شخصیت‌های او در دهه‌های 60 تا 70، یاد گرفتم که از فرزند درونم تجلیل کنم، خودم باشم، خلاق باشم و همیشه در زندگی روزمره شوخ طبعی پیدا کنم. دیدن تأثیر مثبتی که او بر نسل‌های دیگر بازیگران/کمدین‌های کمدی داشته است، بسیار شگفت‌انگیز است، زیرا آنها آموختند راه خود را در دنیایی نه چندان قابل قبول پیدا کنند.

    قلب شما با گوش دادن به داستان های غم انگیز و شرم آور نابرابری در گذشته خواهد شکست. اما وقتی ببینید جامعه چقدر پیشرفت کرده است، روحیه شما اوج می گیرد. شادی آشکاری که همه دست اندرکاران این فیلم پیشرو دارند، زیباست.

    خدا را شکر می کنم برای همه شما که شجاعت ایستادن (آواز خواندن، رقصیدن، ضرب و شتم و غیره) روی صحنه را دارید تا همه ما را بخندانید و احساس کنیم عضو یک گروه بزرگ هستیم. از شما متشکریم که به ما نشان دادید که خوب است خود واقعی خود باشید.

  3. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    این یک مستند کامل است که تاریخچه استندآپ کمدی همجنس گرایان و تاثیر آن بر فرهنگ دنیای اطراف ما از زمان شروع تلویزیون را بررسی می کند. بابام یک بار به من گفت که اگر هر چیزی که هستی در یک جنبه پیچیده باشد، تو آدم ضعیف و غمگینی هستی. اگر تنها چیزی که می توانید در مورد شغل یا نژاد یا قدتان یا اینکه با چه کسی رابطه جنسی دارید یا سگ هایتان یا کارهای روزمره تان است صحبت کنید، شما فردی غمگین و ضعیف هستید. این بیش از یک ساعت از افراد غمگین و ضعیف است که جوک های غمگین و ضعیفی را در مورد اینکه چگونه انتخاب های بد آنها توسط کسی جز خودشان انجام شده است، می گویند. آنها معتاد و افسرده هستند و تقصیر شماست. خنده دار نیست و ارزش 5 از 10 را در این صفحه ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید