خرید اشتراک VIP 💗
دانلود مستند ناوالنی Navalny با زیرنویس فارسی

دانلود مستند ناوالنی Navalny با زیرنویس فارسی (2022)

مدت زمان: 99 دقیقه کشور: رده سنی:

مردی را دنبال می کند که در آگوست 2020 از یک سوء قصد جان سالم به در برد و با مسمومیت با یک عامل اعصاب کشنده جان سالم به در برد. در طول بهبودی چند ماهه خود، او کشفیات تکان دهنده ای در مورد سوء قصد به جان خود می کند و تصمیم می گیرد به خانه بازگردد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
7.7 /10
82
97%
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
تمام کیفیت ها
  • جوایز: برنده 1 اسکار 17 برنده و 32 نامزدی در مجموع
  • زبان: انگلیسی، روسی، آلمانی

3 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    من این بررسی را در 2/16/2024 می نویسم. گزارش شده است که الکسی ناوالنی امروز در حالی که توسط مقامات روسیه در سیبری زندانی بود درگذشت. پرزیدنت بایدن در یک کنفرانس مطبوعاتی مدعی شد که پوتین مسئول قتل ناوالنی است.

    با دیدن این مستند جذاب و چشم نواز در سال گذشته (2023) شکی ندارم که آنچه بایدن ادعا می کند درست است. این تصویری شگفت‌انگیز و وحشتناک از یک سوءقصد به ناوالنی در سال 2020 است که به دنبال آن تحقیقات خود او در مورد اینکه چه کسی آن را انجام داده است، آنها را به گونه‌ای که هستند و در نهایت ماهیت واقعی رژیم فاسد پوتین را افشا می‌کند. این همه شک و تردیدهای باقیمانده ای را که ممکن بود در مورد توانایی روسیه داشتم از بین برد.

    این یکی از مستندهای عالی تمام دوران است. اگر می‌خواهید بفهمید پشت بسیاری از مشکلات دنیای امروز ما چیست و روسیه و پوتین چگونه پشت بسیاری از آن‌ها هستند، باید به این نگاه کنید.

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    اعتراف می کنم، ناوالنی واقعاً در رادار من نبود تا زمانی که در آخرین جوایز اسکار بهترین مستند را دریافت کرد. اگرچه فکر نمی‌کنم لزوماً بهتر از Fire of Love – یکی از نامزدهای دیگر باشد – می‌دانم که چرا برنده شد، و هنوز هم فکر می‌کنم در کل مستند بسیار خوبی بود.

    یک مستند به موقع است. این در مورد داستانی است که هنوز هم به نوعی ادامه دارد و کسی را دنبال می کند که با افراد بسیار قدرتمند – از جمله خود پوتین – در روسیه طرف اشتباه گرفته است. با توجه به تمام اتفاقاتی که در سال 2022 در مورد روسیه رخ داد، جای تعجب نیست که چنین چیزی موفقیت آمیز و مورد تحسین قرار گرفته باشد، و شاید مرتبط تر و مهم تر دیده شود.

    داستان در کل جالب است و من فکر می کنم تا آنجا که به جنبه فیلمسازی مربوط می شود، ناوالنی شایسته است، اما استثنایی نیست. چند سکانس عالی وجود دارد که به خوبی ساخته شده‌اند، اما در موارد دیگر کمی ناهموار و با اعداد به نظر می‌رسد. باز هم، خوشبختانه، همیشه اینطور نیست، اما مطمئناً در مورد سرعت و جنبه فنی چیزها بی عیب نیست و بخش‌های خاصی از فیلم نسبت به بخش‌های دیگر تکان‌دهنده‌تر و شدیدتر است.

    احتمالاً در سال‌های آینده به‌عنوان تصویر لحظه‌ای خوب از وضعیت روسیه در اواخر دهه 2010/اوایل دهه 2020 در سال‌های آینده عمل می‌کند، و مطمئن نیستم که در آینده آن را کم و بیش برای بینندگان جذاب کند یا خیر. این می تواند از نظر تاریخی جذاب باشد، یا می تواند به شکلی کمتر قانع کننده به نظر برسد. زمان همیشه می گوید؛ از قضا دوست دارد گاهی وقت بگذارد.

  3. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    تکان دهنده اما جذاب. علاوه بر وقایع نگاری ناوالنی و کاریزمای غیرقابل انکار او، نگاهی واقعی به نحوه عملکرد پوتین در زمان واقعی است. بسیار ترسناک.

    دیوانه وار است که چنین چیزهایی در دنیا اتفاق بیفتد و به خاطر آن سپاسگزارم که در کشوری زندگی می کنم که می توانیم هر چه می خواهیم بگوییم. الکسی ناوالنی یکی از شجاع ترین افراد در جهان است و این واقعیت که او در حال حاضر به معنای واقعی کلمه برای انجام کار درست شکنجه می شود، ذهن من را به هم می زند.

    خلاصه داستان: فیلم NAVALNY یک مستند مهیج با مگس روی دیوار در مورد رهبر مخالفان روسی ضد استبدادی الکسی ناوالنی است. او در حال بهبودی در برلین پس از مسموم شدن با عامل اعصاب نوویچوک، اکتشافات تکان دهنده ای در مورد تلاش برای ترور خود انجام می دهد و شجاعانه تصمیم می گیرد به خانه بازگردد – هر عواقبی که باشد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید