خرید اشتراک VIP 💗
مستند The Greatest Night in Pop

مستند The Greatest Night in Pop (2024)

مدت زمان: 96 دقیقه کشور: رده سنی:

در 25 ژانویه 1985، ده ها تن از محبوب ترین نوازندگان دوران در لس آنجلس گرد هم آمدند تا یک آهنگ خیریه برای رهایی از قحطی آفریقا ضبط کنند. با کنار گذاشتن نفس، آنها در آهنگی همکاری کردند که تاریخ ساز شود.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • زبان: انگلیسی

3 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    من هیچ ابایی از تعریف این قطعه ندارم. خیلی خوب است که بعد از گذشت بیش از سی و چند سال، تلاش هایی را که برای تولید این رکورد انجام شده است، می بینیم. البته نظرات انتقادی نیز وجود دارد که این ستاره های بزرگ بلیط چگونه می توانستند دفترچه های جیب خود را باز کرده و انبوهی از پول را به آفریقا بفرستند. جالب است که چگونه اولین چیزی که از دهان برخی افراد خارج می شود این است که زحماتی را که انجام شده است، به زمین بگذارند. پولی که از این طریق به دست می آید بسیار بیشتر از هر چیزی است که این افراد می توانستند کمک کنند. زیبایی گله گربه ها در مکانی بود که در حال ساخت بود. لیونل ریچی مجبور بود گاهی اوقات بالای سرش باشد. این هم جالب بود که دیدم برخی از مجریان، که معروف بودند، از اینکه نمی توانند یکی دو جمله تک نفره بگویند، ترسیده بودند. البته دیگران از افرادی که آنجا بودند خوششان نمی آمد. باب دیلن اغلب مورد انتقاد قرار می گیرد. اما همه ما می دانیم که صدای او چگونه است و او در تأثیر کلی تولید سهیم بود. باید بگویم که وقتی این را تماشا کردم، آنقدرها به هیوی لوئیس فکر نکردم. او یکی از مشارکت کنندگان اصلی این مستند می شود. به هر حال چه تلاشی برای جمع کردن این افراد. ترک یک نمایش بزرگ جوایز و رفتن به این کار. هرگز دوباره اتفاق نمی افتد.

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    این تمام چیزی است که من از یک مستند می خواهم. هم آموزنده و هم سرگرم کننده بود، و به من نگاهی کوتاه به چیزی خام و واقعی داد. این به طور موثر احساس حضور در آن استودیوی ضبط در آن شب خاص را در جمع بزرگ‌ترین نام‌های موسیقی در آن زمان به تصویر می‌کشد – هیجان اما همچنین فشار و تنشی که همه در اتاق احساس می‌کردند (مایکل جکسون، لیونل ریچی، کوئینسی) جونز، بروس اسپرینگستین، سیندی لاپر، استیوی واندر، باب دیلن، دایانا راس، این فهرست ادامه دارد. احساس می‌کردم با هر یک از این هنرمندان به دلیل احساسات خام و آسیب‌پذیری‌شان که در فیلم به نمایش گذاشته شده بود، کمی بهتر می‌شناختم.

    زمانی که «ما جهان هستیم» در سال 1985 اکران شد، من زنده نبودم. با این حال، به وضوح به یاد می‌آورم که اجرای بیست و پنجمین سالگرد آن در سال 2010 منتشر شد و فوراً تحت تأثیر قدرت بسیار زیاد صداهای نمادین متحد شده برای یک هدف مهم قرار گرفتم. من آن ویدئو را بارها و بارها تماشا کرده‌ام و هر بار همان احساس درونی را دارم. این مستند به این احساس عمق و زمینه می‌افزاید و من اکنون قدردانی بیشتری از آهنگ اصلی دارم.

  3. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    بزرگترین مجموعه هنرمندان موسیقی تمام دوران هنوز هم چیزی است که 40 سال بعد درباره آن صحبت می شود و تا 40 سال دیگر درباره آن صحبت می شود.

    ما تکرارهای زیادی را دیده‌ایم، اما هیچ‌کدام به سطح این گروهی که داوطلب شدند و گرد هم آمدند تا کاری به نفع دیگران انجام دهند، نرسیده است. این یک اقدام فداکارانه بود که در نهایت به یکی از پرفروش ترین تک آهنگ های ضبط شده تبدیل شد.

    علامتی که کوئینسی جونز بالای در گذاشته بود، «خودت را چک کن» روی در بود. در حالی که این یک شب چالش برانگیز برای هنرمندان بود، تهیه کنندگان و گروه تحت فشار بیشتری قرار گرفتند، زیرا می دانستند که آنها فقط یک شب (در واقع چند ساعت) فرصت دارند تا این کار را انجام دهند.

    فیلم پشت صحنه همراه با بسیاری از ستارگان که در مورد تجربیات خود صحبت می کنند، مسحورکننده و همچنین آشفته است، که فقط باعث می شود بیننده قدردانی بیشتری نسبت به اینکه چگونه همه چیز در عرض چند ساعت جمع شده است، داشته باشد.

    من شگفت زده شدم که چگونه کوئینسی جونز و خدمه توانستند ترکیبات بی نظیری از خوانندگان را پیدا کنند تا برای ابیات (خب، نیم بیت!). ما به محصول نهایی نگاه می کنیم و فقط می گوییم “وای!” اما دیدن اینکه چگونه همه چیز با هم جمع شده است، حتی بزرگتر است، “وای!”

    من صدها بار این آهنگ را گوش کردم و هنوز هم از شنیدن آن احساساتی می شوم. لیونل ریچی و مایکل جکسون با موسیقی و اشعار کار فوق العاده ای انجام دادند. من همچنین دوست داشتم ببینم که هنرمندان چقدر برای یکدیگر تحسین و احترام قائل هستند.

    با این حال این باب گلدوف بود که با توضیح دادن به هنرمندان که چرا آنها آنجا بودند و چرا آهنگ بسیار مهم بود، لحن را تنظیم کرد. تقریباً بلافاصله می‌توانستید نگاه هر هنرمند را در چشمان خود ببینید. این یکی از مهم‌ترین کارهایی است که آن‌ها تا به حال انجام می‌دهند، و به راحتی ممکن است شگفت‌انگیزترین همکاری تاریخ باشد. برای من سخت است که به چیزی فراتر از آن فکر کنم.

    این آهنگ با یک شب دنیا را متحد کرد، حتی اگر برای مدت بسیار کوتاهی. مردم نمی دانند که چه چیز فوق العاده قدرتمندی است و چگونه می تواند جهان را تغییر دهد و زندگی را تغییر دهد. چه هدفی اصیل تر از این می تواند باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید