خرید اشتراک VIP 💗
دانلود مستند Power of the Dream با زیرنویس فارسی

دانلود مستند Power of the Dream با زیرنویس فارسی (2024)

مدت زمان: 133 دقیقه کشور: رده سنی:

سفر WNBA از دست کم گرفتن به فعالیت، مبارزه برای حقوق برابر، غرامت عادلانه و عدالت اجتماعی، در نهایت بر سیاست ایالات متحده تأثیر می گذارد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • زبان: انگلیسی

1 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    با اکران «قدرت رویا» (اکران 2024؛ 94 دقیقه)، «27 آگوست 2020» است و بازیکنان WNBA از بازی کردن پس از اینکه جیکوب بلیک، یک مرد جوان سیاه‌پوست دیگر توسط یک سفیدپوست از پشت شلیک می‌شود، خودداری می‌کنند. افسر پلیس. سپس مستند به روزهای ابتدایی شروع لیگ در سال 1996 برمی‌گردد. در این مرحله کمتر از 10 دقیقه به ساخت مستند رسیده‌ایم.

    چند نظر: این آخرین مستند به کارگردانی داون پورتر (“جان لوئیس: دردسر خوب”) است. این بازی توسط چندین بازیکن WNBA از جمله Sue Bird تهیه شده است. در اینجا پورتر به سال پرآشوب 2020 نگاه می‌کند، زمانی که جهان همانطور که می‌دانستیم متوقف شد (به دلیل کووید 19) و خشونت پلیس علیه سیاه‌پوستان به سطوح غیرقابل تصوری رسید، در حالی که همزمان انتخابات ریاست‌جمهوری و کنگره نیز به روش‌هایی در حال رخ دادن بود. غیر قابل تصور. در میان همه اینها، بازیکنان WNBA تصمیم می گیرند از پلتفرم خود استفاده کنند تا به جهان بگویند که در مورد همه اینها چه فکری می کنند. جالب ترین جنبه همه اینها این است که کلی لوفلر، مالک اکثریت رویای آتلانتا و دارای یک کرسی در سنای ایالات متحده است، تصمیم می گیرد با ترامپ و MAGA همراه شود تا با کمپین آغازین برای آن سنای بسیار مهم ایالات متحده مبارزه کند. صندلی توسط رافائل وارناک، کشیش سیاه پوست. بیایید همین حالا و همین جا بگوییم: «قدرت رویا» یک مستند ورزشی نیست. این یک مستند سیاسی در مورد نحوه استفاده بازیکنان WNBA (که بیشتر آنها سیاه پوست هستند) از پلتفرم خود برای پخش دیدگاه های سیاسی خود استفاده می کنند. به این ترتیب این یک مستند قدرتمند است. همچنین این یک یادآوری واضح است که چرا سال 2929 شوکه کننده دیوانه کننده از بسیاری جهات بود.

    «قدرت رویا» در جشنواره فیلم ترایبکا امسال برای اولین بار با استقبال منتقدان روبرو شد. پخش آن در Amazon Prime چند هفته پیش آغاز شد. این مستند در حال حاضر دارای رتبه 100% تازه در Rotten Tomatoes است که برای من کمی سخاوتمند است. با این اوصاف، اگر در حال و هوای یک مستند سیاسی در مورد سال پرفراز و نشیب 2020 هستید، به راحتی پیشنهاد می‌کنم این را بررسی کنید و نتیجه‌گیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید