خرید اشتراک VIP 💗
دانلود مستند آقای ارگان Mister Organ با زیرنویس فارسی

دانلود مستند آقای ارگان Mister Organ با زیرنویس فارسی (2022)

مدت زمان: 96 دقیقه کشور: رده سنی:

روزنامه نگار دیوید فاریر (غلغلک) به بازی موش و گربه با فردی مرموز کشیده می شود. در این داستان واقعی از جنگ روانی، با کاوش عمیق تر، دنباله ای از پرونده های دادگاه، نسل های خونی سلطنتی و زندگی های ویران شده را کشف می کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
6.7 /10
71
95%
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • جوایز: 1 برد
  • زبان: انگلیسی

3 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    این مرد لویی تروکس ضد پاد است. او مهارت زیادی در توسعه یک داستان دارد و شما را وادار می کند که در سفر به او بپیوندید. من عاشق فیلم‌های مستند هستم و به «غلغلک‌داده» برخورد کردم و سبک تولید او را دوست داشتم. آن مستند اول عجیب و جذاب بود و در پایان یک مزه از این مستند وجود داشت، اما برای مدتی از ذهن من خارج شد زیرا مدتی قرار نبود اکران شود. بنابراین اخیراً در حالی که به دنبال یک مستند برای تماشا بودم با آن برخورد کردم و دوباره ناامید نشدم. من امیدوارم که او در آینده به تولید تعداد زیادی از این نوع از این دست ادامه دهد زیرا – مانند تروکس – فرمولی را پیدا کرده است که کار می کند.

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    حالا یک پیشنهاد کنجکاو وجود دارد، وقتی شکارچی در تعقیب یک توپ عجیب و غریب شکار می‌شود و در موقعیت نامناسبی قرار می‌گیرد، سپس برای سقوط آماده می‌شود، اگرچه این جذاب‌ترین فرض مستند نیست. شاید سازنده جاه‌طلبی داشته باشد که کیوی تروکس شود، شاید در سرزمین‌های دوری که تعداد کمی از آن زندگی می‌کنند اتفاقات کمی رخ دهد، اما ویرایش متوقف شده است، داستان نسبتاً پژمرده شده است، حدس می‌زنم اگر شما به جای او بودید ممکن بود اولین نمایش خوبی داشته باشد. متأسفانه هیچ چیزی ارائه نمی شود که درگیر یا متصل شود، در همه گوشه و کنار افراد دیوانه ای هستند که با تأثیرات عالی کار می کنند، آنها را کنترل می کنند، دستکاری می کنند – همانطور که از قبل پیش می روند حرکت می کنند، آسیب، زوال، ویرانی و بدبختی را در پی خود باقی می گذارند.

  3. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    چرند مقدس، من به همان روشی که به مستند دیگر دیوید فاریر یعنی Tickled رفتم، وارد این موضوع شدم، بدون اینکه چیز زیادی در مورد آن بدانم. و من در پایان آن دوباره در هیبت بودم.

    در بخش هایی به شدت قهقهه می زدم (کل سینما بود). در قسمت های دیگر با صدای بلند نفس نفس می زدم. در دیگران احساس ترس کردم. احساس ترس، غم و گیجی کردم. اساساً هر چیزی و هر چیزی که می توانید احساس کنید.

    توضیح موضوع این مستند غیرممکن است. ما دیوید را دیدیم که سعی داشت به او توضیح دهد و او هم نتوانست. اما او خودشیفته، دستکاری و کاملاً عجیب است. او همچنین خسته کننده ترین فرد خنده دار جهان است. همه اینها در کنار هم داستانی بسیار جالب را با پیچ و خم های کوچک فراوان ایجاد کردند.

    نمی‌دانم دیوید چگونه این افراد را پیدا می‌کند، اما او موفق می‌شود در عین حال که خود را در معرض خطر قرار می‌دهد، عمیق‌ترین مستندها را بسازد، و من او را به خاطر آن تحسین می‌کنم!

    من نمی توانم برای فیلم بعدی او صبر کنم!

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید