خرید اشتراک VIP 💗
دانلود مستند Victim/Suspect با زیرنویس فارسی

دانلود مستند Victim/Suspect با زیرنویس فارسی (2023)

مدت زمان: 90 دقیقه کشور: رده سنی:

زنان جوان به پلیس می گویند که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند، اما به جای یافتن عدالت، به جرم گزارش دروغ، دستگیر و حتی زندانی شدن توسط سیستمی که معتقد بودند از آنها محافظت می کند، متهم می شوند.

رضایت کاربران
100% (2 رای)
6.9 /10
67/100%
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • جوایز: 3 نامزدی
  • زبان: انگلیسی

3 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    این مهمترین مستندی است که برای زنان و دختران در تاریخ اخیر دیده ام. زمانی که 18 ساله بودم سعی کردم سوءاستفاده کننده ام را گزارش کنم، اما من هم باورم نشد و سپس به دلیل گزارش دروغ دستگیر شدم. جسارت زیادی لازم بود تا جلو بیایم و در نهایت بدسرپرستم را تحویل بگیرم (که سال ها در کودکی به من حمله می کرد). این خیلی سال پیش بود و پرونده من در نهایت توسط یک قاضی زن که همه چیز را درست دید، رد شد. آن پرونده برای من هزینه زیادی داشت و من را به شدت ترساند. فکر می کردم تا آخر عمرم به زندان می روم. برخورد پلیس با من اینطور بود. مثل اینکه من بدترین جنایتکاری بودم که تا به حال دیده بودند.

    با وجود اینکه منتفی شد، تا به امروز همیشه از اینکه قبلاً دستگیر شده بودم از خودم شرمنده بودم. این تنها و تنها باری است که به دردسر افتاده ام. این شرم با دیدن این مستند تمام شد. نه من تنهام و نه تو. بالاخره یکی داره گوش میده متشکرم!

    از زمانی که دستگیر شدم، هرگز از پلیس برای کمک تماس نگرفتم. حتی زمانی که واقعا به آن نیاز داشتم. حتی زمانی که به شدت در یک مکان عمومی مورد تعرض قرار گرفتم و کتک خورده و تا حدی برهنه شدم. اگر قبلاً در زمانی که یک مرد مسن در سنین زیر سن سال‌ها مورد زورگویی جنسی قرار می‌گرفت، حرف من را باور نمی‌کردند، چرا اکنون مرا باور می‌کردند؟ به خصوص با گزارش نادرست در سابقه من؟ پلیس به من گفت که برای همیشه در کارنامه من باقی می ماند، حتی اگر پرونده من رد شود و قبل از اینکه روزی نتوانم اخراج شوم باید “راستش را بگویم”. پرونده من منتفی شد و تا به امروز نمی دانم که آیا در پرونده من وجود دارد یا خیر. فقط می‌دانم که هنوز خیلی می‌ترسم از پلیس برای کمک تماس بگیرم، زیرا هرگز نمی‌خواهم دیگر در دستبند قرار بگیرم.

    این مستند مرا به گریه انداخت که تا به حال با تماشای یک مستند گریه نکرده بودم. اعتباری که اکنون احساس می کنم که می دانم تنها نیستم و تهدیدی برای جامعه نیستم. هر زن و دختری باید این را ببیند!!! این آسیب جبران ناپذیر است و متجاوز من بعد از من به بسیاری از دختران جوان حمله کرد! این مربوط به پلیس است، نه من! ما نه!

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    دیدنی که همه باید ببینند هرگز بدون حضور وکیل با پلیس صحبت نکنید و همیشه به یاد داشته باشید که آنها می توانند در مورد هر چیزی و همه چیز به شما دروغ بگویند. این یک سند دیگر در مورد دستکاری پلیس و سوء استفاده از یک جمعیت آسیب پذیر است. واقعا ناامید کننده دیدن نوع مردانی که در این سند به تصویر کشیده شده اند ناراحت کننده است، اما همه باید از این شکارچیان و نحوه سوء استفاده آنها از کسانی که ادعا می کنند دوست دارند یا به آنها کمک می کنند آگاه باشند. این نه تنها باید برای پلیس مورد نیاز باشد، بلکه باید برای همه دانش آموزان کلاس هشتم نیز لازم باشد. من از این اتفاق شنیده بودم اما نمی دانستم چقدر گسترده است. سیستم قضایی ما ممکن است یکی از بهترین ها باشد، اما نیاز به بهبود دارد.

  3. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    با افتتاح «قربانیان/مظنونان» (اکران ۲۰۲۳؛ ۹۰ دقیقه)، با ریچل دی لئون از مرکز گزارش‌های تحقیقی در اوکلند، کالیفرنیا آشنا می‌شویم. د لئون به داستانی از توسکالوسا، آلاباما برخورد می کند که در آن یک دختر جوان به دلیل گزارش دروغ به زندان محکوم می شود (گزارش تجاوز جنسی که پلیس به این نتیجه می رسد که اتفاق نیفتاده است). دی الون با شیفته شروع به کند و کاو عمیق‌تر می‌کند و دسته‌ای از موارد گزارش‌های نادرست دیگر را پیدا می‌کند… در این مرحله، 10 دقیقه به فیلم رسیده‌ایم.

    چند نظر: این دومین مستند بلند از کارگردان نانسی شوارتزمن (“Run Red Run”) است. در اینجا او گزارشگر تحقیقی De Leon را برای چندین سال دنبال می کند، زیرا De Leon عمیق تر و عمیق تر به این موارد به ظاهر غیرقابل درک می پردازد که قربانیان مظنون می شوند. پلیس ها را تماشا کنید که چگونه این زنان جوان را دستکاری و «دروغ» (یعنی دروغ آشکار) می کنند، تا جایی که این زنان جوان را که در وهله اول برای جستجوی محافظت آمده بودند، دستگیر کنید. این شما را خشمگین خواهد کرد که چگونه این بی عدالتی اجتماعی در سراسر کشور ادامه دارد. برخی ممکن است بگویند “اما چرا این زنان اعتراف می کنند که این اتهامات را ساخته اند”، پاسخ من این است که این را تماشا کنید و خواهید فهمید که چرا. البته این روند جدیدی نیست و هزاران نفر از مردم بی گناه پس از دستکاری طولانی توسط پلیس و دادستان به کاری اعتراف می کنند که هرگز انجام نداده اند. شوارتزمن آن را خیلی واضح از ابتدا تا انتها بیان می کند. آخرین اما قطعاً نه کم اهمیت، ستایش بزرگ راشل دی لئون برای روزنامه نگاری تحقیقی مهم او در رسیدن به ته این موضوع.

    «قربانی/مظنون» برای مدت کوتاهی در سینماهای منتخب ایالات متحده پخش شد و سپس در نتفلیکس پخش شد، جایی که من آن را در آخر هفته روز یادبود تماشا کردم. اگر علاقه ای به مسائل عدالت اجتماعی دارید، پیشنهاد می کنم این را بررسی کنید و خودتان نتیجه بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید