خرید اشتراک VIP 💗
دانلود فیلم Wild Beauty: Mustang Spirit of the West

دانلود فیلم Wild Beauty: Mustang Spirit of the West (2022)

مدت زمان: 99 دقیقه کشور: رده سنی:

سفری فراگیر و همه جانبه به دنیای اسب های وحشی که زیبایی عمیق و مصیبت ناامیدکننده ای را که در حال حاضر در غرب ایالات متحده با آن روبرو هستند را روشن می کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • جوایز: 7 برنده و 4 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Ashley Avis

3 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    فیلم زیبایی وحشی به عنوان راهنمای مسائل وحشتناکی است که اسب‌های وحشی امروزی در معرض آن هستند. آویس از طریق داستان سرایی احساسی اما آموزنده خود، قلب و چشمان ما را به ظلمی که اسب‌های وحشی مرتباً با آن‌ها روبرو می‌شوند، باز می‌کند.

    به مخاطبان در مورد رفتار ناعادلانه و بی رحمانه با اسب های وحشی آموزش داده می شود.

    انبوه گله پشت گله، جدا شدن اسب ها از خانواده هایشان، تعقیب کره ها تا حد خستگی کامل و از دست دادن آزادی. همه اینها برای اسب های وحشی امروزی آمریکا واقعیت دارد.

    از مخاطبان دعوت می‌شود تا به سفر اشلی و تیمش بپیوندند، که با شور و اشتیاق در حال کشف جزئیات ماجراها و اتفاقاتی که برای اسب‌هایی که قربانی آنها شده‌اند می‌افتند.

    آگاهی از سرنوشت این موستانگ‌های رومینگ زمانی زیبا و رایگان، تماشای هر دوستدار اسبی را دلخراش می‌کند. اما ما باید عمیق تر بگردیم.

    اسب‌ها در حال جمع‌آوری هستند و بیشتر آنها گرسنگی می‌کشند و کشته می‌شوند. ما باید برای حق آزادی اسب های وحشی بجنگیم، در غیر این صورت هیچ چیزی برای دیدن نسل های بعدی باقی نخواهد ماند.

    این مستند به مخاطب الهام می‌دهد تا از صدای خود برای اسب‌های وحشی استفاده کند، عمیق‌تر کند و از مبارزه برای ایستادن برای اسب‌های وحشی و آزادی آنها حمایت کند. حامیان اسب های وحشی می توانند از بنیاد زیبایی وحشی حمایت کنند تا از صدای خود برای اسب های وحشی استفاده کنند.

    من با اسب های وحشی ایستاده ام. آیا تو؟

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    من به عنوان فردی که موستانگ خودش را دارد یا خیلی دوست دارد و در نمایش های موستانگ تماشا/رقابت کرده است، از تعصب آشکار خانم آویس ناامید شدم. تنها اشاره او به فروش موستانگ ها مطرح کردن خط لوله کشتار بود که باعث می شد افراد ناآگاه باور کنند که این همان چیزی است که برای اکثر موستانگ های پذیرفته شده اتفاق می افتد. او نتوانست به موستانگ‌هایی اشاره کند که از BLM اقتباس شده‌اند، با موفقیت آرام و آموزش دیده‌اند، و اکنون به عنوان هر چیزی از اسب‌های دنباله‌دار خانوادگی گرفته تا اسب‌های پلیس خدمت می‌کنند. او هیچ‌کدام از برنامه‌هایی را که از موستانگ‌ها برای کمک به بازپروری زندانیان یا به‌عنوان حیوانات درمانی برای افرادی که از نظر عاطفی دست و پنجه نرم می‌کنند، نشان نداد. برخی از فیلم‌های دستاوردهای شگفت‌انگیز بچه‌ها با موستانگ‌هایشان در نمایش‌های جوانان موستانگ بسیار خوب بود. می‌دانم که او می‌خواهد بینندگانش از سرنوشت اسب‌ها شوکه و وحشت زده شوند و نشان دادن اسب‌هایی که جمع شده‌اند اما در موقعیت‌های عالی قرار گرفته‌اند، ممکن است آن را شکست دهد. اما او همان مسیری را طی می کند که ولما جانستون (آنی اسب وحشی) سعی کرد از آن اجتناب کند. یعنی تمرکز کامل روی احساسات و کنار گذاشتن حقایق. ارزش موستانگ، قدرت، سرسختی و هوش آنها را نباید نادیده گرفت اگر او امیدوار است دولت ایالات متحده را متقاعد کند که مسیر متفاوتی را در مدیریت موستانگ در پیش بگیرد. به سادگی BLM را به عنوان شرور ترسیم کنید (چند بار در فیلم دوربین روی اسلحه هایی متمرکز شده است که توسط کارمندان BLM یونیفرم پوش استفاده می شود. برخی از کارمندان BLM مجری قانون هستند، بنابراین آنها اسلحه حمل می کنند، همانطور که افسران پلیس انجام می دهند، اما بدیهی است که فوکوس دوربین به این منظور است. سرد و تهدید کننده برای گروه فیلمبرداری اش) به برنامه کاری او کمک نمی کند. آیا من با نحوه مدیریت اراضی عمومی توسط دولت ایالات متحده موافقم؟ خیر. اما حقایق بیشتر برای همراهی با زیبایی عکاسی بیشتر در متقاعد کردن صاحبان قدرت به کشف گزینه‌های دیگر در مدیریت موقعیت کمک می‌کند. ادامه دادن بی‌پایان در مورد اینکه چگونه اسب‌ها برای خانواده‌هایشان گریه می‌کنند، ممکن است نتیجه‌ای را که او در زمان نمایش فیلم در کنگره به آن امیدوار بود، نداشته باشد. کسانی که بند کیف را در دست دارند باید ارزش حفظ موستانگ را فراتر از یک درخواست احساسی برای نجات اسب های زیبا بدانند. وقتی تعصب تا این حد آشکار باشد، باور هر چیزی که فیلمساز می گوید برای بیننده دشوارتر می شود.

  3. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    “WILD BEAUTY: Mustang Spirit of the West” به نویسندگی، کارگردانی، تهیه کنندگی و گویندگی اشلی آویس سفری غوطه ور در تاریخ اسب های وحشی در آمریکای شمالی است.

    این مستند گزارش تحقیقی مفصلی از شرایط زندگی اسب‌های وحشی در زمین‌های عمومی و مسائل بی‌رحمانه‌ای را به تصویر می‌کشد. جمع آوری، دستگیری و فروش غیرقانونی، از جمله حمل و نقل حیوانات و کشتار، اسب های وحشی آمریکایی قربانی فعالیت های انسانی هستند که عمدتاً توسط BLM (دفتر مدیریت زمین) هدایت می شود. وجود آنها به دلیل ناپدید شدن گسترده آنها در معرض خطر قرار می گیرد.

    این فیلم با همکاری بنیاد زیبایی وحشی، زیبایی‌های وحشی را از طریق اسب‌های وحشی و گله‌های منحصربه‌فردشان بررسی می‌کند. در سرتاسر جهان، حامیان اسب، سوارکاران و حامیان رفاه حیوانات گرد هم آمدند تا در کنار اسب‌های وحشی بایستند و از دولت بخواهند قوانینی را امضا کند تا به رفتار غیرانسانی موستانگ‌ها برای سال‌ها پایان دهد.

    به‌عنوان عضوی از بنیاد زیبایی وحشی، می‌خواهم بی‌پایان از اشلی آویس، همسر و تهیه‌کننده‌اش ادوارد وینترز و همچنین از کل تیم زیبایی وحشی از جمله حامیان اسب‌های باورنکردنی و سفیران تشکر کنم. حضور در فیلم واقعاً یک افتخار، غرور و قدردانی است.

    “WILD BEAUTY: Mustang Spirit of the West” نامه ای عاشقانه به حیات وحش است، گواهی بر رفاه و مصیبت حیوانات برای افزایش آگاهی برای اسب های وحشی. این مستند که به زیبایی فیلمبرداری و روایت شده است، شما را وادار می کند در اعماق زیبایی موستانگ های وحشی و دنیای جادویی آنها غواصی کنید. بلکه ظلم و ستمی که توسط دستگیری های وحشیانه و روش های غیرقانونی تداوم یافته است.

    پس از نزدیک به پنج سال ساخت، اشلی آویس مقدار قابل توجهی از خودگذشتگی، اشتیاق و روحیه انسانی را از طریق یک سفر نفس گیر برای نجات اسب های وحشی همراه با حفظ زیستگاه طبیعی آنها ارائه می دهد.

    لطفا تریلر و فیلم را برای همه اطرافیان خود به اشتراک بگذارید و به آنها بگویید که با قانونگذاران خود تماس بگیرند. ما با هم و متحد می توانیم تفاوت بزرگی ایجاد کنیم.

    نام من سلینا سیلیه است و برای همیشه در کنار اسب های وحشی ایستاده ام.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید