خرید اشتراک VIP 💗
دانلود مستند مارک کوندیش هرگز کافی نیست Mark Cavendish: Never Enough

دانلود مستند مارک کوندیش هرگز کافی نیست Mark Cavendish: Never Enough (2023)

مدت زمان: 91 دقیقه کشور: رده سنی:

یک مستند صمیمی و جذاب مسیر سریع دوچرخه‌سوار حرفه‌ای مارک کاوندیش به سمت قله، شکست غم‌انگیز و بازگشت باورنکردنی را دنبال می‌کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • زبان: انگلیسی

3 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    همانطور که “مارک کاوندیش: هرگز کافی” (اکران 2023؛ 92 دقیقه) افتتاح می شود، ما تصاویری از سال 1996 را می بینیم که در آن مارک پسر جوان در آن زمان در تلویزیون بریتانیا مصاحبه می کند. به «تور دو فرانس 2016» فلش فوروارد کنید در حالی که کاوندیش به 34 برد بزرگ ترین دوچرخه سوار حرفه ای تمام دوران، ادی مرکس، نزدیک تر می شود. سپس به مرحله 1 تور دو فرانس 2017 می رویم، جایی که رویدادها چرخشی دراماتیک پیدا می کنند… در این مرحله، 10 دقیقه به فیلم رسیده ایم.

    چند نظر: این آخرین مورد از الکس کیهل، تهیه کننده و کارگردان بریتانیایی است («ورزش بد»)، در اینجا او کارنامه داستانی دوچرخه سوار بریتانیایی مارک کاوندیش را مورد ارزیابی مجدد قرار می دهد، کسی که شهرت و ثروت خود را عمدتاً با شرکت سالانه اش در تور دو فرانس به دست آورده است. ، معروف ترین رویداد دوچرخه سواری در جهان. به نظر می رسد سازندگان فیلم در طی سال ها دسترسی نامحدود به کاوندیش داشته اند. بدون اینکه چیزی را از دست بدهم، می‌توانم این را بگویم: مستند البته نکات برجسته‌ای از حرفه کاوندیش را نشان می‌دهد، اما در واقع مطالعه‌ای است در مورد کارهایی که یک مرد در زمانی که از کار افتاده و تقریباً بیرون است، انجام می‌دهد. تماشای آن جذاب است، اگرچه نمی‌توانم بفهمم که چرا فیلم با تور دو فرانس ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد و بعد از آن هیچ اشاره‌ای به آنچه که پس از آن اتفاق افتاد وجود ندارد. نگاه کن!

    «مارک کاوندیش: هرگز کافی نیست» اخیراً از نتفلیکس پخش شد. چه قبلاً با مارک کاوندیش (همانطور که من بودم) آشنا هستید یا نمی دانید این مرد کیست، من تضمین می کنم که این مستند از ابتدا تا انتها توجه شما را جلب خواهد کرد. البته حرف من را قبول نکنید، پس بررسی کنید و خودتان نتیجه بگیرید.

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    برای بدست آوردن چیزی از این فیلم نیازی نیست که طرفدار دوچرخه سواری حرفه ای باشید. من فکر می‌کنم اگر یک دانش‌آموز ورزشکار دارید، که بازی تمام هویت آنهاست، این فیلم مهمی است که باید تماشا کنید تا بفهمید که چگونه می‌توانید به آنها کمک کنید تا وقتی بازی تمام شد، این تغییر را انجام دهند. تماشای مارک، غلبه بر شیاطینش، تماشای همسرش، ایستادن در کنارش، و دادن فرصتی دوباره به او توسط مرشدان و مربیانش، زندگی را تایید کرد. این نگاهی درونی به این است که یک ورزشکار حرفه ای بودن در بازگشتی که ممکن است اتفاق بیفتد یا اتفاق نیفتد چگونه است. هرگز تضمینی وجود ندارد. مارک بر خیلی چیزها غلبه کرد و شانس را شکست داد. وقتی تور تابستان گذشته (2023) را تماشا کردم، داستان او را نمی دانستم. من به دنبال او هستم، برای یک بازگشت دیگر پس از یک مصدومیت فاجعه بار دیگر.

  3. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    مارک کاوندیش یک دوچرخه سوار افسانه ای است و داستان او قانع کننده است. فراز و نشیب های حرفه ای او از هر نظر خارق العاده است و در این مستند به صورت ظاهری ارائه شده است.

    جایی که مستند واقعاً موفق می شود، عاشقانه نکردن بیش از حد شخصیت کاوندیش است. او خدای دوچرخه‌سواری است، و شکست‌هایش همدردی واقعی را برمی‌انگیزد، اما او همچنین کمی حفره‌ای است (ارزیابی مربی مورد علاقه) و فیلم به راحتی حقایقی را درباره این «قهرمان» ورزشی ارائه می‌کند.

    ستاره واقعی اینجا ممکن است مسابقه دوچرخه‌سواری تور دو فرانس باشد و اهمیت آن به‌عنوان یک رویداد نمادین به طرز هنرمندانه‌ای در اینجا تثبیت شده است. کار دوربین به ویژه زمانی که مسابقه‌دهنده‌ها در حال مسابقه هستند جذاب است و در کل فیلم سواری خوبی است.

    نکته آخر، هر سومین کلمه در دیالوگ، کلمه f است، بنابراین اگر چنین چیزهایی به هر نحوی برای شما توهین آمیز است، توصیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید