خرید اشتراک VIP 💗
دانلود فیلم Horror in the High Desert 2: Minerva

دانلود فیلم Horror in the High Desert 2: Minerva (2023)

مدت زمان: 74 دقیقه کشور: رده سنی:

در سال 2018 یک رشته تراژدی در شمال شرقی نوادا رخ داد. یک زن مرده پیدا شد و جسد دیگری در امتداد همان بزرگراه دورافتاده ناپدید شد. آیا این رویدادها می تواند به ناپدید شدن گروهی در سال 2017 مرتبط باشد...

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Dutch Marich

3 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    درست است، خوب، من حتی اولین فیلم یا مستند را در اینجا ندیده‌ام، زیرا به تماشای «هورور در صحرای بلند 2 مینروا» 2023 نشستم. بنابراین من نمی دانستم در چه چیزی هستم. من معتقد بودم که این یک فیلم ترسناک است، و بنابراین ترجیح دادم آن را تماشا کنم، حتی بدون اینکه اولین فیلم را دیده باشم.

    و باید بگویم که من نسبتاً گیج شده‌ام که «ترسناک در صحرای بلند 2 مینروا» قرار است یک مستند باشد یا فیلمی که شبیه یک مستند باشد. اما راستش را بخواهید، مطالبی که روی صفحه نمایش داده می‌شد آنقدر کسل‌کننده و بی‌معنی بود که به سختی اهمیتی می‌داد، زیرا من به سادگی به آنچه در جریان است اهمیتی نمی‌دادم. انتظار داشتم یک فیلم ترسناک ببینم و در عوض یک فیلم مستند به من ارائه می شود.

    این یک نوسان و از دست دادن بود، و این چیزی نیست که به شما توصیه کنم وقت، پول یا تلاش خود را صرف آن کنید.

    رتبه من به «ترسناک در صحرای بلند 2 مینروا»، از نویسنده و کارگردان داچ ماریچ، به یک ستاره از ده می رسد، زیرا اصلاً چیزی نبود که من به آن اعتقاد داشته باشم.

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    داستان این فیلم یک سال پس از ناپدید شدن گری هینج (اریک منسیس) در صحرای مرتفع شمال شرقی نوادا در نزدیکی سرو می گذرد. این فیلم با استفاده از مصاحبه‌ها، فیلم‌های تلفن همراه و دوربین‌های داشبورد داستانی را روایت می‌کند که به من می‌گویند همان فیلم اول است، اما با یک زن و نه به خوبی. مینروا (Solveig Helene) در شرق زندگی می‌کند و برای گذراندن دوره زمین‌شناسی به سرو می‌رود تا در معدن روبازی که در آنجا کار می‌کرد مطالعه کند. من فکر کردم که ممکن است به رویدادها مرتبط باشد. مینروا در یک تریلر از راه دور زندگی می کند و یک پسر عجیب و غریب به عنوان همسایه دارد (برایان مک فرسون). مینروا از چیزها فیلم می گیرد. او چیزی در دیوارهایش بود که در حال برخورد بود. او در شب از چهره هایی فیلم می گیرد که شبیه افراد نقابدار هستند. آملیانا نفر بعدی است که گم می شود. از یکی به دیگری می پرد. ماشینش در کنار جاده خراب شد و اتفاقی روی دوربین تاریک برایش افتاد. به دلایلی شب ها به دنبال او می گردند.

    فیلم کاملا خسته کننده بود. برای تماشای یک فیلم دیگر مجبور شدم آن را متوقف کنم. من از تولید لذت یا سرگرمی نداشتم.

    راهنما: F-word. بدون رابطه جنسی و برهنگی

  3. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    با تماشای قسمت اول، «وحشت در صحرای مرتفع 1» و تحت تأثیر واقع‌گرایی افراد درگیر، در واقع فکر کردم که دارم یک مستند تماشا می‌کنم. ماریچ هلندی در انتخاب بازیگران نابغه ای دارد. بازیگران «مینروا» هم مثل قسمت اول خوب بودند. آن‌ها به‌عنوان افراد واقعی که مصاحبه می‌شوند و داستان‌هایشان را نقل می‌کنند، کاملاً باورپذیر بودند، همان‌طور که به نظر می‌رسید قربانیان زندگی خود را می‌گذرانند و لحظات را با تلفن‌هایشان ثبت می‌کنند، بسیار واقع‌بینانه و متقاعدکننده. این شهرهای کوچک در بیابان مکان های بسیار خوبی برای این نوع فیلم ها هستند و تصاویر زیبایی از کویر وجود دارد. اگر از طرفداران فیلم های ترسناک هستید، این فیلم ها کاملا ناراحت کننده هستند و گاهی شما را روی لبه صندلی خود قرار می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید