خرید اشتراک VIP 💗
دانلود فیلم How the Holocaust Began

دانلود فیلم How the Holocaust Began (2023)

مدت زمان: 59 دقیقه کشور: رده سنی:

این مستند در مورد تکامل نازی‌ها از یهودستیزی به اردوگاه‌های مرگ سازمان‌یافته، همانطوری که از کاوش‌های تاریخی جیمز بولگین متخصص هولوکاست است، این مستند واقعاً از نظر محتوا تکان دهنده است. ...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
بازیگران: James Bulgin -
کارگردان: -
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Nic Young

2 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    روایت کاملاً مزخرف است. این مانند یک مقاله 10 ساله است که به طرز بدی ترکیب شده است. سوالاتی که «مورخ» می پرسد کلی ترین معنا هستند و من را به یاد پیت ونکمن از تلاش های Ghostbuster برای تحقیق در مورد ماوراء الطبیعه در ابتدای فیلم Ghostbusters انداخت.

    چند چیز باعث خنده من شد، در مورد برنامه نه موضوع، و آن زمانی بود که راوی وارد یک اتاق گاز در آلمان شد و اظهار داشت که احتمالاً این اولین اتاق گازی است که تا به حال ساخته شده است! یعنی بیا! و به همین مناسبت که او شلوار لژ سفید پوستی پوشیده بود تا از اتاق گاز که مسئول کشتن بسیاری از یهودیان و سایر افراد نامطلوب بود بازدید کند.

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    شما را متعجب می کند که چه کسی اینها را تأمین مالی می کند و چرا این افراد روی آن یک شر خاص بر همه شرهای دیگر تمرکز می کنند. هولوکاست 6 میلیون نفر را کشت. جنگ جهانی دوم 60 نفر را کشت. استالین بیش از 80 نفر را کشت. مائو بیش از 100 نفر را کشت. من حدس می‌زنم مطالعه هولوکاست بسیار آسان‌تر است، زیرا مستندات بسیار دقیقی دارد، قابل سکونت‌تر از سیبری و نزدیک‌تر و امن‌تر از چین؟ و در مورد کره شمالی، امروز چطور؟

    نوشته نیز تنبل است و دقت تاریخی آن مشکوک است.

    هولوکاست به عنوان “بزرگترین جنایت تاریخ” معرفی می شود. بگو کی؟ چرا؟ چگونه؟ من می توانم به بسیاری از مردم قتل عام شده فکر کنم که به درستی از آن توهین می کنند. این ادعای “بزرگترین جنایت” چقدر احمقانه است؟

    هیتلر همیشه دنیایی عاری از دو دشمن بزرگ خود یعنی یهودیان و کمونیست ها را متصور بود. بگو کی؟ نه چطور؟ از هر مورخی بپرسید، این درست نیست.

    “برنامه او همیشه این بود که به طور کامل از شر آنها خلاص شود.” خوب، دوباره، نه.

    در Mein Kampf هیتلر توضیح می دهد که برای اینکه یک پیام به کل جمعیت برسد، باید ساده باشد: شما فقط می توانید یک دشمن داشته باشید، زیرا افراد در مقیاس نمی توانند تفاوت های ظریف را کنترل کنند. یهودی وارد می شود. در کتاب خیلی خوب توضیح داده شده است. او از رسانه‌ها، امور مالی، قدرت‌های خارجی بدش می‌آمد، همه اینها به «یهودی» تبدیل شدند، بنابراین وقتی روسیه شوروی دیگر متحد نبود، آنها فقط برای سادگی در روایت یهودی شدند.

    من فکر می‌کنم که ما با تمرکز بر هولوکاست به‌عنوان «بسیار شیطانی» به جامعه آسیب می‌رسانیم و به راحتی همه شرارت‌های دیگر را فراموش می‌کنیم. فکر می‌کنم پرسه زدن در آلمان با نگاه کردن به اسناد قدیمی راحت است، بعد از یک روز می‌توانید با خیال راحت شنیسل بخورید، آبجو بنوشید و از خود احساس رضایت کنید. این کار را در روسیه، چین یا کره شمالی انجام دهید تا جان خود را به خطر بیندازید. چند مستند هولوکاست دیگر نیاز داریم؟

    همانطور که من این را می نویسم، تقریباً 40٪ از رتبه بندی ها 1/10 هستند، بنابراین من تنها نیستم.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید