خرید اشتراک VIP 💗
مستند Trees, and Other Entanglements

مستند Trees, and Other Entanglements (2023)

مدت زمان: 115 دقیقه کشور: رده سنی:

ایرنه تیلور در کاوش خود در رابطه همزیستی ما با درختان، مراقبه ای شاعرانه در مورد طبیعت، مرگ و میر و گذر زمان می سازد.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • زبان: انگلیسی

3 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    این یک رویکرد متفاوت است. داستان‌های مردم را بر خلاف درختان که اغلب نسل‌ها قدیمی هستند، برجسته می‌کند. اگر به این موضوع فکر کنید، هر درخت ممکن است هزار داستان داشته باشد. این مستند همچنین نشان می دهد که درختان چقدر شکننده هستند.

    من این را می دانم. من چند هکتار دارم و حدود 20 درخت را در گردباد از دست دادم. من چهار سال گذشته را صرف کاشت حدود 100 درخت کرده‌ام که شاید 60 درخت از آن‌ها زنده باشند. منظور من این است که نابود کردن آنها آسان است، اما بازیابی آنها سخت است.

    ما به درخت نیاز داریم و می توانند دوباره رشد کنند. تسخیر زمین به معنای از بین بردن آن نیست. سرپرستی خوب حیاتی است. این بخشی از تمام داستان های ماست.

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    در نهایت، مطمئن نیستم که این فیلم واقعا در مورد چه چیزی بود. در ابتدا، به طور ضمنی اشاره شد که همه چیز مربوط به درختان است. باشه. اما اگرچه هر بخش با درختان ارتباط داشت، اغلب در داستان‌های شخصی افراد که فقط ارتباط سطحی با درختان داشتند، سرگردان می‌شد. علاوه بر این، به نظر می‌رسید که بسیاری از بخش‌ها به کارهای مربوط به وایرهاوزر بازمی‌گردند. بله، بخش‌هایی وجود داشت که این کار را نکردند، اما به نظر می‌رسید که آن‌ها به‌عنوان «پنجره‌پوش» گنجانده شده‌اند تا بیننده را به تماشای بخش‌هایی که به وایرهاوزر مربوط می‌شود، ترغیب کند. در مجموع، این «مستند» بسیار پراکنده و فاقد تمرکز به نظر می رسید. متوجه شدم که می‌پرسم «چه کسی اهمیت می‌دهد» و «ارتباط؟» در مورد بخش های بزرگ این فیلم اگر عاشق طبیعت، محیط زیست و درختان هستید، در اینجا چیزهای زیادی پیدا نخواهید کرد که به هیچ وجه به این موضوع بپردازند، همانطور که به داستان‌های «شخصی» بی‌معنی تبدیل شد که عمدتاً خارج از موضوع بودند. بسیار ناامید کننده و گیج کننده. من به آن 3 ستاره دادم زیرا برخی از عکس ها زیبا بودند.

  3. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    این فیلم در واقع در مورد چگونگی “مفید” درختان برای مردم و همچنین یک نقاشی برای ویرهاوزر است. این فیلم به دور از الهام گرفتن از «تاریخ بیش از حد»، تقریباً از علم درختان یا احساساتی که مردم به عنوان جنگل‌های بزرگ در حال نابودی هستند، خالی است. مطمئناً، تعداد زیادی شات از مایل‌ها درختان قطع شده است، اما پس از آن متوجه می‌شویم که هی، وایرهاوزر 2 میلیارد درخت کاشته است. ما حتی هیپی های سابق را که تعداد زیادی از آنها را کاشتند ملاقات می کنیم. چیزی که ما نمی آموزیم این است که با کاشت آنها به صورت تک محصولی، آنچه را که زمانی اکوسیستم متنوعی بود از بین می برند و صرفاً فروپاشی محیطی اجتناب ناپذیر و تخلیه خاک را به تاخیر می اندازند.

    هیچ روحیه ای برای تحقیق، قدرت چالش برانگیز وجود ندارد (بسیار محوری برای “تاریخ بیش از حد”)، و برای فیلمی که در شمال غربی اقیانوس آرام اتفاق می افتد، حتی یک کلمه در مورد بومیان آمریکا وجود ندارد!

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید