خرید اشتراک VIP 💗
دانلود فیلم AKA Mr. Chow

دانلود فیلم AKA Mr. Chow (2023)

مدت زمان: 90 دقیقه کشور: رده سنی:

مایکل چاو با عینک دایره‌ای و سبیل‌های مشخص خود، نیرویی پرجنب‌وجوش در تقاطع بین عجیب‌وغریب بودن و پیچیدگی است. رستوران‌دار مشهور «لحظه» را با افتتاحیه‌های آقای چاو تعریف کرد، غذاخوری‌های مجلل چینی شلوغی که زرق و برق سوئینگین لندن، هالیوود دهه ۷۰ و پست استودیو ۵۴ نیویورک را به خود جلب کرد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Jean Tsien

2 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    این مستند به موازات رستوران های زنجیره ای مستر چاو است – فلش زیاد، اما در نهایت نافرجام و نه کمی روغنی.

    در حالی که جنبه های جذابی در زندگی نامه مایکل چاو وجود دارد (مهاجرت، نژادپرستی، استعمار، توتالیتاریسم، سرکوب، ایدز)، این موارد عمدتا ناشناخته باقی می مانند. این مستند در بیشتر موارد به عنوان یک خبر نگاری برای یک میلیونر غمگین هدفمند عمل می کند. چرا اخیراً تعداد زیادی از این بیوگرافی های شیک و سطحی از چهره های شرکتی و داستان های شرکت ها را دریافت کرده ایم؟ به تو نگاه می کنم، فراری. و آن فیلم مسخره بلک بری. آیا قهرمانانی که باید به آنها ایمان داشته باشیم تمام شده است؟ یا اینکه رویای بالا رفتن در کلاس آنقدر کامل از بین رفته است که دیگر هیچ حقیقت روایی را در خود ندارد؟

    داستان چاو شامل جنبه های مبارزه است، اما هرگز جنبه های مالی. و موارد شخصی او به طور ناگهانی محو می شوند. ما او را در دهه 80 سالگی اش، موهای رنگ شده، با کت و شلوار خیاطی، ازدواج کرده با یک زن بسیار جوان تر (اوه، شایعات نامرتب در آنجا وجود دارد، اما ما هرگز آن را نمی شنویم)، در استودیوی وسیعش پر از زیبایی هایش می یابیم، اما هنر خودپسندانه، جایی که او می تواند کارمندانی را استخدام کند تا برای او رنگ و چکش بیاورند. همه چیز بسیار مصنوعی به نظر می رسد، و بویی از نقد وجود ندارد.

    این مستند نشان می دهد که شخصیت چاو نمایشی است و بنابراین او ناشناخته است. بله، مطمئنا، هر چه باشد. اما آنها نگران دوست داشتنی کردن او نبودند.

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    آقای چاو، با نام مستعار M (هنرمند)، زندگی خود را برای سینما ساخته است، اما در عوض به عنوان یک مستند پایان یافت.

    چیزی که من بیش از همه قدردانی کردم این بود که بسیاری از او هنر خود را خلق کرده است – که در ساخت آن بی نظم است، همانطور که کل زندگی او بود. او زنان زیبا و باهوشی را جذب کرد که از آنها برای پیشبرد مشاغل خود استفاده می کرد – یک حرکت هوشمندانه. و بچه دار شدن با. آقای چاو دوست دارد خودش را تکرار کند. و او حتی بیشتر دوست دارد که تکرار شود. رستوران های معروف او برای پرتره هایی از او (البته) توسط افراد بسیار مشهور (بسیار) غذا می دادند.

    هنر تمام شده او سبک و مطبوع است و در واقع دیدن آن دلپذیر است. این واقعیت که او یک انبار کامل پر از آن دارد که با نظم عالی نمایش داده شده است، دیوارها و کف‌ها به رنگ سفید درخشان، با نورپردازی باشکوه به پایان رسیده است، و الکسا کار خودش را انجام می‌دهد، و نادیده گرفتن آقای چاو جذاب، راهی عالی برای پایان دادن به این مستند بود. .

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید