خرید اشتراک VIP 💗
دانلود مستند King Charles: The Boy Who Walked Alone با زیرنویس فارسی

دانلود مستند King Charles: The Boy Who Walked Alone با زیرنویس فارسی (2023–)

مدت زمان: N/A کشور: رده سنی:

نگاهی به زندگی پادشاه جدید از دوستان و دوست دختر سابقش، همکلاسی ها و کارکنان خصوصی او.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
با زیرنویس فارسی (ترجمه با هوش مصنوعی) + زیرنویس انگلیسی
  • زبان: N/A

3 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    «پسری که تنها راه می‌رفت» نگاهی غم‌انگیز به زندگی چارلز، پادشاه بریتانیا دارد، اما متأسفانه نتوانست مخاطبانش را مجذوب خود کند. در حالی که فیلم تلاش می‌کند پیچیدگی‌های وظایف سلطنتی و مبارزات شخصی او را روشن کند، بینندگان را جذب نمی‌کند و عمق لازم برای ایجاد یک اثر ماندگار را ندارد.

    این فیلم به دنبال چارلز است که او بر تخت می‌نشیند و سنگینی سنت و انتظارات عمومی را به دوش می‌کشد. قصد کارگردان برای انسانی کردن شخصیت سلطنتی مشهود است، اما اجرای آن کم رنگ است و تاثیر قابل توجهی بر جای نمی گذارد.

    یکی از کاستی های اصلی فیلم سرعت کند آن است. در حالی که سرعت اندازه‌گیری شده می‌تواند حسی از جاذبه ایجاد کند، «پسری که تنها راه می‌رفت» اغلب از مرز یکنواختی عبور می‌کند. صحنه‌های طولانی‌ای که به جنبه‌های روزمره زندگی روزمره چارلز می‌پردازند، مانند جلسات و مراسم رسمی، تمایل دارند بدون ارائه توسعه شخصیت یا پیشرفت روایی قابل توجهی ادامه پیدا کنند.

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    من احساس می‌کنم که این تلاش می‌کند تا پادشاه را به‌خاطر پرنسس دایانا و پرنس هری، مثبت نشان دهد.

    همچنین مطمئن نیستم که زمان مناسب در زمان پریشانی بریتانیایی ها مناسب باشد. به نظر می رسد داستان در قسمت هایی تزئین شده است. من با کمال میل می‌توانستم چیزی عینی‌تر را تماشا کنم، به‌ویژه با توجه به مرگ غم انگیز دیانا. همچنین روی Gfs سابق او قبل از دیانا تمرکز زیادی دارد که خیلی قانع کننده یا جالب نیست.

    من فکر می‌کنم هیچ چیز واقعاً باعث نمی‌شود که شما بخواهید این شخصیت را تا این حد دوست داشته باشید، آنها به عنوان یک پدر و مادر فقیر، یک شوهر فقیر و بیش از حد متمرکز روی کار خود نشان داده می‌شوند، در حالی که خیانت می‌کنند.

    فقط امیدوارم پخش این مستندها تبدیل به یک ترند نشود

  3. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    این یک برداشت کاملا منحصر به فرد از خانواده سلطنتی است – ما تصویری بی سابقه از چارلز ارائه می کنیم که از اعترافات و انتقادات نزدیکترین افراد به او – همکلاسی ها، دوست دخترها، معتمدانش – ساخته شده است، جایی که رسانه های قبلی صرفاً بر اساس تئوری های خارجی ها بوده اند. هیچ یک از عملکردهای درونی کاخ را نمی دانست. این فیلم نگاهی تازه و مبهم و متعادل از چارلز دارد. به جای ستایش یا انتقاد از سلطنت به عنوان یک مفهوم، به ریشه‌کن کردن جزئیات پنهان – گاه کثیف، گاهی دلسوزانه – در اوایل زندگی پادشاه می‌پردازد. من از نظر اخلاقی و سیاسی با سلطنت مخالفم، اما این یکی از دیدگاه های شماست – یک قطعه برجسته از روزنامه نگاری تلویزیونی.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید