خرید اشتراک VIP 💗
دانلود مستند مفقودی لوسی بلکمن Missing: The Lucie Blackman Case با زیرنویس فارسی

دانلود مستند مفقودی لوسی بلکمن Missing: The Lucie Blackman Case با زیرنویس فارسی (2023)

مدت زمان: 83 دقیقه کشور: ، ، رده سنی:

این فیلم به دنبال تحقیقات آشفته و پیچیده در مورد قتل جهانگرد بریتانیایی لوسی بلکمن است.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • زبان: ژاپنی، انگلیسی
  • نویسنده: Shoji Takao

3 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    من این داستان را قبلاً به خوبی می شناسم و چند کتاب در مورد آن خوانده ام. به ویژه مهماندار توکیو به خوبی نوشته شده بود و جزئیات زیادی ارائه می داد.

    این مستند زمانی شروع می‌شود که لوسی قبلاً ناپدید شده است، بنابراین هیچ پیش‌زمینه‌ای از زندگی او در توکیو و کار او در کلوپ میزبان وجود ندارد. از این بابت به شدت رنج می‌برد، زیرا این همان چیزی است که باعث می‌شود بیننده معمولی به داستان او اهمیت دهد.

    در عوض، این پدر اوست که به نظر من به شدت مغرور است و ستاره این نمایش است. نادیده گرفتن اینکه او دخترش را از دست داد، و بدیهی است که اتفاقی که برای لوسی افتاد، شیطانی بود، اما من نمی‌توانستم با این که او وزنش را در کشور دیگری پرتاب می‌کند کنار بیایم. من می دانم که این یک نظر عمومی نخواهد بود. خواندن اینکه او پرداخت نقدی را به امید کاهش مجازات از سوی یکی از دوستان قاتل پذیرفته است، صادقانه نگاهش را بدتر می کند.

    لوسی ریسک احمقانه ای را برای به دست آوردن پول آسان انجام داد (باز هم، به هیچ وجه اتفاقی که برای او افتاد خوب نمی شود). پدر هوای ثروت دارد، بنابراین مطمئن نیستم که چرا به جای اینکه به او اجازه این کار را بدهد، فقط بودجه تعطیلات او را تامین نکرده است. حتی یک کشور امن هم مشکلات خود را دارد.

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    اخیراً نوعی واکنش منفی علیه جنایات هیجانی واقعی وجود داشته است، تا حدی که تغییر عمدی به سمت تمرکز بر قربانیان جنایت به جای جنایتکاران یا پلیس صورت گرفته است. اگرچه حتی آن هم به تدریج شاهد این بود که این منجر به استثمار می شود.

    این مستند مسیر بسیار عجیبی را طی می کند و ظاهراً تا حد زیادی از قربانی دوری می کند. ناپدید شدن لوسی بلکمن نیروی محرکه اینجاست، اما از همان ابتدا ما اساساً پلیس و تحقیقات آنها را دنبال می کنیم. ما نمی‌دانیم لوسی بلکمن کیست، قبل از ناپدید شدنش چه می‌کرد، چه کسی را می‌شناخت، هر چیزی که یک مستند معمولی انجام می‌دهد، تنظیم شخص، داستان کوتاه، سپس ناپدید شدن آنها و سپس تحقیقات.

    در عوض ما مستقیماً وارد تحقیقات می شویم. در همان زمان، تمرکز بر پدر لوسی است که ظاهراً مجبور است پلیس را به تحقیق در مورد این به عنوان یک جرم وادار کند.

    حتی از آنجا هم در واقع چیز زیادی از نظر روایتی در اینجا پیرامون لوسی بلکمن در جریان نیست. به ما نشان داده شده است که پدرش علیه پلیس ها و بی لیاقتی ظاهری آنها سرزنش می کند، اما در ابتدا هرگز نمی بینیم یا نمی شنویم که چگونه آنها در حال رسیدگی به پرونده هستند.

    هنگامی که پلیس پرونده را شروع می کند، سرنخ ها شناسایی و تعقیب می شوند، اما ما از نظر نحوه شناسایی سرنخ های گفته شده و ارتباط آنها با پرونده بلکمن خیلی واضح نیستیم، احتمالاً تا حد زیادی به این دلیل که ما از این موضوع صرف نظر کردیم. حقایق اساسی پرونده و مستند را با ناپدید شدن واقعی او و بدون اینکه واقعاً به عقب برگردیم، شروع کرد.

    این یک مستند است، بنابراین ابتدا باید آموزنده باشد، و جنبه سرگرمی آن نوعی عنصر کنار گذاشته شده ناراحت کننده است که ضمنی اما هرگز آشکار نمی شود.

    به همین دلیل، بررسی یک مستند دشوار است، زیرا نقد آن به دلیل خسته‌کننده یا سرگرم‌کننده نبودن، به نوعی از قلم انداختن موضوع است و بسیار شبیه به نقد اخبار برای رفتن مداوم به موضوعات جدید گزارش و بحث است.

    در نتیجه مشکل من با این مستند سرگرمی نیست بلکه اطلاعات داده شده است. یعنی اطلاعات زیادی به ما داده نمی شود. همانطور که گفته شد، آنها 3 روز پس از ناپدید شدن شروع به کار می کنند، و حقایق اولیه را که تقریباً هر پرونده افراد گمشده با آن شروع می شود، به ما نمی دهند. همچنین، وقتی در مورد چیزهای خاصی به ما گفته می شود، در واقع اطلاعات کافی برای پشتیبانی از آنچه نشان داده می شود، به ما نشان داده نمی شود.

    به عنوان مثال، در یک نقطه به ما در مورد یک آزمایش و نتایج یک آزمایش گفته می شود. با این حال، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چرا نتیجه محاکمه چگونه به پایان رسید، به ما داده نمی شود، به ویژه با توجه به اینکه ما با کشف قطعات کلیدی شواهد با پلیس همراه شدیم. چرا این اتفاق افتاد؟ چرا شکست خورد؟ فقط از این مستند، ما نمی دانیم.

  3. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    با بی شرمی نادیده گرفتن ناشیانه و حماقت پلیس ژاپن، هرگز در مورد تماس های تلفنی که فیلیپ در روز اول ناپدید شدن لوسی دریافت کرد و پلیس زحمت ردیابی آن را به خود نداده بود، و همچنین در مورد 450000 پوندی (در سال 2006) که تیم بلکمن برای “بخشش” اوبارا دریافت کرد، صحبت نکرد. . چرا هیچ کس دیگری از دوستان و خانواده لوسی مصاحبه نشد؟ چرا 15 سال بعد از کبد کاریتاس بیوپسی شد؟ چرا فقط افرادی که روی خون او راه می رفتند آنجا بودند؟ چرا هیچ اشاره ای به تماس های تلفنی لوسی در آن روز برای اطلاع دادن به دوستش از محل نگهداری او نشد که پلیس تصمیم گرفت نادیده بگیرد؟ کاملا مغرضانه و بی شرمانه احمقانه!

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید