خرید اشتراک VIP 💗
مستند American Maroon

مستند American Maroon (2023)

مدت زمان: 173 دقیقه کشور: رده سنی:

مستندی در مورد جنگجویان شورشی سیاهپوست بنیادی آمریکایی که خود را در طول بردگی رسمی در آمریکا آزاد کردند. تاریخ ناگفته این مبارزان گمنام آزادی را نشان می دهد و اینکه چگونه میراث آنها امروز زنده است.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
زبان اصلی بدون زیرنویس
  • زبان: انگلیسی

3 دیدگاه

  1. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    ما به غرامت خود نیاز داریم. B1 بنیادی سیاهپوستان آمریکایی. همچنین فیلم‌های باک‌بریک و همه فیلم‌های رنگی پنهان را تماشا کنید. از موزه تاریخ پنهان در لس آنجلس دیدن کنید. Tariq Nasheed Rhank U برای این فیلم من نمی توانم باور کنم که نقدهای بیشتری وجود نداشته باشد. ما به غرامت خود نیاز داریم. B1 بنیادی سیاهپوستان آمریکایی. همچنین فیلم‌های باک‌بریک و همه فیلم‌های رنگی پنهان را تماشا کنید. از موزه تاریخ پنهان در لس آنجلس دیدن کنید. Tariq Nasheed Rhank U برای این فیلم من نمی توانم باور کنم که نقدهای بیشتری وجود نداشته باشد. ما به غرامت خود نیاز داریم. B1 بنیادی سیاهپوستان آمریکایی. همچنین فیلم‌های باک‌بریک و همه فیلم‌های رنگی پنهان را تماشا کنید. از موزه تاریخ پنهان در لس آنجلس دیدن کنید. Tariq Nasheed Rhank U برای این فیلم من نمی توانم باور کنم که نقدهای بیشتری وجود نداشته باشد. ما به غرامت خود نیاز داریم. B1 بنیادی سیاهپوستان آمریکایی. همچنین فیلم‌های باک‌بریک و همه فیلم‌های رنگی پنهان را تماشا کنید. از موزه تاریخ پنهان در لس آنجلس دیدن کنید. Tariq Nasheed Rhank U برای این فیلم من نمی توانم باور کنم که نقدهای بیشتری وجود نداشته باشد.

  2. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    من واقعاً از آن لذت بردم، به جز بخش‌های فرضی، زیرا در همه سیاه‌پوستان تا زمانی که برتری سفیدپوستان به وجود آمد، در صلح زندگی می‌کردند. مردم اسپانیا در دهه 1400 همه سیاهپوست بودند و برتری سفید پوستان را فرا گرفت. نه سلت ها و نورمن ها مستقر شده اند، اسلام ها سعی کردند آن را تسخیر کنند که شاید نوعی برتری سیاه پوست باشد، بنابراین من بسیاری از آن را باور دارم، اما چگونه می شود که اگر کشورهای سیاه بر جهان آنجا حکومت می کردند، برتری طلبان سیاهپوست مانند ریاکاری نامیده نمی شدند. پتانسیل زیادی داشت بیشتر ملت ها، کشورها سعی کردند دنیا را تصاحب کنند، اما سفیدپوستان آن شرور هستند. سیاه پوستان اینجا ابتدا به پایان می رسند. من آن را تماشا کردم، زیرا خیلی معتقدم، اگر آن را مجبور کنم که در حال حاضر روند رو به رشد باشد، درست نیست. این روشی است برای هدر دادن سفیدپوستان در حال حاضر و بهانه ای است که سعی کنید روایتی را در مورد روند پیش ببرید. حتی با وجود اینکه این پیشگام می گوید آنها قبل از سفیدپوستان جهان را تصرف کردند. جهان قبل از سفیدپوستان توسط سوپرمیست های سیاهان اداره می شد. مستند نیمه واقعی با محوریت سیاسی. به اندازه مهاجمان سفید بد است اما ذکر نشده است.

  3. نظرات سایت IMDB Avatar
    نظرات سایت IMDB

    این همه نفرت و خشونت در یک مرد. با این حال او حتی نمی‌داند که از چه موقعیت ممتازی صحبت می‌کند و از کجا آمده است. دنیا به همین شکل است، به نظر می رسد همه ما آنقدر تحت تأثیر منیت های خود هستیم که آسیبی که وارد می کنیم را نمی بینیم. او می تواند کاری را انجام دهد که مردم را دور هم جمع کند، اما در اینجا او سعی دارد بین همه فاصله بیندازد. شما همان برنامه ای را پیش می برید که نخبگان جهان پیش می برند. شما کمک به هدف آنها فقط همه افراد عادی روزمره را محکوم می کند.

    من واقعاً امیدوارم که این مرد بتواند در زندگی خود آرامش پیدا کند و از زندگی ای که فقط نفرت ایجاد می کند دست بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیرهایی که در بخش آموزش سایت گذاشته شده استفاده کنید

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در اشتراک دارید از طریق ارتباط با ما با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

نام مستند درخواستی خود را بفرمایید تا قرار گیرد.

آیا از خارج از کشور میتونم دانلود کنم ؟

بله . از تمام دنیا بدون هیچ محدودیتی میتوانید دانلود کنید