خرید اشتراک VIP 💗
دانلود مستند Kids Are Growing Up با زیرنویس فارسی

دانلود مستند Kids Are Growing Up با زیرنویس فارسی (2024)

لحظه ای در زمان برای موزیسین The Kid Laroi در حالی که او وارد بزرگسالی می شود، شهرت، مبارزات بهداشت روانی، عشق اول و مرگ مربی خود Juice WRLD و ...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی

3 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    لاروی اگر در حال خواندن این مطلب هستید، فقط می‌خواهم بگویم که این مستند چقدر شگفت‌انگیز بود، از پسری از سیدنی با یک رویا و اکنون که یکی از بزرگترین هنرمندان جهان هستید، استرالیا و جهان را تغییر داده‌اید.

    این یک مستند واقعا جالب با داستانی دلچسب است.

    این مستند روی پرایم ویدیو هست و خسته کننده نیست مستند صحنه های کارتونی داره که به نظر من واقعا باحاله و تولید OBB و آمازون منه.

    شاید لاروی را به عنوان یکی از خواننده های مورد علاقه خود دوست داشته باشم اما از مستند خسته می شوم و حوصله ام سر نمی رود.

    OBB و آمازون تلاش زیادی کردند و حتی کالاها را در آمازون در اختیار عموم گذاشتند.

    به طور کلی این یک مستند شگفت انگیز است.

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    دیدن هنرمندانی که با عشق به خاطر بیان خلاقانه درخشانشان و لذتی که ایجاد می کنند، تبلیغ می شوند بسیار زیباست. من یکی از آن دسته از هزاره‌های سال 99 هستم که از بوم‌ها سوء استفاده از بریتنی را جذب کردند و گوش‌ها و چشم‌هایمان را به نورا جونز، سارا باریل، کی‌تی تونستال معطوف کردند – هر کسی که هنر برای هنر به ما نشان می‌داد. به هر حال حرف من این است که این فیلم به من امیدواری می دهد که گوشه هایی از بیان وجود دارد که برای همیشه از کالایی شدن فرار کرده اند. امیدوارم این نشانه‌ای از این باشد که صنعت شما به خاطر خود هنرمندان، برای بچه‌های این روزها و به خاطر تمدن، به این فکر می‌کند که چگونه ثروت عظیم خود را عاقلانه‌تر مدیریت کند.

  3. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    در ابتدا به نظر می رسید که این یک مستند تحسین برانگیز در مورد حس جدید در موسیقی، داستان معمول از ژنده پوش تا ثروت و کلیشه های دیگر باشد. اما سپس یک چرخش جالب را طی می کند و عمیق تر به هنرمند بسیار جوان، کید لاروی، می پردازد، که تلاش می کند تا موفقیت سریع خود را در حالی که جهان دیوانه وار حول مدار خلاق زندگی او می چرخد، درک کند.

    خانواده کید لاروی در این سفر هستند و آرزو کردند این مستند زمان بیشتری را با والدینی که به اندازه کافی جالب به نظر می رسید می گذراند. این به سختی به رابطه پدر/مادر و پسر می‌پردازد، که می‌توانست چیزهای زیادی را در مورد وضعیت فعلی لاروی توضیح دهد. شاید مستندسازان فاقد عمق و دانش بودند که این جنبه را در داستان ببافند بدون اینکه زیاد از لارویی دور شوند.

    چیزی که باید مدام به خودم یادآوری می کردم این بود که این یک فرد بسیار جوان است که بالغ خواهد شد و تغییرات زیادی در زندگی خواهد داشت – اگر اجازه دهد، و امیدوارم شرکت ضبط و طرفداران نیز اجازه دهند و آن تغییرات را هر دو در Kid بپذیرند. موسیقی لارویی و خود زندگی. این مستند موفق به افشای تغییرات در زندگی لاروی از یک نوجوان جوان (فیلم های آرشیوی عالی) تا اوایل بزرگسالی می شود. اما آزمون واقعی اکنون است، زیرا این ستاره ستاره ای تا مرحله بعدی بزرگسالی به درخشش خود ادامه خواهد داد، نه در حرفه خود، بلکه در خود زندگی.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید