خرید اشتراک VIP 💗
دانلود مستند Diane von Furstenberg: Woman in Charge با زیرنویس فارسی

دانلود مستند Diane von Furstenberg: Woman in Charge با زیرنویس فارسی (2024)

مدت زمان: 97 دقیقه کشور: رده سنی:

بر زندگی و کار فون فورستنبرگ تمرکز می کند، که در زمینه ای که عمدتاً مردانه بود و امپراتوری مد چند میلیون دلاری را جمع آوری کرد، نامی برای خود ایجاد کرد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان: -
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • زبان: انگلیسی

2 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    این یک مستند ادای احترام بسیار خوب توسط دو فیلمساز در سطح اسکار است. این جشنی از زندگی چشمگیر یک پیشگام است. DVF یک چهره الهام بخش است که شجاعت کامل زندگی کردن را داشت و اکنون پیروزی های خود را جشن می گیرد. این فیلم منعکس کننده آن است. اما اگر فیلمسازان اراده و قدرت این را داشته باشند که اندکی از روایت تملق آمیز منحرف شوند و انسانیت را در پشت شمایل به نمایش بگذارند، خیلی بیشتر می شد. در یک لحظه دایان را می بینیم که با یکی از فیلمسازان پشت دوربین در حال تعامل است و می گوید “تو کارگردانی.” این لحظه شبه واقعیت تلویزیونی به این منظور است که سوء ظن ما را نسبت به اینکه سوژه در نتیجه فیلم حرفی برای گفتن داشته است، کم کند، اما اگر چیزی باشد، نشان می دهد که سازندگان فیلم به شدت از ماهیت تمسخر آمیز پروژه آگاه بودند و می خواستند نشان دهند. که اینطور نبود با توجه به داستان جذاب، هنوز ارزش تماشا کردن دارد. فقط نگاه انتقادی خود را نگه دارید تا لایه پنهان پشت روکش صیقلی را ببینید.

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    من واقعاً چیز زیادی در مورد او نمی دانستم. این زن زندگی باورنکردنی داشته است و زنی شگفت انگیز و پیچیده است. این بسیار خوب انجام شده است و زنی را با میزان باورنکردنی موفقیت خودساخته بررسی می کند. غلبه بر مشکلات در هر نوبت به طرق مختلف.

    دوران کودکی او بسیار غم انگیز است، اما او دختر زنی است که به وضوح از آسیب های روحی ناشی از گذشته وحشتناک خود رنج می برد. DVF در مورد زندگی او کاملاً باز است و نشان می دهد که چگونه به نظر می رسد که او همان الگو را با فرزندان خود از آنچه که رنج کشیده است تکرار می کند. به نظر می رسد که او در صلح و آرامش با آنچه اساساً کل زندگی او را شکل داده است – رابطه پیچیده با مادرش – ساکن نیست.

    او به وضوح همه چیز را بر اساس شرایط خودش انجام داده است، و نگرش مادرش را نسبت به همه چیز، که منحصراً در حالت زنده ماندن است، تطبیق داده است. زندگی جذابی که شایسته این سند است.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید