خرید اشتراک VIP 💗
مستند Freestyle 101: Hip Hop History

مستند Freestyle 101: Hip Hop History (2023)

مدت زمان: 102 دقیقه کشور: رده سنی:

به روایت چاک دی، فری استایل 101: تاریخچه هیپ هاپ روزهای اولیه این ژانر را از دریچه رپ آزاد بررسی می کند و هنرمندان افسانه ای را در مورد تاریخچه و پیچیدگی های رپ با اجرای موسیقی از طریق...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • زبان: انگلیسی

2 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB
    نظرات سایت IMDB

    ترکیب باورنکردنی اسطوره های هیپ هاپ از ابتدا تا انتها. حتی اگر شما تازه وارد هیپ هاپ هستید، این به شما یک پایه/آموزش محکم در مورد شروع و تکامل آن در طول سال ها می دهد. این فیلم همچنین به مجموعه مهارت‌های منحصربه‌فردی که برای رپرهای سبک نبرد و رپرهای سبک آزاد نیاز است، می‌تاباند تا در پرواز فکر کنند، خلاق و شوخ باشند، قافیه‌ای را روی ضرب و شتم بگذارند و جمعیت را درگیر نگه دارند. برخی از هنرمندانی که در اینجا به تصویر کشیده شده اند، به سادگی شعبده بازانی با کلمات هستند. خیلی خوشحالم که شخصی به این هنر ادای احترام کرد و در فیلم از آن یاد کرد. فرانک مایر و خدمه کار خود را در این مورد انجام دادند! تماشای آن برای همه دوستداران موسیقی ضروری است.

  2. نظرات سایت IMDB
    نظرات سایت IMDB

    “Freestyle 101: Hip Hop History” برای هر کسی که علاقه مند به تکامل سبک آزاد در هیپ هاپ است، مکاشفه است. این مستند کاوشی جامع و روشنگرانه از ریشه ها، تکامل و تأثیر این ژانر را ارائه می دهد.

    مصاحبه‌ها با چهره‌های نمادینی مانند چاک دی و آیس-تی شرحی دست اول از سفر سبک آزاد از آغاز فروتنانه‌اش تا تبدیل شدن به سنگ بنای فرهنگ هیپ‌هاپ ارائه می‌دهد. این فیلم نه تنها نقاط عطف تاریخی را ردیابی می کند، بلکه در زمینه سیاسی-اجتماعی که ظهور سبک آزاد را شکل داد نیز می کاود.

    داستان سرایی جذاب است و شما را درگیر می کند. این مستند در ادامه «Risen: The Story of Chron ‘Hell Razah’ Smith»، استانداردهای بالای تعیین شده توسط تیم را حفظ می کند. تماشای آن نه تنها برای علاقه مندان به هیپ هاپ بلکه برای هر کسی که کنجکاو در مورد اهمیت فرهنگی سبک آزاد در دنیای موسیقی است، الزامی است.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید