خرید اشتراک VIP 💗
مستند Smoke Sauna Sisterhood

مستند Smoke Sauna Sisterhood (2023)

مدت زمان: 89 دقیقه کشور: ، ، رده سنی:

در تاریکی یک سونای دود، زنان درونی‌ترین رازها و تجربیات صمیمی خود را به اشتراک می‌گذارند، شرم محبوس شده در بدن خود را می‌شویند و از طریق حس ارتباط، قدرت خود را بازیابند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • جوایز: 9 برنده و 25 نامزدی
  • زبان: استونیایی
  • نویسنده: Anna Hints

3 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    اگر از پورتال رادار سونا استفاده می کردند، چنین مشکلاتی پیش نمی آمد. شوخی می کنم=) اما به طور جدی، “Smoke Souna Sisterhood” مانند یک اثر هنری انعکاسی به نظر می رسد، داستان هایی از دردها و شادی های قابل توصیف به عنوان زنان را می بافد، و به همه دست اندرکاران اجازه می دهد تا با هم شفا پیدا کنند و پاک شوند. به عنوان یک بیننده، دیدن لایه‌های مختلف شفا که در سطح جهانی یافت می‌شود، آرامش‌بخش است.

    موجی جزر و مدی از احساسات که می سازد و به یک کاتارسیس توفنده تبدیل می شود. در حالی که بیشتر مستندها بر اساس قوت داستان خود پیشرفت می کنند، خواهرخواندگی سونای دود تنها به این دلیل قدرتمند است که به گروهی از زنان فضایی برای گفتن داستان خود می دهد.

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    بهترین مستندها چشمان شما را به دنیایی باز می کنند که هرگز نمی دانستید وجود دارد. آنها شما را به قلب جایی می برند که در آن بیشتر از یک ناظر اما کمتر از یک شرکت کننده هستید.

    “Smoke Souna Sisterhood” به این شاهکار در چندین سطح دست می یابد. برای شروع، من چیزی در مورد استونی نمی دانم و حتی کمتر از سنت آن در لذت بردن از کلبه های سونا روستایی در جنگل توس وحشی. فرآیند استفاده از این کلبه ها در روشن کردن آتش و جمع شدن آب، کیفیت بسیار مراقبه ای دارد. این اقدامات ساده اما اساسی در اینجا بسیار مورد قدردانی قرار می گیرند.

    در عین حال این سونا مخصوص بانوان است و شما آنها را برهنه و عرق کرده، در این محیط امن و در پوست خود راحت می بینید. به عنوان یک مرد، این کاملاً چیزی است که شاهد این باشیم که این زنان از نظر فیزیکی و عاطفی نسبت به یکدیگر آسیب پذیر هستند. آنها آزادند تا عمیق ترین ترس ها و نگرانی های خود را در این فضای پرورش دهنده به اشتراک بگذارند و این فوق العاده است.

    این فیلم همچنین باورنکردنی به نظر می رسد و فیلمبرداری آن به وضوح در فصل های مختلف انجام می شود. نور کمی که وارد سونا می شود از طریق پرده های متحرک دود شکسته می شود و از اندام هایی که در نور آتش می درخشند منعکس می شود. تقریباً می توانید بوی دود چوب را حس کنید.

    آیا برای همه است؟ شاید نه، اما اگر ذهنی باز دارید و می خواهید نگاهی اجمالی به زندگی دیگران داشته باشید، برای خودتان یک بلیط تهیه کنید.

  3. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    “Smoke Suna Sisterhood” مستندی در مورد تاریکی یک سونای دود است، زنان درونی ترین رازها و تجربیات صمیمی خود را به اشتراک می گذارند، شرم حبس شده در بدن خود را شسته و قدرت خود را از طریق حس اشتراک به دست می آورند. این مستند بسیار عجیب و غریب است، اما من این فیلم را خیلی دوست دارم.

    در سرتاسر، ارائه بصری و طرح‌های صدا کمک می‌کند تا ماهیت سونا، لحن و محیط استونی را به تصویر بکشد. کلمات بیان شده از سوی شرکت کنندگان جالب است زیرا به ارائه بحث های کاملاً حفظ کننده در مورد زنانگی و بدن آنها کمک کرد. در هر جهت احساس می شد که فیلم از سبکی نیمه مستند و نیمی روایتی با موسیقی متن و نوشته زیبا در سرتاسر آن استفاده می کند.

    ایده رفتن افراد به سونا برای داشتن تجربیات معنوی بسیار جذاب است.

    این برنده جایزه کارگردانی، فیلمنامه نویسی و تدوین مسابقه جهانی مستند دراماتیک شد و می توانم دلیل آن را ببینم. نویسندگی، کارگردانی و سبک تدوین واقعا خوب است و جایزه شایسته ای بود.

    رتبه: الف-

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید