خرید اشتراک VIP 💗
دانلود فیلم Dario Argento: Panico

دانلود فیلم Dario Argento: Panico (2023)

مدت زمان: 98 دقیقه کشور: ، رده سنی:

یک گروه فیلمبرداری، کارگردان ترسناک داریو آرجنتو را در حالی که روی آخرین فیلمنامه‌اش در اتاق هتل کار می‌کند، مستند می‌کند، و دوباره به انزوایی می‌پردازد که نمادین‌ترین فیلم‌هایش را در سر می‌پروراند و از حواس‌پرتی دور شده بود تا تخیل تاریک خود را کشف کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • جوایز: 1 نامزدی
  • زبان: ایتالیایی، اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی
  • نویسنده: Simone Scafidi, Giada Mazzoleni, Manlio Gomarasca

2 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    در وحشیانه ترین رویاهایم، هرگز امیدوار نبودم که کسی یک مستند داریو آرجنتو را انجام دهد که به طور جدی به آنچه که آرجنتو را به یکی از فیلمسازان مورد علاقه من تبدیل می کند، بپردازد. در واقع، من اغلب بین دیدن او به عنوان یک لذت گناهکار و یک رویاپرداز واقعی در ژانر وحشت دچار تردید می شوم. داریو آرجنتو: پانیکو برای قرار دادن او در بالای پانتئون بزرگان، جعبه‌ای درست می‌کند.

    من از فیلم با ذوقی نادر لذت بردم و بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم که کاوش با Suspiria بسیار سنگین نبود، بلکه زمان برابر با بسیاری از فیلم‌های دیگر داشت. این باعث شد که بخواهم بیرون بروم و برخی از کارهایی را که مدتی است ندیده‌ام مرور کنم. (من اخیرا Inferno را در نسخه Blu Underground دیده بودم و برای اولین بار از فیلم غافلگیر شدم – پس از سه بار تماشای قبلی. تمام کارهای او در اینجا شما در یک نقطه ضعف شدید قرار خواهید گرفت. این یک شیرجه عمیق است و فیلم زمان نمی برد تا شما را به سرعت در کار بیاورد- اما در مواجهه با “ماسترو” باید اینگونه باشد. (اگر فلینی او را اینطور صدا زد، چگونه ممکن است مخالفت کنم؟)

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    داریو آرجنتو، فیلمساز ایتالیایی که به عنوان «استاد هیجان» شناخته می‌شود، حرفه‌ای طولانی و پیچیده دارد. مستند The Shudder Original Dario Argento: Panico با مصاحبه با استاد وحشت و دیگر هم عصران سخنگو، نگاهی به نکات برجسته فیلم‌شناسی آرجنتو دارد. برای کسانی که ممکن است فقط با «پرنده با پرهای بلورین» (1970) یا «سوسپیریا» (1977) آشنا باشند، پانیکو یک نمای کلی مناسب است و خود آرجنتو به عنوان میزبان پدربزرگ بازی می کند. برای طرفداران واقعی آرجنتو، پانیکو تمام محتوای یک فیچرت را دارد که روی دیسک 2 نسخه کلکسیونر اپرا بلو-ری مدفون شده است.

    Dario Argento: Panico یک نمای کلی کاملاً زیبا از کار نویسنده ارائه می دهد که به خوبی با پروشوتو پخته شده با نمک و یک لیوان کیانتی Sangiovese جفت می شود. اما چیزی که به طرز شگفت انگیزی کار می کرد این بود که آن هتل ایتالیایی به جای چشمان خسته آرجنتو تسخیر شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید