خرید اشتراک VIP 💗
دانلود مستند Blackadder: The Lost Pilot با زیرنویس فارسی

دانلود مستند Blackadder: The Lost Pilot با زیرنویس فارسی (2023)

مدت زمان: 61 دقیقه کشور: رده سنی:

سر تونی رابینسون داستان خلبان گمشده Blackadder را تعریف می کند و با بن التون و ریچارد کورتیس، نویسندگان Blackadder، قبل از نمایش کامل خلبان برای اولین بار ملاقات می کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Owen Braben

2 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    من فکر می کنم مسخره است که تونی رابینسون سرپرستی این مستند را بر عهده داشت و اصلاً روآن اتکینسون را شامل نمی شد. مثل این است که تونی سعی می‌کند روی خودش تمرکز کند و سعی می‌کند تمام آثار روآن را که خود Blackadder است، کمرنگ کند. چطور جرات کرد که در کل مستند نام روآن را به عنوان یکی از سازندگان نبرد. در این همه «مستند» حتی یک بار هم اسمش را نیاوردند! و من نمی فهمم چرا تونی رابینسون باید در کانون توجه این “مستند” قرار می گرفت، به خصوص که او حتی در خلبان هم حضور ندارد! او در نقش بالدریک بامزه بود اما همین. او حتی شخصیت اصلی مانند Blackadder نیست. به عنوان یک طرفدار مشتاق Blackadder، بسیار ناامید کننده است که او را به جای روآن در کانون توجه قرار دادند. من صادقانه به مستند 1 ستاره می دادم که بدون روون این کار زشتی است. قطعاً این ترفندی از سوی افرادی است که این مستند را ساخته اند که خلبان را در مستند بگنجانند تا مردم به دلیل احترام این افراد به سریال Blackadder، نقدهای پایینی به آنها ندهند.

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    بازیگر تونی رابینسون که بیشتر برای سریال Blackadder شناخته می شود، داستان خلبان اصلی Blackadder را روایت می کند. اگرچه من می‌پرسم که واقعاً چقدر گم شده است، زیرا حداقل بیست سال است که در گردش بوده است.

    علیرغم اینکه برخی از عوامل تولید از جمله نویسنده ریچارد کورتیس ادعا می کنند که هیچ خاطره ای از خلبان ندارند. من گمان می کنم که اغراق آمیز بود.

    البته تونی رابینسون در خلبان نبود. وقتی خلبان مورد اصابت گلوله قرار گرفت به او بازیگر داده شد اما در دسترس نبود. فیلیپ فاکس بازیگر نقش بالدریک را بر عهده گرفت اما رابینسون زمانی که سریال کامل پخش شد جایگزین او شد.

    من دوست داشتم از فاکس و همچنین روآن اتکینسون درباره اپیزود آزمایشی بشنوم. همچنین رابرت باترست در اوایل تلویزیون به عنوان شاهزاده هنری، برادر بزرگتر بلکاددر و وارث تاج و تخت ظاهر شد.

    این ارائه برای UKTV، چیزی بیشتر از قسمت آزمایشی در حال پخش بود. این یک مستند پرشده درباره پیدایش Blackadder و سری اول بود. چگونه شخصیت های اصلی در خلبان خلق و به ثمر نشستند.

    من بیشتر به تماشای اپیزود علاقه مند بودم تا مستند طولانی قبل از آن.

    در مورد خلبان، این بهتر از چیزی بود که من با شخصیت Blackadder انتظار داشتم که بیشتر با شخصیت بدبین و حیله گر از Blackadder II به بعد مطابقت داشت.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید