خرید اشتراک VIP 💗
دانلود مستند پول محرمانه Movie Money CONFIDENTIAL با زیرنویس فارسی

دانلود مستند پول محرمانه Movie Money CONFIDENTIAL با زیرنویس فارسی (2022)

مدت زمان: 101 دقیقه کشور: رده سنی:

ریک پامپلین، فیلمساز کهنه کار، دنیای تامین مالی فیلم مستقل را بررسی می کند. همراه با لوئیز لویسون، اسکات دوپونت، سلما هایک، مگی پامپلین و برت رینولدز نمادین در آخرین فیلمش.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • زبان: N/A
  • نویسنده: Rick Pamplin

3 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    اکثر فیلمسازان در این مستند خود را تحسین می کنند که گویی بازیگران این صنعت هستند اما صفحات IMDB خود را بررسی کنند! و توجه داشته باشید که آنها در حال فیلمبرداری از خود در حال صحبت با دانشجویان جوان‌تر هستند که احتمالاً بهتر نمی‌دانند – این با حضور در دپارتمان‌های فیلم USC یا NYU بسیار فاصله دارد. آنها موفق شدند یک مصاحبه نهایی را با برت رینولدز انجام دهند، که آن را با ارزش تمام می کنند، حتی اگر در ابتدای مصاحبه او اعتراف کرد که هیچ چیز در مورد تامین مالی فیلم نمی داند و هرگز خودش آن مسیر را طی نکرده است! اما این تنها چیزی است که آنها واقعاً دارند (علاوه بر چند فیلم با سلما هایک) بنابراین او را مجبور می کنند وضعیت فعلی فیلم ها را ببیند (مانند بسیاری از افراد مسن تر وقتی که انجام می دهند – و حتی از نظر فکری به چیزهایی مانند دیجیتال در مقابل فیلم یا پخش جریانی در برابر فیلم ها نمی پردازند. تئاترها).

    وقتی متوجه می‌شوید که این بچه‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند که مشهورتر از آنچه هستند به نظر برسند، آیا دیدن سیل 10 رتبه‌بندی از سوی حساب‌هایی که فقط برای این یک فیلم ارسال می‌کنند، تعجب آور است؟ هر چه تعداد افرادی که به طرز غم انگیزی به این فیلم برخورد کنند، نقدهای کمتری دریافت خواهد کرد.

    اگر منصف باشیم، در ابتدا نکات جالبی را یاد خواهید گرفت، اما بقیه موارد اتلاف وقت است. اگر آنها به طور جدی به دنبال کمک مالی بلر جادوگر هستند، چرا هیچ مصاحبه ای با فیلمسازان انجام نمی شود؟

    بچه‌ها بیایید، چرا صادق نباشید و نگویید “ما نزدیک بشکه هستیم، اما کاری انجام دادیم، و این چیزی است که یاد گرفتیم!” این نوع رویکرد صادقانه می‌تواند جالب باشد، اما کاری که آنها انجام داده‌اند بوی یک ویدیوی تبلیغاتی برای یک پیشنهاد مشکوک به اشتراک زمانی می‌دهد. انگار که امیدوارند این به آنها کمک کند کسی را پیدا کنند که بودجه فیلم های دیگرشان را تامین کند. نتونستم تمومش کنم

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    کنجکاوی من با خواندن توضیحات این فیلم بیشتر شد. جالب هست. هرگز ندیده بودم چنین فیلمی با این موضوع ساخته شود. برت ریلدز در آن بازی می کند؟ بله، من را به حساب بیاورید! نه.

    بد: تنها چیز خوب دیدن مصاحبه برت رینولدز در مورد تجارت سینما بود. او به دلیل بالا رفتن سن کمی تغییر کرده است، اما او همچنان مرد است. اما متأسفانه حتی کمک شگفت‌انگیز او این فیلم را ارزش دیدن نداشت. چرا که نه؟

    این یک فیلم TEDIOUS TALKING HEADS است. هیچ کس، پاسخی در مورد چگونگی جمع آوری پول برای یک فیلم ندارد، اما همه نظری دارند، برخی معتبر و جالب، اکثر نظرات دیگر درهای باز و آب زیر پل بود.

    آن سند جالبی که تصور می کردم نیست. برعکس بود. کاملا خسته کننده و بدون هیچ گونه بینش شگفت انگیزی.

  3. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    نقدهای مثبت باید از سوی افرادی باشد که در این مستند حضور داشتند. بعد از چند دقیقه اول فکر کردم که در واقع ممکن است یک تمسخر آمیز باشد. نامیدن این فیلم طولانی است. با بازی سلما هایک؟ آنها یک مصاحبه سلما هایک را برداشتند و آن را به این تولید برش دادند. خیلی خنده داره

    بخش خوبی از این فیلم صحبت با افراد تصادفی است که ممکن است تا به حال با یک فیلم درگیر شده باشند یا نداشته باشند. آنها را در IMBD جستجو کنید! این علاوه بر حدود 45 دقیقه است که در مصاحبه های پانل از دانش آموزان دبیرستانی و سایر افراد تصادفی که در یک رستوران محلی حاضر شده بودند سؤال می کنید.

    لرد می داند که چگونه توانستند با برت رینولدز مصاحبه کنند. چه شرم آور / شرم آور!

    لطفا اینو نبینید…

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید