خرید اشتراک VIP 💗
دانلود مستند We Were Recruits با زیرنیوس فارسی

دانلود مستند We Were Recruits با زیرنیوس فارسی (2024)

مدت زمان: 92 دقیقه کشور: رده سنی:

یک مستند انگیزشی در سبک هنری درباره اینکه چگونه مردم عادی به سربازان حرفه ای تبدیل می شوند، هدف واقعی خود را در جنگ پیدا می کنند و جدیدترین فرهنگ نظامی اوکراین را شکل می دهند. بر اساس رویدادهای واقعی و نبردهای کلیدی یک...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • زبان: اوکراینی

3 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    این فیلم بیشتر شبیه تلفیقی از مصاحبه های مختلف با سربازان تیپ 3 حمله است: مردمی که جنگ دیده اند، اوکراینی ها را محافظت کرده اند. مردمی که همه چیز خود را دادند و دادند تا از استقلال اوکراین محافظت کنند. مردمی که من برای همیشه بدهکار آنها خواهم بود.

    لطفاً اگر می‌خواهید با یکی از قدرتمندترین لشکرهای ارتش اوکراین، داستان‌ها، رویاهای آنها شناخته شوید، آن را تماشا کنید.

    البته، ایده‌آل نیست زیرا توسط کارگردان لیوبومیر لویتسکی، که بیشتر به خاطر فیلم‌های پاپ کورن معروف است، فیلمبرداری شده است، بنابراین صحنه‌هایی وجود دارد که کمی ناجور بودند.

    ولی در کل همه رو تشویق میکنم که ببینن.

    شکوه برای اوکراین!

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    فیلم من قلدر من rekrutamy لیوبومیر لویتسکی مطمئناً یکی از بدترین فیلم هایی است که امسال می توانید ببینید. در عین حال، آنقدر به شدت ناتوان است که حتی خیلی سخت است که تعریف کنم چه جهنمی را تماشا کردم.

    این به عنوان یک مستند ساختار یافته است، حتی اگر همه موقعیت ها به وضوح جعلی هستند و توصیفات به وضوح فیلمنامه شده اند، اما نمی توان گفت که این یک فیلم ساختگی است، زیرا ساختار دراماتیک و رشد داستانی ندارد که اتفاقاً از آن تغذیه می شود. کنوانسیون فیلم مستند

    اساساً این فقط یک دسته از توصیفات جعلی است که عمدتاً مخاطبان غربی را هدف قرار داده است، با پوشش مایکل بی برخی از افراد فقیر تقویت شده است، در فضاهای داخلی جعلی و با طراحی فوق العاده گرفته شده است، مانند سالن بدنسازی Ragnarok MMA که به نظر جایی می رسد که قهرمانان MCU در آن ورزش می کنند.

    تصور اینکه فردی به اندازه کافی گنگ باشد که بتواند این موضوع را در هر سطحی جدی بگیرد، سخت است.

  3. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    اپیزود دیگر مستقیماً از وزارت دفاع اوکراین این قطعه خیالی از تبلیغات جنگی است. البته این هدف میلیون‌ها نفری است که از اوکراین فرار کرده‌اند تا از کشتار بی‌معنی اجتناب کنند – دفاتر استخدام کار دشواری برای یافتن علوفه توپ بیشتر دارند، بنابراین باید به ترفندهای کلاسیک بازگردند. قرار است این مستند «انگیزه ای» باشد؟ خوب، حداقل آنها آن را پنهان نمی کنند.

    جنگ، تا کنون، آن طور که تبلیغات می گوید، یک جنگ «تمام مقیاس» نبوده است. این ادعا خنده دار است. با این وجود، صدها هزار سرباز اوکراینی کشته شده در میدان نبرد در جنگی که به راحتی باید از آن اجتناب کرد، آشغال می‌ریزند. بیایید امیدوار باشیم که رئیس جمهور ایالات متحده تغییر کند و رئیس جمهور جدید به وعده خود وفادار باشد تا بتوانیم به این درگیری بی معنی پایان دهیم.

    خود فیلم شامل بازی‌های پایین‌تر است، نوشته‌ای بر اساس داستان و غیر واقعی. مشکل اصلی در اینجا به هر حال کارگردانی و تدوین است. اغلب اوقات حتی درک آنچه در حال وقوع است دشوار است. و تدوین کل فیلم را درهم و برهم می کند. سبک “هنرمندانه” به نظر نمی رسد، و هیچ کاری برای نشان دادن نکته یا کسب امتیاز در بیننده انجام نمی دهد. ما به نوعی با چند سرباز دنبال می‌شویم، که البته در اطراف سلاح‌های شگفت‌انگیز وسترن خود تکان می‌دهند. اما بسیار متلاطم است و بیش از حد تبلیغاتی است که نمی‌توان واقعی بودن را احساس کرد.

    من فکر می‌کنم پزشکان متخصص اوکراین برای اینکه بخواهند بچه‌های بیشتری را متقاعد کنند که به جبهه بروند و بمیرند، باید چیزهای بهتری بیابند.

    پیشنهاد من این است که کل رادا را با زلنسکی شنود با لباس ناپلئونی در حال اهتزاز پرچم به جلو بفرستید. این می تواند کار کند …

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید