خرید اشتراک VIP 💗
مستند Right Here, Right Now

مستند Right Here, Right Now (2023)

مدت زمان: 89 دقیقه کشور: رده سنی:

در سال 2002 فوق ستاره دی جی فتبوی اسلیم یک مهمانی ساحلی رایگان برای زادگاهش برایتون ترتیب داد. 40000 راور انتظار می رفت، اما یک ربع میلیون نفر به این مسابقه رسیدند. درست اینجا، همین حالا داستان واقعی پشت بدنام ترین موسیقی رقص است...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Jak Hutchcraft

2 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    من اسم Fat Boy Slim (که نشنیده بود) شنیده بودم. این جالب بود زیرا من در پشت صحنه و کمی از شخصیت او دیدم. من اکنون بیشتر از هنر او قدردانی می کنم و اکنون یک *طرفدار* هستم lol. اینطوری بگو، قبل، جدا از ضربه، نه در ماشین من. حالا، جهنم بله!

    دیدن او همانطور که قبل و بعد بود عالی بود، او واقعاً تغییر نکرده است. چند قطعه بسیار خنده دار وجود دارد، اما بدون اسپویل! همچنین یاد گرفتن او در یک گروه و می تواند آواز بخواند جالب بود! شنیدن سخنان افراد مشهور جالب و شگفت‌انگیز بود. عشق به برایتون درخشید و باعث شد احساس غرور کنم. گوش دادن به شورا در جاهایی بسیار خنده دار بود، اما آنها کار فوق العاده ای انجام دادند!

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    در حالی که در نگاه اول به نظر می رسد این یک فیلم رویداد زنده دی جی باشد، اما در واقع یک مستند عمیق درباره رویداد بدنام Big Beach Boutique در برایتون است، جایی که Fatboy Slim یک رویداد رایگان را در ساحل برایتون برگزار کرد. سن شما مشخص خواهد کرد که پاسخ شما به این اطلاعات چیست.

    این رویداد احتمالاً به‌عنوان یکی از بزرگترین اشتباهاتی که تاکنون توسط یک شورای محلی انجام شده است، در تاریخ بریتانیا ثبت شده است. متأسفانه برای شورا، بیش از 250000 نفر از همه گوشه و کنار جهان حضور یافتند. این آشکارا سطحی از ساده لوحی را از جانب شورا نشان داد، که به سادگی متوجه قدرت جذب یک دی جی فوق ستاره در اوج محبوبیت موسیقی رقص در بریتانیا نشده بودند.

    نقطه قوت این مستند این است که به سادگی یک مستند Fatboy Slim نیست. واضح است که سران سخنگو شامل چهره‌های معروفی هستند که در آنجا حضور داشتند، اما پلیس، تیم‌های امنیتی و حتی شورا نیز حضور داشتند. همچنین وقتی موسیقی متوقف می شود، برایتون 250000 نفر برای حمل و نقل به جاهای دیگر داشت و مردم مجبور بودند این اتفاق بیفتد.

    روند مشخصی از این نوع مستند وجود دارد، یکی از موارد مشابه Oasis Knebworth است که شامل داستان های طرفداران با خاطرات هنرمندان است. قطعاً کار می کند و محتوای بهتری از هنرمندی که به پشت خود می زند و می گوید چقدر عالی هستند ارائه می دهد.

    عملیات پاکسازی آشکار و همچنین تلفات آشکار پوشش داده شده است، شما ربع میلیون نفر را در یک مکان برای مدت طولانی بدون اتفاق بدی ندارید.

    تنها مشکلی که من با این موضوع داشتم این بود که Fatboy Slim اولین دی جی بود که برای جمعیت بزرگ بازی کرد. اگر به تعداد افرادی که در ریوها شرکت کردند، به سادگی درست نیست. او همچنین اولین کسی نبود که موسیقی الکترونیک را وارد سالن‌های کنسرت کرد. در حالی که سبک موسیقی رقص او در نهایت در پایان موسیقی پاپ قرار گرفت، از این رو جمعیت زیادی در برایتون حضور داشتند، هر کنسرت بزرگ پاپ که یک کنسرت رایگان را تبلیغ می کرد، اعداد مشابهی را به خود جلب می کرد. برای بسیاری از اهالی موسیقی رقص، او یک دی جی متوسط ماهر است که توانست شخصیت Fatboy Slim خود را به مخاطبان اصلی بفروشد.

    با این حال، آنچه این مستند به خوبی انجام می دهد، به تصویر کشیدن آزادی است که در آغاز هزاره در بریتانیا وجود داشت و این واقعیت که به این رویداد چراغ سبز داده شد. و همچنین این واقعیت که رویدادهای رقص به طور کلی با افراد بهتر نسبت به سایر سبک های موسیقی ایمن تر هستند. واضح است که اگر یک کنسرت رپ یا راک باشد، نتیجه چه خواهد بود.

    یک مستند عالی از این جهت که واقعاً یک داستان آشپز معمولی نیست، بهتر شد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید