خرید اشتراک VIP 💗
برنامه Taylor Swift: The Eras Tour

برنامه Taylor Swift: The Eras Tour (2023)

مدت زمان: 169 دقیقه کشور: رده سنی:

کنسرت Eras Tour را که توسط تنها و تنها تیلور سویفت اجرا شده است، تجربه کنید.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • جوایز: 1 برد و 10 نامزدی
  • زبان: انگلیسی

3 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    نه تنها بلیت های سوئیفت گران بود (700+ برای VIP. چی؟) بلکه باید به شهر دیگری سفر می کردم و برای دیدن کنسرت شب را در هتل می ماندم.

    ارزشش را ندارد.

    بنابراین وقتی سوئیفت فیلمی از کنسرت 3 ساعته خود را برای سینماها اعلام کرد، واقعا خوشحال شدم.

    و پسر بسیار شگفت انگیز بود.

    صحنه‌ها، لباس‌ها، نورپردازی، وسایل و فیلم‌ها کاملاً عالی و دیدنی بودند. رقصنده ها و خوانندگان پشتیبان همه چیز را در رقص و آواز خود به کار گرفتند.

    و سپس خود تیلور است.

    شخصیت احمقانه و دوست‌داشتنی او و همچنین مهارت و اعتماد به نفس او که با لباس‌های درخشان به صحنه می‌رفت و بهترین آهنگ‌هایش را از تمام آلبوم‌هایش به صدا درآورد، کاملاً به نمایش درآمد.

    اگر آنجا بودم، بدون شک حساب بانکی‌ام خالی می‌شد و در نهایت با انبوهی از سوئیفتی‌ها درگیر می‌شدم، و به سختی می‌توانستم نگاهی اجمالی به خواننده موسیقی بیاندازم. در عوض، دوربین از تمام زوایای نمایش عاشقانه بر روی تیلور تمرکز می کند. و بدون هزینه اضافی برای یک جفت عینک. به علاوه، وقتی سوئیفتی‌های پرشور سینما از روی صندلی‌هایشان بلند شدند تا جلوی معشوقشان برقصند و دایره‌هایی تشکیل دهند، خندیدم.

    انتخاب عالی برای فیلمبرداری و اشتراک گذاری آن در سینما. 🙂

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    همسر من یکی از طرفداران بسیار تیلور سویفت است و ماه هاست که سعی می کنیم برای دیدن این کنسرت بلیط تهیه کنیم. کافی است بگوییم، وقتی ده‌ها میلیون نفر در سراسر کانادا نیز تلاش می‌کنند، این کار خیلی آسان نیست. بردن او برای دیدن این یک لذت بود، حتی اگر تئاتر ما به نوعی ساکت و لنگ بود. ما واقعاً انتظار داشتیم حال و هوای کنسرت بیشتری داشته باشیم، اما متأسفانه، حتی کارکنان شگفت‌انگیز سینمای ما، که تمام تلاش خود را کردند تا مردم را تبلیغ کنند، نتوانستند این کار را انجام دهند.

    اینکه بگوییم این کنسرت واقعاً با تجربه سینمایی مطابقت دارد، دست کم گرفته شده است. لازم نیست TS را دوست داشته باشید (اگرچه، 17 سال از ساخت موسیقی، باید چند آهنگ وجود داشته باشد که می دانید … قبول کنید)، اما این کنسرت کار خارق العاده ای را برای نمایش چیزهایی که او را خاص می کند انجام می دهد. ست‌ها، لباس‌ها، سبک بصری و صوتی متمایز دوران… اجازه دهید بگوییم، کل اتاق می‌درخشد.

    تیلور مجری باورنکردنی است و حضور شگفت انگیزی در صحنه دارد. او همزمان احساس می‌کند دختری است که روی سفیدکننده‌ها نشسته و به محض ورود به آن مشکل پیدا می‌کند. لباس‌های او در شب لس‌آنجلس می‌درخشند و او اتاق را به‌گونه‌ای اداره می‌کند که هنرمندان کمی انجام می‌دهند. مخصوصاً برای فیلم، فیلمبرداری واقعاً فوق‌العاده است و نه تنها باعث می‌شود احساس کنید که در کنار او روی صحنه هستید، بلکه به شما اجازه می‌دهد تا از عظمت لحظه نیز لذت ببرید.

    دیگر چه بگویید، اگر سوئیفتی هستید، به تماشای این فیلم در تئاتر تعلق دارید. اگر نباشی، از ملاقات با او مسحور می شوی.

    (و بله، این کنسرت همان کاری را انجام داد که همه کنسرت های بزرگ انجام می دهند. باعث می شود قدر این هنرمند را بیشتر بدانید. من اکنون یک سوئیفتی نرم هستم.)

  3. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    نمی‌دانستم چه انتظاری داشته باشم، چون پسر بزرگ‌تری هستم که با همسرم قرار ملاقات گذاشته‌ام. ما ابتدا متوجه شدیم که هر دختری لباس پوشیده بود و بسیار خوشحال بود. وقتی فیلم شروع شد، هیجانی بود که هرگز تجربه نکرده بودم. همه خیلی خوشحال بودند. فیلم شروع شد و خیلی زود متوجه شدیم که این با هر چیزی که تجربه کرده ایم متفاوت خواهد بود. به محض شروع موسیقی، هر دختری که در تئاتر بود شروع به خواندن کرد. و منظورم بلند آواز خواندن است. ما به هم نگاه کردیم و فکر کردیم که آیا این فقط اولین آهنگ است؟ جواب منفی. این اولین آهنگی نبود که بعد از آن هر آهنگی باشد. من هرگز چنین چیزی را در تئاتر تجربه نکرده بودم. بسیار سرگرم کننده بود و به شدت توصیه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید