خرید اشتراک VIP 💗
مستند Alien Endgame با زیرنویس فارسی

مستند Alien Endgame با زیرنویس فارسی (2022)

مدت زمان: 87 دقیقه کشور: رده سنی:

این فیلم اعضای سابق ارتش ایالات متحده را دنبال می کند که سکوت خود را در مورد پوشش گسترده برخوردهای نزدیک بشقاب پرنده وحشتناک خود می شکنند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Rich Emberlin

3 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    ناگفته نماند که من هرگز در مورد این مستند 2022 با عنوان “Alien Endgame” نشنیده بودم قبل از اینکه به طور تصادفی در اینجا در سال 2023 با آن برخورد کنم. خلاصه داستان آنقدر جالب به نظر می رسید که باعث شد بنشینم و آن را تماشا کنم.

    خب، من واقعاً می‌خواستم از این مستند 2022 نویسنده ریچ امبرلین لذت ببرم، اما باید اعتراف کنم که «Alien Endgame» در واقع چیزی بیش از ترس‌آفرینی نبود. این چیزی شبیه چیزی بود که قرار بود ترس از ناشناخته ها و ترس از فرازمینی ها را در بینندگان القا کند.

    برای یک فیلم مستند، سپس توپ را به اینجا رها کردند، زیرا نسبتاً مغرضانه بود و همه چیز مخاطب را به سمت لبه یک صخره هدایت می کرد. ترس چیزی است که آنها می خواستند با این مستند 2022 مقابله کنند. نه کمتر نه بیشتر.

    من هیچ لذتی از تماشای “Alien Endgame” نیافتم، و مطمئناً این چیزی نیست که به شما توصیه کنم بنشینید و 87 دقیقه را برای تماشای آن تلف کنید. برخی از ما از این طریق رنج بردیم، بنابراین شما مجبور نیستید. خواهش میکنم.

    رتبه من از “Alien Endgame” به دو ستاره از ده ستاره می رسد.

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    این یک مستند عجیب و غریب «خواسته باشم» است که از جمله از کارتون‌های ترسناک «هیولا» استفاده می‌کند تا به این نکته اشاره کند که باید از بشقاب پرنده‌ها بترسید. این شبه مستند می خواهد شما بدانید که یوفوهای هیولای ترسناک می آیند تا شما را بکشند. این امر به وضوح توسط انواع مجتمع های صنعتی نظامی انجام می شود که در حال انجام دستور کار هستند که “هیولاها” در حال آمدن هستند. از آنجایی که هیولاها می آیند تا ما را بکشند، دولت باید بودجه دفاعی نظامی را برای خرید سلاح برای مبارزه با یک “جنگ فضایی” افزایش دهد. و اگر هول دادن شما با راوی که به شما می گوید چقدر بشقاب پرنده ها بد هستند شما را می ترساند، کارتون هایی با ظاهر هیولا – بله کارتون، از نوعی که انتظار دارید در یک نمایش کارتونی مارول ببینید – برای کامل کردن شما با ایجاد ترس استفاده می شود. این یک شبه مستند بسیار هیجان انگیز است که توسط انواع صنعتی نظامی تولید شده است، که برای ترساندن شما از مزخرفات طراحی شده است تا شما را متقاعد کند که جنگ در راه است، و ما به پول بیشتری برای محافظت از ما به پنتاگون نیاز داریم. به عبارت دیگر، این یک تکه مزخرف کامل است که با یک مکالمه هوشمندانه شفاف، هیچ کمکی به پیشبرد موضوع نمی کند. دو ستاره، به جای یک ستاره، زیرا به نظر می رسد که انواع نظامی بازنشسته وجود دارد که با یوفو مواجه می شوند و شهادت مشروع ارائه می دهند.

  3. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    این در واقع یک مستند مناسب بود. من به خوبی در مورد این موضوع مطالعه و تحقیق کردم و بنابراین شهادت شاهد را معتبر یافتم. تلاش واضح و آشکاری برای مصاحبه با شاهدان نظامی وجود دارد و بسیاری از این شاهدان حرف های قابل توجهی برای گفتن دارند. مهم‌تر از همه، داستان‌های آن‌ها با آنچه دیگر تحقیقات در کتاب‌های رابرت هستینگز و/یا لزلی کین پیدا کرده‌اند، مطابقت دارد.

    چیزی که این مستند را مانند بسیاری از مستندهای مشابه دیگر پایین می آورد، این تصور است که این تلاش مبهم آشکار برای بدخواهانه جلوه دادن این پدیده است. ممکن است اینطور باشد، اما ما واقعاً هیچ ایده ای نداریم و کارگردان یک انتخاب واضح را انجام می دهد تا با تزیین و درام پردازی، روایت را به آن سمت هدایت کند.

    اگر بتوانید این مستند را تماشا کنید در حالی که این تلاش‌های آشکار برای نمایشنامه‌سازی را نادیده می‌گیرید، در واقع مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید